Bekijk originele versie : Dader is ook een allochtoon
vergeten
21-01-2005, 21:42
Voor de mensen die nog slapen...de dader was ook een allochtoon (van surinaamse afkomst)
En voor de andere mensen die nog steeds blijven slapen ....stelen is een misdaad.
bent_maghrebia
21-01-2005, 21:55
moorden ook
ElAlamein
21-01-2005, 21:56
stel je voor dat de dader een marokkaan was! dan hielden die sukkels morgen een demonstratie en solidariteits-manifestatie voor de automobilist! Ik vind hirsi yaaan al leuker en sympathieker worden? wat heb zij nou eigenlijk gedaan???? niks toch!
Kaaskopius
21-01-2005, 21:59
hahaha ik lach me helemaal dood hier :D Nu moeten wij racistische nederlanders wel die kutzwarte opsluiten :maf:
HungLikeABull
21-01-2005, 22:00
Willen ze niet weten want dan kunnen ze niet meer klagen.
HungLikeABull
21-01-2005, 22:13
Bump
Wat krijgt dit topic weinig aandacht...vraag me af waarom...oh wacht ik weet al waarom.
Miss. Poes
21-01-2005, 22:35
Marokkaan, chinees, surinaams..........mij zal het een worst wezen. Die tasjesrover was fout. Had het een kaas geweest zijn wat hij ook fout en had ik ook geen traan gelaten.
Het word tijd om ongeacht wie die dooie ook is om hem ook zo te eren. Boontje komt om zijn loontje. Allah weet het het beste toch?
killalot
21-01-2005, 22:40
Tuurlijk is dat ook een allochtoon! 65% van dat stadsbuurt zijn allochtonen. :D
Miss. Poes
21-01-2005, 22:58
En nog maar weer:
BLIJF MET JE POTEN VAN IEMAND AF. NEE EEN TASJE IS GEEN LEVEN WAARD DUS BLIJF VAN DAT TASJE AF!!!
salamoe alaikum,
Deze topic is ook al weer 1 van de zoveel stomme topics op dit forum...waar gaat het nou eigenlijk om...denk ej nou echt dat het ook maar iemand wat kan schelen dat de automobielist een allochtoon is...van mij mag ij zelfs uit Saoedi-Arabiƫ komen. Die Ali el B. heeft gestolen en dat heeft geleid tot zijn dood dat klopt ook inderdaad...die vrouw werd bestolen waardoor ze nu aangeklaagd is wegens moord...moeten we dit goedkeuren en accepteren...die jongen had niet moeten stelen en die vrouw had niet moeten doden dat is zo en dat zal altijd zo blijven ongeacht afkomst, geloofsovertuiging of huidskleur. Daarbij komt ook nog eens dat ze een misdaad met een misdaad uit de weg probeerde te helpen wat al helemaal verkeerd uitgepakt is...wat iedereen goed in zijn oren moet knopen is dat je vanaf de basisschool al mentaliteit ingeprent werd en 1 van de dingen die ej van de eerste groep al aangeleerd is luiden als volgt: eigen schuld dikke bult...maar de belangrijkste is 'Als iemand je slaat kom je naar mij (de juf oof meester) en als iemand je uitscheld kom je ook naar mij....oftewel die vrouw had aangifte moeten doen bij de politie want hoeveel kost zo'n tasje nou;)
wa alaikum salaam,
Siham
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.