Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een moslim steelt niet!

rvd4always
21-01-2005, 17:43

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een groote groep marokaanse jongeren het verkeerde pad verkiest boven een eerlijk leven? Dat er zoveel ophef is over de dodelijke tasjesroof in Amsterdam is niet verwonderlijk want het is het zoveelste incident?, met marokaanse jongeren. Ik vraag me wel eens af hoe de ouders van deze jongeren deze heren opvoeden. Het verwonderlijke is namelijk dat je van marokaanse meisjes nauwelijks iets negatiefs ervaart. Het is dus wel degelijk mogelijk om hun kroost goed op te voeden, doe dat dan! Het is frappant dat je als gelovige moslim uberhaupt een tasje gaat roven! Immer een goede moslim rooft toch niet! :confused: Dat de familie van de overleden tasjesdief de tasjesroof in feite ontkent is toch te triest voor woorden. Hoe kan je dit soort mensen, ondanks hun verdriet, dan serieus nemen. Als je besluit om het criminele pad op te gaan, ok, jouw keuze, maar als het dan fout gaat dan moet je niet iemand anders de schuld gaan geven. Gaat het fout, dan valt dat onder bedrijfs-risico! :maf: Een betere keuze is om diploma's te behalen op school en zo je toekomst veilig te stellen. Een eerlijke broodwinning daar hebben mensen respect voor, niet voor criminelen, die worden uiteindelijk uitgekotst. Helaas denk ik dat dit soort teksten tegen dovenmans-oren is gericht omdat de groep om wie het gaat, toch wel zelf uitmaakt wat ze doen. Met als gevolg dat we het volgende negatieve incident met marokaanse jongeren maar weer rustig afwachten! Groetjes, Rvd :nijn:

ErikS
21-01-2005, 17:48
Helaas denk ik dat dit soort teksten tegen dovenmans-oren is gericht omdat de groep om wie het gaat, toch wel zelf uitmaakt wat ze doen. Zit er dik in.

tonk
21-01-2005, 17:55
Ik zou de titel van topic liever veranderen in 'een fatsoenlijk mens steelt niet'.

voorbijganger
21-01-2005, 17:58
Weet je wat ik frappant vindt? Dit soort selectieve reacties. Niemand keurt het stelen van tasjes goed. Maar om iemand dan te gaan vermoorden. Kom op. Wie is hier nu bekrompen? Maar goed, misschien ben jij wel voor het doden van tasjesrovers. Als dat zo is, dan moeten we maar een andere discussie gaan voeren. En waar komt de arrogantie vandaan dat je onze ouders beschuldigt van het niet goed opvoeden van hun kinderen. Laten we het niet over de Nederlandse pedofielen, verkrachters, dieven etc... hebben. Ik voel namelijk al aan dat je me zult gaan beschuldigen dat we ontkenners zijn van problemen in de Marokkaanse gemeenschap. Maar goed, eigenlijk heb ik geen zin meer om hier over te discussieren, hou je bezig met jezelf en de problemen waar jij mee kampt. Misschien dat dat je emphatisch vermogen enigszins zal doen laten groeien.

halfagadirian
21-01-2005, 18:15

een foutieve uitspraak, een moslim kan stelen howel stelen verboden is, maar een moslim liegt niet..

rvd4always
21-01-2005, 18:16
Ik zou de titel van topic liever veranderen in 'een fatsoenlijk mens steelt niet' Dit is het marokko forum waar veel moslims de site bezoeken, vandaar de titel 'Een goed moslim steelt niet' . :ego:

Omaima0
21-01-2005, 18:16
en als je steelt als je moslim bent ben je op dat moment ff GEEN moslim zo blijven de moslims zuiver op de graat ali el B was geen moslim tot aan zijn dood daarna is hij herdacht in de moskee als hele goeie moslim belachelijk dat islam geloof. Wie ben jij hier, om iemand wel of geen moslim uit temaken.. Jij bent belachelijk en niet de Islam! De Islam is toppie!

Raihana
21-01-2005, 18:17
Belachelijk dat ben jij alleen mismuis.. Inderdaad een ware moslim steelt niet, zelfs als je 10 cent teveel terug krijgt in de supermarkt, ben je verplicht terug te gaan en dit terug te geven.. Dus laat staan.. Moge Allah Ali en alle moslims vergeven..

voorbijganger
21-01-2005, 18:23
Mismuis, is een moslim die steelt(een zonde begaat) geen moslim meer? Ik snap niet waar die onwetendheid vandaan komt. Of is dit gewoon een van de zoveelste provocatie. Kun je me een moslim, christen, jood, hindoe of een atheist aanwijzen die nooit een zonde heeft gepleegd. Tuurlijk moet er voor een moslim die gestorven is gebeden worden. Het is uiteindelijk aan Allah om te oordelen over ons allemaal. En er zijn verschillende moslims, zoals er ook verschillende christenen en atheisten zijn. Je hebt er "goeden" en "slechten" tussen zitten. Maar het feit blijft dat ze wel moslim, christen, jood, of atheist blijven.

Carlitos
21-01-2005, 18:31
Ieder normaal mens steelt niet.

rvd4always
21-01-2005, 18:36
Weet je wat ik frappant vindt? Dit soort selectieve reacties. Niemand keurt het stelen van tasjes goed. Maar om iemand dan te gaan vermoorden. Kom op. Wie is hier nu bekrompen? Maar goed, misschien ben jij wel voor het doden van tasjesrovers. Als dat zo is, dan moeten we maar een andere discussie gaan voeren. En waar komt de arrogantie vandaan dat je onze ouders beschuldigt van het niet goed opvoeden van hun kinderen. Laten we het niet over de Nederlandse pedofielen, verkrachters, dieven etc... hebben. Ik voel namelijk al aan dat je me zult gaan beschuldigen dat we ontkenners zijn van problemen in de Marokkaanse gemeenschap. Maar goed, eigenlijk heb ik geen zin meer om hier over te discussieren, hou je bezig met jezelf en de problemen waar jij mee kampt. Misschien dat dat je emphatisch vermogen enigszins zal doen laten groeien Dat zijn we dus eens, dat het stelen van tasjes niet deugd. Maar dat de familie van de overleden tasjesdief dit ontkent begrijp ik niet. Als Ali B. geen tasje had geroofd dan had ie nog geleefd. Je moet gewoon van andermans spullen afblijven! Dat de tasjesdief dit heeft moeten bekopen met zijn leven is een hard gelach maar dit zal nooit de opzet geweest zijn van de automobiliste. Dat blijkt ook wel, want ze is gelukkig weer vrij gelaten. Deze mevrouw heeft er nooit om gevraagd om overvallen te worden, dus bij wie ligt de oorzaak, ja, juist, de domme tasjesdief! Ik ben voor vrede en tegen alle geweld! Dus ik betreur ook de dood van de tasjesdief, maar deze jongeman was wel de aanleiding dat dit feit is gebeurd, laten we daar niet aan voorbij gaan. De basis van de vorming van kinderen begint bij de opvoeding door de ouders van de kinderen. Daar is niets mis mee om dit aan te kaarten. Dat heeft niets met arrogantie te maken, het is gewoon zo. Een goede opvoeding is op latere leeftijd van zeer groot belang, onderschat dat niet! Marokaanse meisjes functioneren wel goed in de Nederlandse samenleving omdat zij streng worden opgevoed, doe dat dan ook met de jongens! Overigens moet je het niet over andere onderwerpen zoals pedofilie gaan hebben, laten we het over dit onderwerp hebben, discuseren, enz. Jammer als jij niet meer wil discuseren, als je niet meer discuseert dan steek je je kop in het zand en daar bereikt niemand wat mee, oplossingen vinden, dat moeten we met zijn allen bewerkstelligen, Groetjes, RvD :nijn:

Miss. Poes
21-01-2005, 18:44
Weet je wat ik frappant vindt? Dit soort selectieve reacties. Niemand keurt het stelen van tasjes goed. Maar om iemand dan te gaan vermoorden. Kom op. Wie is hier nu bekrompen? Maar goed, misschien ben jij wel voor het doden van tasjesrovers. Als dat zo is, dan moeten we maar een andere discussie gaan voeren. En waar komt de arrogantie vandaan dat je onze ouders beschuldigt van het niet goed opvoeden van hun kinderen. Laten we het niet over de Nederlandse pedofielen, verkrachters, dieven etc... hebben. Ik voel namelijk al aan dat je me zult gaan beschuldigen dat we ontkenners zijn van problemen in de Marokkaanse gemeenschap. Maar goed, eigenlijk heb ik geen zin meer om hier over te discussieren, hou je bezig met jezelf en de problemen waar jij mee kampt. Misschien dat dat je emphatisch vermogen enigszins zal doen laten groeien. gáán we weer...........als die alie bombarie met zijn flikken van andermans spullen had afgebleven dan had hij gewoon nog geleefd!!! Nee hij had niet dood gehoeven maar ik had mischien hetzefde gedaan en de meeste van ons. Ja óók Marokkanen! Dat die jammerlijke lul het niet heeft overleefd is zijn eigen domme fout. Klaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miss. Poes
21-01-2005, 18:45
De tweede verdachte is trouwens ook al weer vrij........

rvd4always
21-01-2005, 18:47
Miss. Poes, een beetje simpel om te stellen dat het klaar is.... Het ligt veel dieper... Goed opvoeden is de basis van een succes vol bestaan!

rvd4always
21-01-2005, 18:49

De tweede verdachte is trouwens ook al weer vrij........ Ik had niet anders verwacht.... Het is namelijk de Nederlandse slappe rechtstaat! :ego: