Bekijk originele versie : ongevoeligheid.....
salaaaaaaaam iedereen....
ik zat vandaag in de trein van 8.35 van diemen naar amsterdam muiderpoort...
hij stond opeens stil en de conducteur riep om "goedemorgen dames en heren er is net iemand voor de trein gesprongen daarom zal er een grote vertraging onstaan...we kunnen niet vertellen hoe lang het zal duren" ik kreeg rillingen oh er zit gewoon iemand onder deze trein....
een nederlandse vrouw tegenover mij.."potverdorrie..hoe lang gaat dat duren? ik moet werken!" en ze pakt haar mobiel.... ik kon m'n ogen en oren niet geloven. "AH 3IBAD ALLAH..ER ZIT IEMAND ONDER DIE TREIN EN MENSEN MAKEN ZICHT DRUK OM HUN WERK!" ik keen naar een surinaamse vrouw tegenover me..."ja goedemorgen frank ik kom wat later ja er is iemand gesproengen he heb je dat project trouwens al af?" ik keek om me heen ik zag mensen lachen en eten alsof er niet aan de hand was....!!! acher me hoorde ik een groepje studenten "is het vandaag nationale zelfmoorddag of zo hahaha ik wilde deze ochtend ook hahhah..."en wat gingen ze stuk tfoe wat walgde ik van deze mensen...
de laatse tijd valt me echt op dat iedereen alleen met zichzelf bezig is.... niemand denkt meer aan een ander.....
ik vind het echt heel erg het is tegenwoordig ieder voor zich....
zijn jullie het hier mee eens en wat valt jou op van de ongevoeligheid tegenwoordig?????
:zwaai: beslama ouiam.
Onslaught
31-01-2003, 23:57
ja dat zijn kafir die denken ze leven voor eeuwig:( maar ja
Onslaught
01-02-2003, 00:20
Origineel gepost door ouiam_tet1
iedereen word gestarft voor z'n fouten dat weet ik maar hoe kun je zo leven alleen houden van jezelf en van niks of niemand anders???
het valt mij echt op dat een kafir meer van z'n hond houd dan van z'n kind.....z'n vlees en bloed :eek:
precies daarom zeggen ze dat de huisdier op hun baasje lijkt:D snap ie
sousia_17
01-02-2003, 00:26
Je hebt gelijk het is mij ook opgevallen dat mensen ongevoeliger worden.
iedereen is met zichzelf bezig en kijkt niet meer om zich heen.
Vandaag zat ik zelf in de bus de spits te lezen.
Toen stapte er een oude vrouw in.
Die vrouw liep zo moeilijk. toen ik op keek uit mijn krantje zag ik dat er niemand voor haar opstond.
Van huis uit heb ik geleerd dat je op moet staan voor iemand die slecht ter been is
dus stond ik op een kijk iedereen aan net alsof ik wou zeggen.
Ik ben tenminste goed opgevoed.
TFOE
mensen wordt bewust van jezelf en van je omgeving
Iemand voor de trein gesprongen? allatief :(
NoualMocro
01-02-2003, 00:36
Het word steeds erger en erger...tot op een dag, men niet eens meer respect heeft voor zijn eigen ouders...al gaat een ouder dood zullen ze gewoon nog ff gezellig naar de bios....wat een meissie ooit deed....de oma was overleden...en ze vroeg aan me of ik zin had om ff gezellig wat te gaan drinken....wejoooow dat mensen gewoon zomaar ff die knop kunnen omzetten...Nou mijn opa ligt op sterven en ik zal je zeggen...ik ben er elke dag....elke dag...en nog eens elke dag....
ZEER ONGEVOELIG van sommige mensen ma ja leven gaat nu eenmaal door kus Noual
Het kan natuurlijk ook zijn dat die mensen er zo gevoelloos over doen en er zelfs grappen over maken juist omdat ze het wel erg vinden. Op zo'n manier hoeven ze niet te laten zien dat ze het wel erg vinden en hoeven ze hun echte gevoelens niet te tonen, want dat durven ze in een trein met allemaal vreemden om zich heen misschien niet goed. Een soort van overdreven anti-reactie om maar niet te laten zien wat je eigenlijk voelt.
wa la 7awlawala9oewatawalabiellah :jammer:
Origineel gepost door tonk
Het kan natuurlijk ook zijn dat die mensen er zo gevoelloos over doen en er zelfs grappen over maken juist omdat ze het wel erg vinden. Op zo'n manier hoeven ze niet te laten zien dat ze het wel erg vinden en hoeven ze hun echte gevoelens niet te tonen, want dat durven ze in een trein met allemaal vreemden om zich heen misschien niet goed. Een soort van overdreven anti-reactie om maar niet te laten zien wat je eigenlijk voelt.
Dan kun je op je minst je mond houden.
Wel erg gevoelloos om grappen te maken.
Emoties tonen, is dat tegenwoordig ook een taboe?
:rolleyes:
Origineel gepost door Chaimae
Dan kun je op je minst je mond houden.
Wel erg gevoelloos om grappen te maken.
Emoties tonen, is dat tegenwoordig ook een taboe?
:rolleyes:
Inderdaad, je mond houden is dan beter.
En ik denk dat emoties tonen een aardig taboe is in Nederland. Ik ben tenminste opgevoed met het vooral niet laten zien van je gevoelens. Helaas.
Inderdaad, je mond houden is dan beter.
En ik denk dat emoties tonen een aardig taboe is in Nederland. Ik ben tenminste opgevoed met het vooral niet laten zien van je gevoelens. Helaas.
En steeds verbaas ik me over bepaalde westerse dingen. :D
Origineel gepost door Chaimae
En steeds verbaas ik me over bepaalde westerse dingen. :D
Nou moet ik zeggen dat het bij mij thuis vroeger nogal extreem was.
Nou moet ik zeggen dat het bij mij thuis vroeger nogal extreem was.
Dat kan en dus bewijst het maar weer dat ieder gezin en persoon anders is.
Westers of niet.
:D:D
WAT IS DIT NOU VOOR ONZIN !!!!!!
Die mevrouw die tegenover jou zat, is gewoon ontzettend egoistisch en denkt aan zichzelf, maar het is echt een ***opmerking dat alle Nederlandse mensen zo zijn of dat dat iets typisch Westers is.....tfoeee daaar walg ik nou van dat jij de meesten hier dat zeggen !!!!!!
dan krijg je pas een ***sfeer hier in dit deze multicurele onsamenleving !!!!!!!!!!!!!!!!!
SowFunny
01-02-2003, 19:58
Origineel gepost door ouiam_tet1
salaaaaaaaam iedereen....
ik zat vandaag in de trein van 8.35 van diemen naar amsterdam muiderpoort...
hij stond opeens stil en de conducteur riep om "goedemorgen dames en heren er is net iemand voor de trein gesprongen daarom zal er een grote vertraging onstaan...we kunnen niet vertellen hoe lang het zal duren" ik kreeg rillingen oh er zit gewoon iemand onder deze trein....
een nederlandse vrouw tegenover mij.."potverdorrie..hoe lang gaat dat duren? ik moet werken!" en ze pakt haar mobiel.... ik kon m'n ogen en oren niet geloven. "AH 3IBAD ALLAH..ER ZIT IEMAND ONDER DIE TREIN EN MENSEN MAKEN ZICHT DRUK OM HUN WERK!" ik keen naar een surinaamse vrouw tegenover me..."ja goedemorgen frank ik kom wat later ja er is iemand gesproengen he heb je dat project trouwens al af?" ik keek om me heen ik zag mensen lachen en eten alsof er niet aan de hand was....!!! acher me hoorde ik een groepje studenten "is het vandaag nationale zelfmoorddag of zo hahaha ik wilde deze ochtend ook hahhah..."en wat gingen ze stuk tfoe wat walgde ik van deze mensen...
de laatse tijd valt me echt op dat iedereen alleen met zichzelf bezig is.... niemand denkt meer aan een ander.....
ik vind het echt heel erg het is tegenwoordig ieder voor zich....
zijn jullie het hier mee eens en wat valt jou op van de ongevoeligheid tegenwoordig?????
:zwaai: beslama ouiam
SowFunny zegt you know...de dag van vandaag trekt op niks meer walou respect ...
SowFunny
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.