Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Samira Abbos

Pagina's : [1] 2

Sarahsalima
31-01-2003, 22:33

wie kijkt er RTL 4 ? Nieuws aan tafel Samira Abbos is te gast ben benieuwd wat voor Bla er vandaag weer uit haar mond komt De eerste bla is al gezegd "Als Amsterdam West wordt getorriseerd door 50 marokkanen, wilt dat niet zeggen dat heel Amsterdam crimineel is" Ohw goddd, waarom gebruikt ze dat woord GETORRISEERD ?? is dat van toepassing ?

Le-Sud
31-01-2003, 23:28
hey ik heb net ook een stukje gezien die oscar ofzo met die bril is echt een nerd man kus maghrabia

AdamX
31-01-2003, 23:30
Origineel gepost door Sarahsalima wie kijkt er RTL 4 ? "Als Amsterdam West wordt getorriseerd door 50 marokkanen, wilt dat niet zeggen dat heel Amsterdam crimineel is" nee, het zijn 51 marokkanen, ze is mij vergeten, maar ja de mafia baas telt niet me :P

saloua_lopez
02-02-2003, 00:57
Origineel gepost door AdamX nee, het zijn 51 marokkanen, ze is mij vergeten, maar ja de mafia baas telt niet me :P wehehehehehehe DUIVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!

beppie_truus
02-02-2003, 01:59

er kwam soms iets nuttigs uit haar maar soms had ik zoiets van mens hou toch je tetter.

maghrabia82
02-02-2003, 14:33
soms zij ze wel goede dingen ja,samen met die jack spijkerman....of hoe die ook mag heten.......viel wel op dat hij steeds de zelfde mening had als haar........bijvoorbeeld over de irak.......

rinnoa
02-02-2003, 14:33
Normaal discussiƫren is bij haar (uiterst triest) heel ver te zoeken. Als ze er eventjes niet meer uit lijkt te komen dan gaat de volumeknop met een sprong omhoog. Waarom is dit zo typisch? Ik vind haar maar een schreeuwlelijk. Heb om eerlijk te zijn een beetje meelij met haar stembanden.

Sarahsalima
02-02-2003, 14:46
Origineel gepost door rinnoa Normaal discussiƫren is bij haar (uiterst triest) heel ver te zoeken. Als ze er eventjes niet meer uit lijkt te komen dan gaat de volumeknop met een sprong omhoog. Waarom is dit zo typisch? Ik vind haar maar een schreeuwlelijk. Heb om eerlijk te zijn een beetje meelij met haar stembanden. HELEMAAL MEE EENS, ZE WEET HAAR WOORDEN NIET TE VINDEN EN ROEPT IN WANHOOP KRETEN UIT DIE ALLEEN MAAR FUNEST ZIJN VOOR DE MAROKKAANSE GEMEENSCHAP

beppie_truus
02-02-2003, 16:34
Origineel gepost door maghrabia82 soms zij ze wel goede dingen ja,samen met die jack spijkerman....of hoe die ook mag heten.......viel wel op dat hij steeds de zelfde mening had als haar........bijvoorbeeld over de irak....... jack is een topper :D

LaZina
02-02-2003, 20:21
wat irritant aan haar is dat ze er echt geeeen moeite meeheeft om gewoon zwaar door een verhaal door te praten en t liefst ook met een stem waar de hele zaal meteen doof door word.... daar ga ik me dan echt aan ergeren

Amira010
02-02-2003, 22:21
ipv samira hadden ze jahjah met hammerstein moeten laten discussieren

yasmine
16-02-2003, 20:47
asallamoe 3aliekoem ik vind dat meid maar hopeloos vorige keer was ze droken en staptte me neefs auto in maar ze werd er zonder natedenken weer uitgeschopt was echt geen gezicht allah ie 3awoen hahahaha yasmin

code5
16-02-2003, 21:06
1keer gezien en vond het behoorlijk saai!!!!!!!!!!!!

Rihem63
21-02-2003, 13:32
Hoi! Ik wou eff reageren op deze topic over Samira Abbos. Het is alweer ongeveer een jaar geleden dat ik Samira heb leren kennen. Dit vond plaats in Limburg toen ze samen met minster van Boxtel kwamen praten over de kwestie 11 september. Het debat ging over hoe de communicatie nu was tussen de autochtonen en allochtonen (de eeuwe oude discussie.) Samira heeft toen der tijd het debat gevoerd. Ik moet zeggen dat zij niet bepaald op haar mondje is gevallen. En heel goed weet waar zij het over heeft. Als hoewel ze er voor sommige een beetje te verNederlands uitziet. Vind ik niet dat, dat een rol mag spelen. Persoonlijk vind ik dat Samira bepaalde punten goed kan beargumenteren als het gaat om 'ONS' Marokkanen. En dat progamma was trouwens niet op RTL 4 maar op RTL 5. Ik weet niet of je haar laats ook op het jongerenlagerhuis hebt gezien? Maar daar heeft ze haar standpunt goed duidelijk gemaakt. Dat gene wat jij zegt over terroriserende jongeren in Amsterdam. Dat wordt door ieder ander op een andere manier geinterpreteerd. Voor mijn gevoel til jij er te zwaar aan. Je moet niet zo gericht zijn op al dat negatieve en je moet ook niet zo PASSIEF LUISTEREN. Ik bedoel je hier niet mee aan te vallen, maar om je duidelijk te maken dat Samira Abbos heel wat in haar mars heeft. Om bepaalde dingen in een positieve wijze voor elkaar te krijgen (maar dit kan ze niet alleen, daar heeft ze onder andere onze hulp voor nodig wij de 3de GENERATIE!) liefs Rihem63 :zwaai:

Oem_Lena
21-02-2003, 13:59

Origineel gepost door Rihem63 Hoi! Ik wou eff reageren op deze topic over Samira Abbos. Het is alweer ongeveer een jaar geleden dat ik Samira heb leren kennen. Dit vond plaats in Limburg toen ze samen met minster van Boxtel kwamen praten over de kwestie 11 september. Het debat ging over hoe de communicatie nu was tussen de autochtonen en allochtonen (de eeuwe oude discussie.) Samira heeft toen der tijd het debat gevoerd. Ik moet zeggen dat zij niet bepaald op haar mondje is gevallen. En heel goed weet waar zij het over heeft. Als hoewel ze er voor sommige een beetje te verNederlands uitziet. Vind ik niet dat, dat een rol mag spelen. Persoonlijk vind ik dat Samira bepaalde punten goed kan beargumenteren als het gaat om 'ONS' Marokkanen. En dat progamma was trouwens niet op RTL 4 maar op RTL 5. Ik weet niet of je haar laats ook op het jongerenlagerhuis hebt gezien? Maar daar heeft ze haar standpunt goed duidelijk gemaakt. Dat gene wat jij zegt over terroriserende jongeren in Amsterdam. Dat wordt door ieder ander op een andere manier geinterpreteerd. Voor mijn gevoel til jij er te zwaar aan. Je moet niet zo gericht zijn op al dat negatieve en je moet ook niet zo PASSIEF LUISTEREN. Ik bedoel je hier niet mee aan te vallen, maar om je duidelijk te maken dat Samira Abbos heel wat in haar mars heeft. Om bepaalde dingen in een positieve wijze voor elkaar te krijgen (maar dit kan ze niet alleen, daar heeft ze onder andere onze hulp voor nodig wij de 3de GENERATIE!) liefs Rihem63 :zwaai: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo:

Pagina's : [1] 2