Bekijk originele versie : hoe Ijdel Ben jij?
hoe Ijdel Ben jij?
is het zo dat je voor schooltijd 2uur van te voren (minstens)wakker wordt en je bezig houdt met je haar en face/kleding.......of ga je net een versleten slof naar buiten en scheid aan iedereen?
en hoe zit het met je opfrissingen en schoonheidsverzorging???moet elk overbodig haartje verdwijnen :rolleyes: en haren mooi styl gefohnt/krullen mooi gekrult ;) , dit geldtvoor zowel boys als girls, in ieder geval........hoe belangrijk is het voor je????????? :confused: :confused: :confused:
ik zelf vind het best wel belangrijk,maar ik overdrijf niet...
kleding moet wel passen en ik vind make-up enzo niet echt een behoefte voor elke dag,maar ik vind het wel heel belangrijk om verzorgd uit te zien en daar bereik je veel mee! :zwaai:
ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties voor zover je die zou willen plaatsen
ze zeggen dat ik op aicha kandoucha lijk :maf:
Origineel gepost door Chaimaa
hahahhaha spreek haar naam niet te vaak uit, het schijnt zo te zijn dat ze je kan komen opzoeken snachts en dat wil je niet meemaken:maf2:
kzou eerDer zeGGen op dit :iblies:
Origineel gepost door narcis
hahahhaha spreek haar naam niet te vaak uit, het schijnt zo te zijn dat ze je kan komen opzoeken snachts en dat wil je niet meemaken:maf2:
a3oudoubillahi mina chajtani rajjiem :schok: gelukkig blijft het maar bij typen :rolleyes: i don't want 2 meet her
Samiratoen
31-01-2003, 21:19
ik lijk op mimoenaaa
ik kan dansen op tak tak zitoenaaaaa
maar ik heet samiratoenaaaaa
Lady_Cazawia
31-01-2003, 21:20
ik vind het ook heeeeeeeeeeel belangrijk, natuurlijk ik bedoel je gaat toch niet naar buiten en mensen weten niet eens het verschil tussen jou en een junkie :D :D
Nee grapje ik overdrijf een beetje I Know :rolleyes: :D :D
Nee maar effe serieus ik vind verzorging echt het allerbelangrijkste (na eten dan :D )
loubna_tetuania
31-01-2003, 21:23
Ik mag blij zijn als ik op tijd op school aankom........
Origineel gepost door loubna_tetuania
Ik mag blij zijn als ik op tijd op school aankom........
hahhahahha juist,ik begin meestal om half 9 maar ik kom altijd om 10uur aankakken hahahaha :rolleyes: maar jah,I need my sleep
loubna_tetuania
31-01-2003, 21:26
hehehehe, ja toch, niet dat k onverzorgd ga ofzo, maar ik doe het wel snel.......
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
kzou eerDer zeGGen op dit :iblies:
i am 1 with the devil :stout:
i am 1 with the devil :stout:
Gaat ze kinDeren steniGen met :iblies:
echt sjieliG :( :( :(
Gaat ze kinDeren steniGen met :iblies:
echt sjieliG :( :( :(
ik zei toch dat je hem moest meenemen :boos:
ik zei toch dat je hem moest meenemen :boos:
Ja,
BentGij gek ofso!
Hij zei Chaimaa is meer :iblies: dan ik ben!
Ja,
BentGij gek ofso!
Hij zei Chaimaa is meer :iblies: dan ik ben!
who cares whad he says :lekkerpuh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.