Bekijk originele versie : Decorverhuur "tklidi" omstreeks N-Limburg
Hoi hoi.... ik ben opzoek naar organisaties die Marokkaanse decor verhuren en die in de buurt van Noord Limburg genesteld zijn... Met decor doel ik op prachtige lampen (die staande, ook vaak bij bruiloften gezien) en/ of van die prachtig 'ôud kmarie' decorstukken...misschien dat sommige ziyana's dit ook verhuren... graag zou ik willen weten welke prijs jullie daarvoor vragen....
alle adressen, telefoonnummers en sites zijn van harte welkom!!!! je kunt ze hier op deze topic plaatsen of een PM sturen.... alle info is van harte welkom!!
Aid Moubarak...
Ik kom ook uit NLimburg.. en geloof me meid hier is daar niks van te vinden...
ja inderdaad! erg is dat he Mouny..... alsof Nl alleen uit Amsterdam bestaat... maar goed...
Maar kan iemand mij helpen want ik heb gehoord van een neggafa " jamila" die uit Venlo komt.... alleen heb ik totaal geen gegevens van haar.... want dit kreeg ik gewoon als tip van iemand die een bruiloft mee heeft gemaakt waar zij als neggafa werkte.... kan iemand me daar mee helpen????? Misschien dat zij wel decorstukken verhuurd......
alvast bedankt!
patrona82
20-01-2005, 17:41
Ik hoorde ook maar via via dat ergens in Venray die dingen verhuurd worden
maar hoe of wta weet ik ook niet
ja inderdaad! erg is dat he Mouny..... alsof Nl alleen uit Amsterdam bestaat... maar goed...
Maar kan iemand mij helpen want ik heb gehoord van een neggafa " jamila" die uit Venlo komt.... alleen heb ik totaal geen gegevens van haar.... want dit kreeg ik gewoon als tip van iemand die een bruiloft mee heeft gemaakt waar zij als neggafa werkte.... kan iemand me daar mee helpen????? Misschien dat zij wel decorstukken verhuurd......
alvast bedankt!
Sorry maar heb haar eens meegemaakt en dat zag eruit als drama.. ik zou n wat bekendere negaffa nemen... en over die decoratie in Venray hebik ook nog nooit gehoord.. Ik huur me decoratie bij de catering mss dat dat n oplossing voor je is .
Patrona82:
Venray?? :schok: ... dat is gewoon in Noord Limburg... hmmmm... zou je met terugwerkende kracht via via kunnen vragen hoe, wat en waar???
Mouny: Nou het gaat me echt om decorstukken.... dus ze hoeft niemand op te maken of zo...... :D ... of zagen die decorstukken ook als drama eruit?? :( En welke catering kun je me aanraden uit je eigen ervaring dan m.b.t. decorstukken... ....? en kun je me ook wat vertellen over de prijs... ??
alvast bedankt voor jullie tips en reacties! khir inchallah.
Liefje over de prijs weet ik niks (mannetje die da betaald heeft) maar AlGhazala heeft hele mooie decor.. Ik weet wel niet of ze die los verhuren zonder dat je de catering inhuurt
Liefje over de prijs weet ik niks (mannetje die da betaald heeft) maar AlGhazala heeft hele mooie decor.. Ik weet wel niet of ze die los verhuren zonder dat je de catering inhuurt
hebben zij eventueel een website of telefoonnummer die ik kan raadplegen... die kun je ook PMen als het liever privé wilt houden....
Alvast bedankt Mouny, lah ktr khirrik inchallah....
still waiting for answers.....?????
hebben zij eventueel een website of telefoonnummer die ik kan raadplegen... die kun je ook PMen als het liever privé wilt houden....
Alvast bedankt Mouny, lah ktr khirrik inchallah....
zn naam is Rachid en het nummer is 0621965555
Catering AlGhazala
Xmounia
zn naam is Rachid en het nummer is 0621965555
Catering AlGhazala
Xmounia
Choukran! lay ktrr khirrik! :p
Lieve meid ik weet niet of catering wel echt wat is??
Als ik echt eerlijk moet zijn raden veel profesionel mensen zoals fotograve en neggefa's dat soort eten af. Je weet niet wat ze met dat eten allemaal doen. of het komt te laat of het is niet wat je hebt bestelt etc. Je kunt beter iemand uit je eigen kringen het gewoon kookt.
Maar goed veel succes als je echt echt aan t nummer wilt komen van Neggefa jamila dan moet je me prive mailen. Maar mouny heeft wel gelijk je kunt beter een bekende neggefa nemen altijd beter.
Elmoehim veel succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.