Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nog steeds een taboe om over s e x te praten?

Pagina's : [1] 2

Marocca
31-01-2003, 18:30

Denken jullie dit of niet? Vinden jullie ook dat er nog steeds een taboe leeft onder de marokkanen(mohiem;moslims algemeen) over seks? :rolleyes: Op zich hier is niks mee MITS men er met de juiste personen over praat en als men serieus is...Ik denk dat het vandaag de dag veeeeel beter is dan pakweg 15 jaar geleden...Nu snapt men beter hoe alles in elkaar zit en vroeger;jah.. :( Wat denken jullie??? En hou het wat deftig plzzz... ;) Want dit is een serieuze topic dus begin aub niet met schelden enz...

Marocca
31-01-2003, 18:35
Origineel gepost door Samorra Praten?? sure, denk niet dat daar iets mis mee is. Maar eraan doen is weer een andere shit he...dat keurt dit wijffie niet goed, tenminste, not before ya wedding!! Er zijn er toch velen die problemen hebben met het feit dat EROVER gepraat wordt dus jah... :( Denk ook eens aan de meiden uit Maroc die in een boerengat wonen enzo...Krijgen zij voorlichting?Don't think so...Duzz :o Dat is wel erg spijtig.... En inderdaad;er aan meedoen is veel erger.... ;)

Marocca
31-01-2003, 18:40
Origineel gepost door flour Bij ons thuis, vrouwen onder elkaar is het onderwerp vaak seks en mannen

Marocca
31-01-2003, 18:44
Origineel gepost door Samorra kijk, tis niet zo dat als mijn pa erbij zit dat ik dan grappen kan maken over sex, Hell noooooo, hij breekt ieder botje in mn lichaam!! Maar ik denk nog wel dat het een taboe is voor veel mensen. zeker weten,schatje:goedzo: Ik zou er ook niet levend uit geraken als ik het woordje seks zou vernoemen,denk ik.... :D

Marocca
31-01-2003, 18:47

Origineel gepost door flour Mijn moeder is daar heel relaxed over. "Het is een mooi iets" zegt ze. :D euhh.....mij heeft ze daar nooit over aangesproken :D

Marocca
31-01-2003, 19:01
Origineel gepost door Samorra :D Ik praat makkelijk over veel dingen, echt, bijna met iedereen....(okee okee, behalve mn pa, broer en ooms enzo) maar toch vind ik het nog super raar, als een dochter, bijv. nl, belgisch, whateva, in een string en bh naast haar vader loopt en tegen haar pa zegt dat ze geen maagd meer is ofzo!! Dat het allemaal zo normaal is voor hun, dat begrijp ik niet en kan het noooooooit bevatten!! Damn, dan schaam ik me voor hun plaats!! Maarre, met anderen, poeh poeh, ik zeg echt alles waar het op staat! Dan krijgen die nl'ers soms een rooie kop van!! hahahaha wollah,dat vind ik ook!!!!! :( Laatst ging ik eens winkelen en ik zag daar een belgisch meisje lingerie uitkiezen waar haar ouders en broer bijstonden!!Die zeiden haar of het mooi was of niet....Wollah...Ik heb me zo geschaamd in haar plaats:jammer:

Marocca
31-01-2003, 19:03
Origineel gepost door schatje17 Kijk ik praat er niet met me moeder erover en ze gaat helemaal niet tegen me zeggen dat het iets moois is maar ik kan het woordje sex en andere slachtsdelen gewoon bij me moeder zeggen... ik bedoel hallo bij je moeder kan het wel maar bij je vader daar durf ik niet eens aan te denken als die bij me zit dan ben ik al bang dat ie me hoort wajowwwwwwwwww..... ik moet er niet aan denken dat het een keertje uitfloept liefs schatje17 goed gezegd,meid!!!;)

tatouzient
31-01-2003, 19:08
tegenwoordig vind ik da mn over seks kan praten, of beter gezegd moet praten... er zijn al zo veel ziektes en kvind da men ingelicht moet worden... mt mn zussen en een bro van me praat ik wel eens over seks, maar het is ni echt hét onderwerp aan de koffietafel... thuis kunnen we haast over alles praten, maar persoonlijk vind ik seks toch ni een al te interessant onderwerp om er mt mn ma over te praten, er zijn andere dingen op deze wereld da belangrijker zijn en waar ik momenteel meer waarde aan hecht... kvind wel als een meid gaat trouwen da ze bepaalde voorlichtingen moet krijgen van haar ma, idem voor een jongen van zijn pa... bisous xxx

Dida
31-01-2003, 19:10
sekssssssss..huhhhh wat is dat???? :confused: :p

Marocca
31-01-2003, 19:15
Origineel gepost door Samorra hahaha, alle mensen zich afvragen waarom JIJ opeens met een rooie kop loopt!! :giechel: :giechel: :giechel: lach maar :kwaad: Mijn rood gezicht paste toch bij mijn nieuwe pull :D

Marocca
31-01-2003, 19:17
Origineel gepost door schatje17 Ik winkel niet eens met me vader............. laat staan dat ik lingerie ga kopen waar me vader bij is.................................. nou ik weet zeker dat me moeder me dan gelijk bij me haren had gepakt in de winkel.......mijn god maar ja de marokaanse belgen die zijn ook niet zo streng die zijn best wel vrijer........... en de dochters schamen zichzelf niet zo voor hun vaders maar ja dat moeten ze allemaal zelf weten............. LINGERIE KOPEN WAAR DE VADER BIJ ZIT!!!!!!!!!! MIJN GOD DIE MAROCGIRLS VAN TEGENWOORDIG.........HET WORD ALLEEN MAAR ERGER MET ONS Wiejaw.......Ik durf dat wel als mijn ma daar alleen bij was...Maar hell no,niet met mijn vader en broer...Die zouden mij ter plekke vermoorden :D Vervroegd offerfeest :(

Marocca
31-01-2003, 19:18
Origineel gepost door tatouzient tegenwoordig vind ik da mn over seks kan praten, of beter gezegd moet praten... er zijn al zo veel ziektes en kvind da men ingelicht moet worden... mt mn zussen en een bro van me praat ik wel eens over seks, maar het is ni echt hét onderwerp aan de koffietafel... thuis kunnen we haast over alles praten, maar persoonlijk vind ik seks toch ni een al te interessant onderwerp om er mt mn ma over te praten, er zijn andere dingen op deze wereld da belangrijker zijn en waar ik momenteel meer waarde aan hecht... kvind wel als een meid gaat trouwen da ze bepaalde voorlichtingen moet krijgen van haar ma, idem voor een jongen van zijn pa... bisous xxx ik vind da toch wa genant om daarover te babbelen met mijn broer zenne :o Vinde da ni? :D

Marocca
31-01-2003, 19:19
Origineel gepost door -RaChiDa¿- sekssssssss..huhhhh wat is dat???? :confused: :p :hihi: :jammer:

Marocca
31-01-2003, 19:42
Origineel gepost door schatje17 < hahhaha...vervroegde offerfeest.......ihihhiihihihihi wat ik bedoelde is............... als ik me ondergoed zou kopen waar me vader bij was....dan zou me moeder me wel killen ze had die bh afgepakt en me daarmee gekild............... Ik zeg altijd alles tegen me moeder soms, zeget ze dan wel van SCHAAM JE JE EIGEN NIET VOO JE MOEDER waar ik op antwoord NEE ik vind dat je je voor je moeder niet hoeft te schamen........... en ik heb ook een keer gehord dat je ook niet voor je vadr hoefde te schamen..........nou geen haar op mijn hoofd die er aandenkt dat ik net als bij me moeder in me onddergoed ga lopen...........dat ik het bij me vader ook zou doen en trouwens ik zie het helemaal voor me... ik met me onderbroek bij me vader ihihhihiihihihi en marocca......... schaaam je je zelf ook voo je broer............ ik heb een broertje die en jaar jonger dan mij is.. nou denk maar niet dat ik me daar voor schaam maar hij schaamt zich wel want als ik in mijn bh of ondergoed aan heb dan heb ik daar echt het schijt aan maar hij durft dan niet naar me te kijken maar ja ieder zijn eigen schaamte tog? mijn broer is 3jaar ouder dan mij dus dan snap je het wel he ;)

tatouzient
31-01-2003, 19:43

Origineel gepost door Marocca ik vind da toch wa genant om daarover te babbelen met mijn broer zenne :o Vinde da ni? :D mt deze bro kan het wel, is mn beste vriend ;) maar we treden ni in details of zo hé :D bisous xxx

Pagina's : [1] 2