Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De pijn is onverdraagbaar

Noer3inetie
31-01-2003, 18:22

Selem mensen, heb ontzettend buikpijn :( weet iemand een middeltje tegen de pijn... buikkrampen ;) alvast bedankt p.s hou niet van vieze drankjes of pillen

Marocca
31-01-2003, 18:24
Origineel gepost door Noer3inetie Selem mensen, heb ontzettend buikpijn :( weet iemand een middeltje tegen de pijn... buikkrampen ;) alvast bedankt p.s hou niet van vieze drankjes of pillen Ik wou juist voorstellen om Nurofen te gebruiken omdat dat het beste is!!!:goedzo:Een soort pijnstillers....:D Maar als je dit echt niet wilt gebruiken,raad ik je een warmwaterkruik aan....Leg dit rechstreeks op jouw buik en blijf liggen en je zal het resultaat wel voelen,lieverd!;)

SowFunny
31-01-2003, 18:27
warm waterkruik zegt SowFunny.....ze zegt ook dat het ook bij haar helpt... SowFunny

minous21
31-01-2003, 18:28
Warme kaneel thee is lekker en goed tegen buikkrampen! Lekker warm in je bed kruipen.....met een warme kruik zoals Marocca ook al aangaf! Beterschap en Thalla fi rasek. Liefs Me

Noer3inetie
31-01-2003, 18:33

he thanx mensen maar water met kaneel, warme cola kan ik nu echt niet binnen houden ben al misselijk......... en pillen nope dus blijft maar die waterkruik over als ik die ergens kan vinden......... thnx dames p.s samorra je kan ook nooit eens nice tegen me doen nope me not shiekie!!!!

Noer3inetie
31-01-2003, 18:35
Origineel gepost door Samorra Ga schijten man!! letterlijk bedoel ik!! helpt ook hoor, whahahaha hee, jij bent toch die ene iellie biellie gurlie from my hood??? waarom reageer je niet op me, shiekie yesh??? :kwaad: nee heb al voor 80 dagen gescheten :D

Noer3inetie
31-01-2003, 19:01
Origineel gepost door Samorra my joke, ik begon met 5 dagen mouhiem, moet je niet die ene dingen gaan schrobben?? Je weet, iets wat IK nog nooooit in mn leven heb gedaan?? behalve van onszelf dan he... :D eh nie eh nieeeeeeeeee heb ik van jam :o

lina18
31-01-2003, 19:04
Origineel gepost door Rasheed ga plat op je buik liggen en laat je ma of pa of broer/zus op je bovenrug staan, totdat het een beetje kraakt. als het goed is, gaat je buikpijn geleidelijk weg... succes! Jah dan is je buikpijn weg maar dan heb je gelijk rugpijn :o

JETLI
31-01-2003, 21:48
probeer maar eens zetpillen.

Noer3inetie
31-01-2003, 22:23
Origineel gepost door JETLI probeer maar eens zetpillen. ehh thanx but no thanx :p

JETLI
31-01-2003, 22:31
ewa meid, wat wil je dan??? Je wil geen pillen, geen warmen drankjes die goed zijn voor de darmen, geen laxeermiddelen, geen zetpillen??? Geen rugmassage?? Is die pijn van jou wel echt zo onverdraagelijk??? Ik dacht het niet.....anders zou je alles nemen wat je toegereikt wordt en niet als een verwende patient gaan gedragen!!!! Nou sterkte met je pijn!!

Noer3inetie
01-02-2003, 12:47
Origineel gepost door JETLI ewa meid, wat wil je dan??? Je wil geen pillen, geen warmen drankjes die goed zijn voor de darmen, geen laxeermiddelen, geen zetpillen??? Geen rugmassage?? Is die pijn van jou wel echt zo onverdraagelijk??? Ik dacht het niet.....anders zou je alles nemen wat je toegereikt wordt en niet als een verwende patient gaan gedragen!!!! Nou sterkte met je pijn!! lieve dame, heb nooit gezegd dat ik geen warme drankjes wil maar vieze drankjes.... ik heb ook nooit gezegd geen rugmassage ik zei alleen geen pillen........... en geen vieze drankjes dus wil je voordat je reageert goed lezen wat ik heb geschreven???(voel je niet aangevallen) :) but thnx voor je ber. liefs noer