Bekijk originele versie : Foto: Mossad Spioneerd bij Hamas<--- Moeite waard
Assalamoe 3alijkoem,
beste mensen,
kijk hoe de Mossad infrilteerd bij de Islamitische verzetsgroep Hamas...
http://www.alshamil.org/IMAGES/70.jpg.
"freepalestina" ******* toch op je ruzietje met isreal wat in feite nergens over gaat omdat de moslims weer aangetast zijn in hun o zo heilige eer. Accepteer gewoon dat jullie niet altijd je zin kunnen krijgen zoals alle andere gewone normale mensen.
Wat noem jij ''gewone normale mensen''???
Kijk dat is jullie probleem nou!!! Jullie (ja jullie ja) respecteren anderen niet!!! Wie geeft jou het recht om zoiets te zeggen over Moslims, dat wij geen normale mensen zijn :confused: Als je ons niet normaal vindt, wat doe je dan hier? Ga ergens anders je mening uiten ;) waar ze wel behoefte aan jou hebben!!!
Sorry hoor maar heb je onlangs nog in de spiegel gekeken? Jij vindt jezelf normaal he?
Dan zal ik je een nieuwtje geven:
Wat jullie ''normaal'' vinden ligt ver onder ''ons'' niveau!!! Maar toch behouden wij ons respect voor de medemens... Dat is nou het verschil tussen ''jullie'' en ''ons''...
Niemand hoeft zich aangesproken te voelen door hetgeen wat ik hier uit... Doe je dit wel, is het je eigen verantwoordelijkheid en moet je 8eraf niet bij mij komen zeiken!!!
Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Er zijn ook christense Palestijnen daar...maar dat maakt niet uit cker....
En daarom lees ik elke week in de krant over berovingen/gewelddelicten van allochtonen. En daarom word ik gediscrimineerd op mijn school in MIJN land. Wij nederlanders zijn bereid iedereen te respecteren. Maar waarom zouden wij steeds de eerste stap moeten zetten? Geef mij maar een goed voorbeeld van marokkaanse jongeren met respect voor anderen en vooral nederlanders!! Jullie zijn tenslotte te gast hier dus moet je je maar snel aanpassen of anders per direct op het vliegtuig naar je middeleeuwse marokko.
Idd je zegt het nu zelf ALLOCHTONEN, waarom ga jij er per definitie vanuit dat het MOSLIMS zijn? Een Duitser is net zo een allochtoon als een Marokkaan... En onder de autochtonen zitten ook genoeg Moslims ;)
Trouwens waarom ga jij er direct vanuit dat ik een Marokkaanse ben? Zal ik het je on het kort uitleggen ===> V O O R O O R D E L E N !!!
Jouw opa en oma hadden beter stil moeten staan destijds... geef hen maar de schuld ;) Zij dachten tenslotte niet na over de toekomst van hun kinderen toen ze al die allochtonen als gast uitnodigden ;)
En jeetje zeg hoe jullie je gasten behandelen... echt voortreffelijk ;)
(sarcastisch bedoeld, maar dat had jij al vast in de gaten, jij kent jouw soort tenslotte het beste)! :nijn:
Want 99% van de marokkaanse jongeren is geen haar beter als die dooie stelende hond Ali B.
Dit bedoel ik nou!!!
RESPECTLOOS!!!
Was jij erbij toen hij het had gestolen? Je neemt alles maar klakkeloos aan van de media...
Want 99% van de marokkaanse jongeren is geen haar beter als die dooie stelende hond Ali B.
zoooo...en jij hebt uitgebreid sociologisch onderzoek gedaan, natuurlijk...:maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.