Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil heeel veel ****** als ik ben getrouwd.

LZN
19-01-2005, 20:24

Ik me vrouw 8 keer per dag naaien. Hoe denken jullie erover als jullie zijn getrouwd of mensen die al getrouwd zijn..

rahmaan
20-01-2005, 00:28
8keer pas ook op dat het leuk blijft en het gevoel moet er niet af gaan je kracht gaat ook weg en je kan ruisie krijgen als je wil zij wil even niet doe het als jullie bijde zin hebben

dounaya22
20-01-2005, 10:23
Ik me vrouw 8 keer per dag naaien. Hoe denken jullie erover als jullie zijn getrouwd of mensen die al getrouwd zijn. elhamdoelilah draait het huwelijk om meer dan om alleen s.ex. maar goed, als jij denkt dat je gelukkig wordt van 8 keer per dag naaien, dan zou ik zeggen, doe wat je niet laten kan :ego: dounaya22

madhi
20-01-2005, 10:27
vind ik ook maar ik naai ook graag op elk tijdstip

HoneyBee
20-01-2005, 14:41

Ik denk dat als het zovaak zal gebeuren dat de lol en de spanning er op een gegeven moment wel af zijn. Maar ieder moet het natuurlijk voor zich weten.

roefaida
20-01-2005, 14:43
alatif... trouwen draait niet alleen om naaien he

lilchakir
21-01-2005, 14:09
Ik me vrouw 8 keer per dag naaien. Hoe denken jullie erover als jullie zijn getrouwd of mensen die al getrouwd zijn. pas maar op dat ze jou niet zal naaien straks trouw je met iemand die niks anders wil dan genaaid worden en zovaak gaat je echt niet lukken :nijn: :nijn:

lalaboeja123
25-01-2005, 16:04
8 keer.... hahahaha je bent wel grappig! ik denk dat je de eerste paar dagen misschien zelfs weken idd op die 8 keer per dag uitkomt als jouw partner hier ook voor in is maar na verloop van tijd gaat dit toch echt vervelen............bedoel hallo........... 8 keer is niet niks op één dag. maar wens je sterkte en succes. veel vitamientjes etc en zorgen voor een voortreffelijk conditie, dan moet het allemaal goedkomen voor jou

gewoonzina
30-01-2005, 21:32
Heey Ilhem, Wat Voor Een Triest Wijf Ben Jij? Ik Las Net Nog Dat Je Verkracht Was Door Je Eigen Man En Dat Ej Mishandelt Bent.. Sorry Hoor.. Maar Wat Voor Topics Open Jij Allemaal A Gek? Gebruik Alsjeblieft Je Verstand Als Je De Eerst Volgende Keer Een Topic Opent.. Tfoe 3la Mensen Die Aandacht Tekort Komen.... Dan Doen Ze Zielig En Dan Zeggen Ze Dat Ze 8x Per Dag Sex Willen.. Ga Een Leven Zoeken!!

gewoonzina
30-01-2005, 21:34
[B][I]haha ja achtkeer perdag is wel een beetje veel denk ik daar gaat de spanning denk ik wel snel vanaf hea... mja natuurlijk moet je het gewo0n zelf weten hea...inscha-allah blijft het leuk dan hea.. Beslama..(K) nadia trutjeeee inoe... jij met je HEA:p:p xxx zina

CASCAYA
01-02-2005, 07:39
Hahahaha ik denk niet dat je dat gaat doen. Acht keer per dag is echt teveel van het goede, geloof me! In het begin zul je het ongetwijfeld veel doen maar daarna...niet meer haalbaar.

Profiela
01-02-2005, 10:21
:hihi: Hoeveel is het gemiddeld eigenlijk in het begin? Of wordt ik nu te brutaal? :zwaai: