Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Vind Je Ervan.......

wahrania21
31-01-2003, 16:12

:confused: :confused: :confused: :confused: IK HEB EEN VRAAGJE IK ga elke dag via cs naar school met de trein en wat mij het meest opvalt ik zie heeeeeeel erg vaaak en niet een klein beetje meisjes in cs rond hangen en als ik naar huis ga zie ik bijna de meisjes die ik zie s'morgens nog steeeds dat vind ik zo erg vooral voor al die meisjes, ik ben zo iemand die niet erg tegen kan als zo'n een zwak of misschien meisjes die het zelf willen om daar uit te hangenik wil graag wat van zeggen maar ik durf nooit omdat ik niet mee wil bemoeien en daarom laat ik het wat zouden jullie doen als jullie in mijn sitiautie waren wie heeft een idee :zwaai:

---
31-01-2003, 16:14
Interpunctie...

marocmeisje
31-01-2003, 16:15
Origineel gepost door wahrania21 :confused: :confused: :confused: :confused: IK HEB EEN VRAAGJE IK ga elke dag via cs naar school met de trein en wat mij het meest opvalt ik zie heeeeeeel erg vaaak en niet een klein beetje meisjes in cs rond hangen en als ik naar huis ga zie ik bijna de meisjes die ik zie s'morgens nog steeeds dat vind ik zo erg vooral voor al die meisjes, ik ben zo iemand die niet erg tegen kan als zo'n een zwak of misschien meisjes die het zelf willen om daar uit te hangenik wil graag wat van zeggen maar ik durf nooit omdat ik niet mee wil bemoeien en daarom laat ik het wat zouden jullie doen als jullie in mijn sitiautie waren wie heeft een idee :zwaai: Ik ben met je eens... maar durf het ook niet zoals jij....

wahrania21
31-01-2003, 16:21
ja je hebt gelijk ik hoop alleen dat allah hun ogen open zet en dat ze zien dat fout zitten wat ze doen met heeel mijn hart want hun zijn ook mensen en mensen maken fouten misschien omdat ze jong zijn en denken er niet aan dat ze iets fouts doen

Gekke_SofSof
31-01-2003, 16:35

Ewa..zolang jij er geen last van heb..waarom zou je er wat van zeggen...Het zijn ZIJ die geen leven hebben...Het hij zijn ZIJ die een naam krijgen en niet JIJ..Dus..ga lekker ga naar school en besteed er geen aandacht aan...Anders krijg je weer Rwina fel Couzina dat het jou niks aan gaat... Moehim dit vind ik ervan...:D Kizz Kizz SofSof :maf2::maf2::maf2:

wahrania21
31-01-2003, 16:40
DANKJE WL VOOR JE ADVIES EN ZAL IK MAAR DOEN DOEIIIII

mimi_tangaouia
31-01-2003, 16:42
Wat andere doen boeit mij niet echt want ik zou het ook niet fijn vinden dat andere commentaar gaan leveren op wat ik doe maar weet wel dat wij als moslims elkaar mogen en eigenlijk moeten aanspreken op onze fouten dus stel je voor je komt zo een zuster tegen en je zeit dat ze fout bezig is dan kan je haar op haar fouten wijzen misschien dat ze haar ogen opent en ziet dat ze fout bezig is maar nu vraag ik me af die meiden wel fout bezig zijn want je kan niet weten wat ze aan het doen zijn en natuurlijk is het wel erg verdacht als ze daar de hele dag rond hangen

maghrebia007
31-01-2003, 16:45
sorry hoor maar wat is cs?????? :D :D :D :D :D :D :zwaai:

lynamina
31-01-2003, 16:45
wat is cs?

wahrania21
31-01-2003, 16:48
centraal station staat voor sc

minous21
31-01-2003, 16:54
Meisje, Laat ze maar lekker hun gang gaan! Ze komen er wel achter dat ze verkeerd bezig zijn..... Zolang jij maar goed bezig bent......toch? Thalla.....het is weekend! Liefs Me

maghrebia007
31-01-2003, 16:55
ooh oke thanx meid... sorry hoor... en ik zou het wel durven maar ik zou het niet doen. ik zou met iemand meegaan en haar laten praten en als ze normaal reageren dan ga ik met hun praten.. misschien zou jij dat ook kunnen doen. kweet niet hoor 't is maar een tip..

maghrebia007
31-01-2003, 16:57
Origineel gepost door minous21 Meisje, Laat ze maar lekker hun gang gaan! Ze komen er wel achter dat ze verkeerd bezig zijn..... Zolang jij maar goed bezig bent......toch? Thalla.....het is weekend! Liefs Me ja je hebt aan de ene kant wel gelijk maar stel je voor dat ze er telaat achter komen.. je kunt de mensen beter helpen door uitteleggen wat ze fout doen en wat ze beter zouden kunnen doen. en het is inderdaad(gelukkig) weekend..

maghrebia007
31-01-2003, 17:10
pffff deze week was echt ****