Bekijk originele versie : Ik Heb Hem Eindelijk!!!
Ik hoorde zoveel verhalen over de remington stijltang dat ik het gewoon niet kon laten om hem te bestellen.
vandaag heb ik hem dus eindelijk ontvangen, dan kan ik het vanavond uitproberen en morgen met el aid lekker showen ;)
ik hoop echt voor alle dames die hem hier zo hoog hebben aangeprezen dat ie toch goed werkt hoor, want anders :kwaad: hihi nee hoor!
maar hoelang duurt het voordat je halflang haar gestijlt hebt met deze tang. Ik heb van nature krullend haar, maar niet kroezig.
:blauwkus:
Ik hoorde zoveel verhalen over de remington stijltang dat ik het gewoon niet kon laten om hem te bestellen.
vandaag heb ik hem dus eindelijk ontvangen, dan kan ik het vanavond uitproberen en morgen met el aid lekker showen ;)
ik hoop echt voor alle dames die hem hier zo hoog hebben aangeprezen dat ie toch goed werkt hoor, want anders :kwaad: hihi nee hoor!
maar hoelang duurt het voordat je halflang haar gestijlt hebt met deze tang. Ik heb van nature krullend haar, maar niet kroezig.
nou meid gefeliciteerd, je hebt een echt goeie aankoop gedaan, ik heb hem nu al een aantal maanden en het is een top styler, ik heb zelf best lang haar en ik doe er iets meer dan 10 minuten over, en heb dan net zo stijl haar als een chinees, ik heb van mezelf wel krullen.
ik kan je garanderen, je gaat er geen spijt van hebben.
succes ;)
nou meid gefeliciteerd, je hebt een echt goeie aankoop gedaan, ik heb hem nu al een aantal maanden en het is een top styler, ik heb zelf best lang haar en ik doe er iets meer dan 10 minuten over, en heb dan net zo stijl haar als een chinees, ik heb van mezelf wel krullen.
ik kan je garanderen, je gaat er geen spijt van hebben.
succes ;)
:hoera:
10 minuten :schrik2:
ik hoop echt dat het zo snel gaat
menel023
19-01-2005, 14:43
10 minuten is wel snel .....ik doe er 45 min. over.
doe ik iets verkeerd????
:hoera:
10 minuten :schrik2:
ik hoop echt dat het zo snel gaat
hahha jazekerss, en het blijft ook heel lang in model zelfs de volgende dag nog ;) laat van je horen als je het hebt uitgeprobeerd :)
hahha jazekerss, en het blijft ook heel lang in model zelfs de volgende dag nog ;) laat van je horen als je het hebt uitgeprobeerd :)
ja zal ik zeker doen,
10 minuten is wel snel .....ik doe er 45 min. over.
doe ik iets verkeerd????
ik heb die hele brede remmington en echt ik ben in iets meer dan 10 minuten klaar, dan staat ie wel op de hoogste stand, probeer maar
ik heb die hele brede remmington en echt ik ben in iets meer dan 10 minuten klaar, dan staat ie wel op de hoogste stand, probeer maar
mmm ik heb remington S1002, je gaat me toch niet vertellen dat die niet goed is :(
mirjam22
19-01-2005, 14:50
Hey alhoceima,
Ik heb hem gisteren bij Wehkamp besteld, hopelijk ontvang ik het morgen.
Heb jij ook de Remmington s1002?
Wat smeer jij op je haar voordat je gaat fohnen zeg maar???
Kan het ook op nat haar, of moet het echt droog zijn?
Alvast bedankt.
P.s. Je recept van Marokkaans brood was prima gelukt, thanks!
Dikke kus Mirjam
mirjam22
19-01-2005, 14:51
Hey manal,
Laat me zsm weten of het nog gelukt .
Veel succes vanavond
Hey alhoceima,
Alvast bedankt.
Dikke kus Mirjam
he Mirjam,
je kan je haar wel eerst droog fohnen maar je moet het stylen echt op droog haar doen.
Hey manal,
Laat me zsm weten of het nog gelukt .
Veel succes vanavond
zal ik zeker doen ;)
mmm ik heb remington S1002, je gaat me toch niet vertellen dat die niet goed is :(
ik heb de S3002
http://img135.exs.cx/img135/2721/recepten7em.jpg
en dit is hem, is voor langer haar, die andere zal ook goed zijn hoor, als je niet zo lang haar hebt en ben je er langer mee bezig waarschijnlijk, deze pakt namelijk grote plukken haar, en met een kleine peuter thuis heb ik geen tijd om lang bij de spiegel te zitten ;)
ik heb de S3002
en dit is hem, is voor langer haar, die andere zal ook goed zijn hoor, als je niet zo lang haar hebt en ben je er langer mee bezig waarschijnlijk, deze pakt namelijk grote plukken haar, en met een kleine peuter thuis heb ik geen tijd om lang bij de spiegel te zitten ;)
:(
die van mij is kleiner :tranen: , maar die zal ook wel goed zijn denk ik. ik probeer het vanavond en laat jullie weten hoelang ik er mee bezig ben en wat het resultaat is natuurlijk: kwaliteit gaat voor kwantiteit ;)
Hey alhoceima,
Alvast bedankt.
Dikke kus Mirjam
hoi mirjam, graag gedaan hoor voor het recept, en de s1002 is inderdaad iets kleiner voor korter haar.
en klinkt mischien raar, maar ik doe eerst een beetje baby olie op mijn haar en dan pas ga ik die stylen met de remmington, baby olie is erg zacht vandaar en bij mij heeft ie erg veel resultaat, niet teveel olie anders ziet ie er te vettig uit.
succes meiden ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.