Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kaaskoppen schieten broeder dood

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

mohammedALI
19-01-2005, 12:55

Nederlandse soldaten schieten Irakees dood print dit artikel AMSTERDAM, 19-01-2005 - Nederlandse soldaten in Irak hebben een Irakees doodgeschoten. De man zat met nog een persoon in een auto en had stoptekens bij een controlepost genegeerd. De militairen vuurden 'diverse' waarschuwingsschoten in de lucht af voordat gericht werd geschoten, zegt overste Nico van der Zee van de Landmacht. Het incident had plaats rond 05.00 uur lokale tijd, ongeveer veertig kilometer ten noorden van de stad Salman. Dat is in de provincie al-Muthanna, waar de Nederlandse eenheden zijn gelegerd. De tweede persoon in de auto is ongedeerd gebleven. De marechaussee heeft een onderzoek ingesteld naar het schietincident, zoals standaard is, aldus van der Zee. "Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat hier niet volgens de regels is gehandeld." De *******s schieten zo maar burgers neer. Dat is niet de eerste keer. Hoop dat er nog gerechteigheid geschied voordat ze terug naar nederland komen

Rafi
19-01-2005, 13:00
Ja het zijn wel soldaten hoor Mo, het leger is toch ontworpen om te doden... Die jongens daar zijn ook maar verlengstukken van de machthebbers die als marjonetten moeten doen wat ze gezegd wordt. Waarmee ik het niet goed praat. Maar leger is leger en geeen vredesorganisatie. Ik ben wel blij dat de terugtrekking van Nederland in maart vast staat, ook al hebben VS en GB druk uitgeoefend.

Absinth
19-01-2005, 13:03
Moet je maar geen stopteken negeren, Irakees dacht zeker ff dapper te doen, helaas is dat mislukt

xxNassiraxx
19-01-2005, 13:05
Tfoe vuile klootzakken! "Even snel een moslim doden voordat we ons in maart terugtrekken..." :kwaad:

xxNassiraxx
19-01-2005, 13:07

Moet je maar geen stopteken negeren, Irakees dacht zeker ff dapper te doen, helaas is dat mislukt Goh dus als ik een stopteken negeer moet ik rekening houden dat ik word neergeschoten????

.karim
19-01-2005, 13:07
Ik vind wel dat er rekening mee moet worden gehouden met de situatie waarin ze verkeren! De agressiviteit van de Irakezen neemt ook toe, voor hun maakt het niet uit of het Amerikanen of Nederlanders zijn. Tragisch dat er weer een leven voorbij is, maar helaas niet veel aan te doen! Als het een Amerikaan was die weer doelloos een burger had neer geschoten had ik anders gereageerd.. Karim..

Absinth
19-01-2005, 13:08
Tfoe vuile klootzakken! "Even snel een moslim doden voordat we ons in maart terugtrekken..." :kwaad: Ja hoor, zo hebben die soldaten echt gedacht :maf: Zelfde geldt is het weer zo'n bomfreak moslim die ff de boel wil opblazen om 72 maagden te ****** in de hemel

Yugo_Kaas
19-01-2005, 13:12
Goh dus als ik een stopteken negeer moet ik rekening houden dat ik word neergeschoten???? Wel als je in Irak woont ja.

Baruch_Spinoza
19-01-2005, 13:20
Volgens mij deed Jan Kaas gewoon zijn werk (volgens het boekje). Die Irakees kreeg een stopteken, waarschuwingsschot en daarna pas een gericht schot. Volgens mijn handboeksoldaat uit 85 is dat de procedure. Vroeger maakte wij altijd een grapje in dienst (misschien herken je het): Halt wie daar! Willie Walden of Piet Muijselaar?

mohammedALI
19-01-2005, 13:40
Volgens mij deed Jan Kaas gewoon zijn werk (volgens het boekje). Die Irakees kreeg een stopteken, waarschuwingsschot en daarna pas een gericht schot. Volgens mijn handboeksoldaat uit 85 is dat de procedure. Vroeger maakte wij altijd een grapje in dienst (misschien herken je het): Halt wie daar! Willie Walden of Piet Muijselaar? Kan zijn , maar ze zitten daar illegaal , zinder toestemming van de v.n. m.a.w. het is dus gewoon moord

mohammedALI
19-01-2005, 13:41
Ik vind wel dat er rekening mee moet worden gehouden met de situatie waarin ze verkeren! De agressiviteit van de Irakezen neemt ook toe, voor hun maakt het niet uit of het Amerikanen of Nederlanders zijn. Tragisch dat er weer een leven voorbij is, maar helaas niet veel aan te doen! Als het een Amerikaan was die weer doelloos een burger had neer geschoten had ik anders gereageerd.. Karim.. Het is niet te verdedigen , want ze bezetten iraq illegaal.

mohammedALI
19-01-2005, 13:43
Ja het zijn wel soldaten hoor Mo, het leger is toch ontworpen om te doden...Die jongens daar zijn ook maar verlengstukken van de machthebbers die als marjonetten moeten doen wat ze gezegd wordt. Waarmee ik het niet goed praat. Maar leger is leger en geeen vredesorganisatie. Ik ben wel blij dat de terugtrekking van Nederland in maart vast staat, ook al hebben VS en GB druk uitgeoefend. precies . we zijn het helemaal eens , ze horen daar niet want het is geen vredes missie. vredes missies gaan via de v.n. dit is een nieuwe kruis tocht. jp trekt terug want verkiezingen komen er aan.

.karim
19-01-2005, 13:43
Het is niet te verdedigen , want ze bezetten iraq illegaal. Ja dan kunnen we eigenlijk weer terug naar het begin, waarom zijn die Amerikanen toch gegaan, en dat tegen de wil van de NAVO / VN in? Erg triest dat er niet een keer tegen die yanks wordt opgetreden. Ook wel schijnheilig dat er zoveel landen nadien nog meedoen aan de 'herbouw' van Irak, (NL France etc) terwijl die juist tegen de oorlog waren, bemoei je er dan niet mee ook vind ik! Karim..

mohammedALI
19-01-2005, 13:44
Moet je maar geen stopteken negeren, Irakees dacht zeker ff dapper te doen, helaas is dat mislukt Ik hoop dat ze nog een nederlander levend te pakken krijgen , heb ik ook wat leuks te zeggen ;)

Baruch_Spinoza
19-01-2005, 13:46

Kan zijn , maar ze zitten daar illegaal , zinder toestemming van de v.n. m.a.w. het is dus gewoon moord We hebben keurig een uitnodiging gekregen van vriend George Bush, dus Jan Kaas deed zijn werk.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16