Bekijk originele versie : Vraag Over Beheer.....
deze topic kan en zal wel snel gesloten worden, maar via de e-mail krijg ik geen antwoord op mijn vragen, dus probeer ik dit maar eens:
repu-punten: wanneer krijg je een nieuw groen kaartje? tot nu toe ging dat automatisch bij het passeren van de 100 punten, maar ineens nu niet meer...hoe zit dat?
melden reactie aan beheer: waarom is dat ikoontje bij mij weggehaald? ben ik zo braaf, is het een foutje of word ik gescreened? :)
bedankt voor een snel antwoord...
mijnheer van dalen wacht op antwoord....:)
...en ik blijf wachten...:)
no_brains
19-01-2005, 10:37
IK HEB OOK WEL DEZELFDE VRAAG. hOE KAN JE BEPALEN HOEVEEL REP.PNT IEMAND KRIJGT?
het blijft akelig stil, zeg...
no_brains
19-01-2005, 10:57
misschien een PM sturen naar iem. van het beheer?
deze topic kan en zal wel snel gesloten worden, maar via de e-mail krijg ik geen antwoord op mijn vragen, dus probeer ik dit maar eens:
repu-punten: wanneer krijg je een nieuw groen kaartje? tot nu toe ging dat automatisch bij het passeren van de 100 punten, maar ineens nu niet meer...hoe zit dat?
geen idee! wellicht vragen bij het feedback forum?
melden reactie aan beheer: waarom is dat ikoontje bij mij weggehaald? ben ik zo braaf, is het een foutje of word ik gescreened? :)
nope! je kan gewoon niet je eigen reakties melden! anderen wel.
het zou toch gek zijn als jij jezelf wilde melden bij het beheer?
geen idee! wellicht vragen bij het feedback forum?
nope! je kan gewoon niet je eigen reakties melden! anderen wel.
het zou toch gek zijn als jij jezelf wilde melden bij het beheer?
he...? (drukt vinger in kin) ...o ja! (slaat tegen voorhoofd)
daarom hebben blondjes nou zo'n plat voorhoofd en een kuiltje in hun kin! :)
bedankt, trouwens....
Ik weet het niet zeker van die repupuntjes, maar ik zie dat jouw laatste blokje een lichtgroene kleur heeft en die daarvoor een donkergroene. Misschien, als je eenmaal voldoende puntjes hebt verzamelt (of gekocht van RECHTUIT :) ), dan je daarna om de 500 punten bijvoorbeeld pas een nieuw blokje krijgt. (PS. ik gok ook maar wat natuurlijk)
Ik weet het niet zeker van die repupuntjes, maar ik zie dat jouw laatste blokje een lichtgroene kleur heeft en die daarvoor een donkergroene. Misschien, als je eenmaal voldoende puntjes hebt verzamelt (of gekocht van RECHTUIT :) ), dan je daarna om de 500 punten bijvoorbeeld pas een nieuw blokje krijgt. (PS. ik gok ook maar wat natuurlijk)
zoiets mot 't wezen...nah, lamaarzitte...
bedankt, trouwens!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.