Bekijk originele versie : mijn laatste woorden
Toufik19
31-01-2003, 13:48
Na enkele maanden hier doorgebracht te hebben,heb ik besloten om het voor bekeken te houden en te vertrekken.
Mijn taak is volbracht,en daarom ben ik nu overbodig geworden.
Misschien kom ik binnen enkele maanden terug,maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Hou alles zoals het is en treur niet om mij.
See ya
:( 2 bad ik mag je echt heel erg..ik heb veel van je geleerd en wil je daarvoor echt bedanken...kom afentoe ff nog langs ookal post je niks..mensen zoals jou toufik die hebben we hard nodig in de maatschappij..van jouw kunnen we nog wat leren...het beste veel succes geluk en moge allah bij je zijn
Welke taak heb je volbracht?
En waarom zou je weggaan?
Ik snap sommige mensen niet. :jammer:
Origineel gepost door Chaimaa
:( 2 bad ik mag je echt heel erg..ik heb veel van je geleerd en wil je daarvoor echt bedanken...kom afentoe ff nog langs ookal post je niks..mensen zoals jou toufik die hebben we hard nodig in de maatschappij..van jouw kunnen we nog wat leren...het beste veel succes geluk en moge allah bij je zijn
Ik sluit me helemaal bij jou aan
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
mimi3000
31-01-2003, 13:54
uhm....toufik....jammer....maaruh doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii :zwaai: :zwaai: Nog veel succes met dat ene wat je me had verteld!! :zwaai:
Toufik19
31-01-2003, 14:04
ik zal geregeld hier komen,maar je zult mij enkel aantreffen op het huwelijk-islam forum.als je iets wil weten ofzo,pm mij gerust.
Ik ben momenteel bezig met enkele islamlessen te schrijven over maatschappelijke problemen zoals huwelijk,geld,etc die ik binnenkort ga plaatsen op het islam forum.Hou dat in de gaten.
Toufik19
31-01-2003, 14:05
Origineel gepost door Chaimae
Welke taak heb je volbracht?
En waarom zou je weggaan?
Ik snap sommige mensen niet. :jammer:
Ik moet mij nu gaan focussen op iets anders en inshallah kom ik terug vanaf september.Ik zal later alles vertellen,dan zul je het begrijpen.
Toufik19
31-01-2003, 14:06
Origineel gepost door mimi3000
uhm....toufik....jammer....maaruh doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii :zwaai: :zwaai: Nog veel succes met dat ene wat je me had verteld!! :zwaai:
mimi(2000+1000),thx,ik moet dat eerst in orde krijgen vooraleer ik met mijn leven doorga.Zonder datgene is alles verloren.
thx voor je steun
Origineel gepost door Toufik19
ik zal geregeld hier komen,maar je zult mij enkel aantreffen op het huwelijk-islam forum.als je iets wil weten ofzo,pm mij gerust.
Ik ben momenteel bezig met enkele islamlessen te schrijven over maatschappelijke problemen zoals huwelijk,geld,etc die ik binnenkort ga plaatsen op het islam forum.Hou dat in de gaten.
aha :D bedankt voor het melden :) mijn moslimse hartje klopt weer :hihi:
toufik djazakullah er zouden meer mensen een voorbeeld aan je moeten nemen..veel succes en tot snel inchaillah i will be watching you :zwaai:
Ik moet mij nu gaan focussen op iets anders en inshallah kom ik terug vanaf september.Ik zal later alles vertellen,dan zul je het begrijpen. '
Je hoeft mijn niets te vertellen hoor. :)
Insha'allah zal het je lukken met wat je wilt.
Ik vind het wel jammer dat je weggaat.
Ik ken je niet zo goed, maar je was niet van die leden die alleen maar onzin posten . :goedzo: :( :D
SowFunny
31-01-2003, 14:09
SowFunny zegt jij hebt ons veel bijgeleerd...en SowFunny zegt ook hope to see you here again.....
SowFunny
mimi3000
31-01-2003, 14:13
mimi(2000+1000),thx,ik moet dat eerst in orde krijgen vooraleer ik met mijn leven doorga.Zonder datgene is alles verloren.
thx voor je steun
graag gedaan lieverd....Ik wens je veel succes bij alles wat je nog wilt en insallah gaat bereiken......Ik hou je in gaten bij huwelijk en Islam....
:zwaai: :zwaai:
Toufik19
31-01-2003, 14:16
aha :D bedankt voor het melden :) mijn moslimse hartje klopt weer :hihi:
toufik djazakullah er zouden meer mensen een voorbeeld aan je moeten nemen..veel succes en tot snel inchaillah i will be watching you :zwaai:
Zorg ervoor dat het blijft kloppen en zorg maar dat jij hier blijft doorgaan,want anders is het helemaal verloren.Jij bent één van de weinigen die hier het verschil maken.
Toufik19
31-01-2003, 14:18
Origineel gepost door mimi3000
graag gedaan lieverd....Ik wens je veel succes bij alles wat je nog wilt en insallah gaat bereiken......Ik hou je in gaten bij huwelijk en Islam....
:zwaai: :zwaai:
thx en moge jij ook bereiken wat je wilt inshallah.
minous21
31-01-2003, 14:19
Beslamma.......brother!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.