Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hirsi Ali Zet Strijd Tegen Radicale Islam Voort.....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

ImeneBella
18-01-2005, 19:39

Hirsi Ali zet strijd tegen radicale islam voort VVD-Kamerlid Hirsi Ali gaat door met haar strijd tegen de radicale islam. Dat zei ze tijdens een persconferentie. Ze keerde vandaag terug in de Kamer na lang ondergedoken te zijn geweest. Beginselen Hirsi Ali zegt niet te denken aan een gematigder toon. "Ik vind nog steeds dat sommige beginselen van de islam in strijd zijn met de democratie. (...) Maar ik voer de meningenstrijd met vreedzame middelen.'' Geweld Ze noemde het verschrikkelijk dat anderen naar geweld hebben gegrepen en Theo van Gogh hebben vermoord. "Voor radicale moslims maakt het niet uit welke toon je kiest; alle mensen met kritiek staan op de dodenlijst." Geen incident Ze wees er tijdens de persconferentie op dat het moslimextremisme dat Nederland trof geen 'lokaal incident' was, maar een internationaal verschijnsel. Nederland moet volgens haar dan ook 'weerbaarder' worden. "We moeten ons instellen op de mogelijkheid van geweld.'' Religie De VVD-politica noemde het 'vanzelfsprekend' dat er in een land plaats moet zijn voor religie. ,,Maar die moet dan wel in vrijheid kunnen plaatsvinden.'' Een kleine minderheid van de moslims kiest volgens haar voor geweld. De stem van de grote zwijgende meerderheid moet juist nu gehoord worden, aldus Hirsi Ali. Bron: www.rtlnieuws.nl Bah, wordt kotsmisselijk van die k*utkop van haar......... :rolleyes: Al helemaal toen ze zei: "Dames en Heren, ik ga door"!!! En dan met die gezichtsuitdrukking van haar........ :jammer: :zwaai:

Raihana
18-01-2005, 19:44
Ze zal zichzelf wel tegen komen..

ImeneBella
18-01-2005, 19:48
Ze zal zichzelf wel tegen komen.. Precies! Er komt een dag dat zij ook overlijdt en dan pas begint de hel voor haar........ Dan zullen er geen beveilingmensen enz bij haar in de buurt meer zijn!!! Hahahaha :rolleyes: :zwaai:

newmoslima18
18-01-2005, 19:57
Ja.. De dag des oordeels.. DIE KOMT ER OOK VOOR HAAR!!!!

ateist
18-01-2005, 20:00

Uitgehuwelijkt tegen haar zin aan aan een ouwe vent in Canada die ze niet kende, haar zusje vermoord, en zelf onnodig lichamelijk verminkt.............. Wie zou daar niet tegen in verzet komen?

MrMariusz
18-01-2005, 20:02
Hirsi Ali zet strijd tegen radicale islam voort VVD-Kamerlid Hirsi Ali gaat door met haar strijd tegen de radicale islam. Dat zei ze tijdens een persconferentie. Ze keerde vandaag terug in de Kamer na lang ondergedoken te zijn geweest. Beginselen Hirsi Ali zegt niet te denken aan een gematigder toon. "Ik vind nog steeds dat sommige beginselen van de islam in strijd zijn met de democratie. (...) Maar ik voer de meningenstrijd met vreedzame middelen.'' Geweld Ze noemde het verschrikkelijk dat anderen naar geweld hebben gegrepen en Theo van Gogh hebben vermoord. "Voor radicale moslims maakt het niet uit welke toon je kiest; alle mensen met kritiek staan op de dodenlijst." Geen incident Ze wees er tijdens de persconferentie op dat het moslimextremisme dat Nederland trof geen 'lokaal incident' was, maar een internationaal verschijnsel. Nederland moet volgens haar dan ook 'weerbaarder' worden. "We moeten ons instellen op de mogelijkheid van geweld.'' Religie De VVD-politica noemde het 'vanzelfsprekend' dat er in een land plaats moet zijn voor religie. ,,Maar die moet dan wel in vrijheid kunnen plaatsvinden.'' Een kleine minderheid van de moslims kiest volgens haar voor geweld. De stem van de grote zwijgende meerderheid moet juist nu gehoord worden, aldus Hirsi Ali. Moedige vrouw.

ImeneBella
18-01-2005, 20:05
Moedige vrouw. Ehhhhhhhhhhhhh Mevrouw Ayaan Aap Ali????????? :zwaai:

Carlitos
18-01-2005, 20:06
Het eerste citaat kan ik niet veel over zeggen, omdat ik niet veel over beginselen etc. van de Islam weet, maar de rest van de citaten zijn zinnig en/of bevatten een aanzienlijke kern van waarheid.

MrMariusz
18-01-2005, 20:08
Ehhhhhhhhhhhhh Mevrouw Ayaan Aap Ali????????? :zwaai: Eenieder die radicalisme, onder eender welke vorm, bestrijdt, verdient mijn respect.

ImeneBella
18-01-2005, 20:10
Eenieder die radicalisme, onder eender welke vorm, bestrijdt, verdient mijn respect. Ok! Jouw mening........ :rolleyes: :zwaai:

larrissa
18-01-2005, 20:12
Uitgehuwelijkt tegen haar zin aan aan een ouwe vent in Canada die ze niet kende, haar zusje vermoord, en zelf onnodig lichamelijk verminkt.............. Wie zou daar niet tegen in verzet komen? Elk verstandig mens zou daar tegen in verzet komen, maar elk rationeel denkend mens zou de schuld bij de ouders of de cultuur zoeken, want in de Islam horen het verminken, mishandelen en uithuwelijken van vrouwen NIET thuis. Mensen weten niks over de islam maar hebben er tegenwoordig allemaal een mening over. Maar je hebt het goed gezien, ze komt in opstand, dat is haar drijfveer. Ze zit in de politiek en ze heeft nog niks veranderd of gedaan, alleen maar films maken. Volgens mij heeft zij het verkeerde beroep gekozen.

mohammedALI
18-01-2005, 20:14
laat dat verknipte type maar in S.A. haar strijd voort zetten. We hebben er hier geen boodschap aan.

Letizia1987
18-01-2005, 20:15
Eenieder die radicalisme, onder eender welke vorm, bestrijdt, verdient mijn respect. ;) .... :)

Raihana
18-01-2005, 20:16
Hirsi Ali steekt met kop en schouders uit boven het nutteloze volk dat hier alleen maar kan schelden en bedreigen. Inclusief Carolus zeker?

yves
18-01-2005, 20:18

Eenieder die radicalisme, onder eender welke vorm, bestrijdt, verdient mijn respect. eenieder die haat, onder eender welke vorm, verspreidt, verdient walging.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7