Bekijk originele versie : Voor onze Moderne aangepaste Marokkies....
Al verf je je haar blond en draag je de rest van het jaar blauwe ogen. Maar dit hebben de mensen waar jij je graag op aan wil passen jou te vertellen!
een paar reactie::
Enkele uitspaken van die site:
"Grote schoonmaak in Amsterdam"
Die vrouw verdient een lintje!Wat een goed nieuws,na al die ellende in Rotterdam.Ze zal wel een zware douw krijgen,maar die geytenneuqer is tenminste terug geschopt naar allah.
Ga dood dan kut marokkaan, sterf etter, kankerlijer hahaha.
Ach, er kunnen geen doden genoeg vallen. tsss, een tasje stelen! DOOD MOET JE! DOOD!
En dan wordt die vrouw ook nog gearessteerd. IN WAT VOOR MAATSCHAPPIJ LEVEN WE?? Je mag geeneens meer allochtonen afslachten!
"Gek he, dat eigen-rechtertje spelen nog steeds niet mag...."
Na al dat slechte nieuws van afgelopen weekeinde weer eens wat beter nieuws. Ruimt lekker op en boontje komt om zijn loontje. Moet je maar van iemand anders zijn spullen afblijven. Hoort ook bij het inburgeringsproces.
Whoppa...
Zoals al eerder vandaag door diverse mensen werd opgemerkt: wachten tot iemand het niet meer pikt..
Mevrouw 120 uurtjes schoffelen.. NEXT!
Hulde! Deze mevrouw verdient een lintje. Hier kan iedereen een voorbeeld aan nemen.
Was er overigens iemand ter plaatste om te roepen: ga maar dood ga maar dood?
Dat is lik op stuk beleid. Miss Terminator
Opgeruimt staat netjes...
Ik zeg: televisieactie voor mevrouw!
leger advocaten inhuren en procederen tot je erbij neer valt!
One woman army!
Mevrouw: i salute you!
hoe zit dat met dat puntenrijbewijs ?? krijgt mevrouw nu bonuspunten ??
Wel een grappig bericht uiteraard, maar een beknopte verdraaing van de feiten. De geweldpleger werd onwel(!) en is daaraan overleden. Toch hoop ik wel dat ik ooit mijn zojuist geleerde EHBO kan laten falen op geweldplegers of natuurlijk geweldplegende geitenneukers..of is geweldplegende geitenneukers een beetje dubbel?
Kan GS niet weer zo'n actie opzetten zoals bij die Azië-log.
Dat heeft deze vrouw wel verdiend, dacht ik zo!
Gaat helemaal een hit worden in 2005 zo'n MarocBar op je auto. Zullen ze ook vast wel weer willen verbieden in Brussel.
En nu lekker met z'n alleen de familie van het slachtoffer knuffelen en de desbetreffende dame in de gevangenis. Wat een vreselijk onrecht is deze jongen toch aangedaan... optiefen, cliché Nederland.
Hulde aan de vrouw.
Ze hadden zijn handlanger ook voor de wielen moeten leggen.Anders wordt de één zwaarder gestraft dan de ander.Is niet eerlijk.
Is er trouwens schade aan de auto van mevrouw? Genoeg saldo op 555 om haar de winter door te helpen.
Nu maar hopen dat ze net zo goed berecht wordt als al die g-neuqers (sorry voor het G woord), dan krijgt ze ongeveer 20 uur dienstverlening, maar dat zal wel niet er zal wel een voorbeeld gesteld moeten worden.
Twee vliegen in één klap: één kutmarokkaan minder op straat en één vrouw minder achter het stuur!
@hotsevlotse.. Die ene bullbar is groter dan dat wagentje.Beetje overdreven,dat werkt alleen als ze een moskee waren ingevlucht.
We huren een vliegtuig met de tekst erachter: Wij spelen graag voor Allah, straffen doen we gelijk.
Mijn 10 euro heb je
HalimElBerkani
18-01-2005, 19:41
wallah doet pijn hoe het er tegenwoordig aan toegaat hier.
word hier echt gestoord van
frankherbert
18-01-2005, 19:58
Al verf je je haar blond en draag je de rest van het jaar blauwe ogen. Maar dit hebben de mensen waar jij je graag op aan wil passen jou te vertellen!
[
Als moslim zou jij toch moeten weten dat alles is voorbestemd.
MrMariusz
18-01-2005, 20:00
Typische reacties van een geëmotioneerd publiek. Moest er morgen een Israeliet een Syrier omverrijden, zou je wel wat ergere uitspraken kunnen verwachten.
frankherbert
Ali was gewoon een jood, Louiz. En je weet hoe die aan hun einde komen.
seniorita1988
w!E zegt d@t h!j een m0sl!m s ... :)
frankherbert
18-01-2005, 20:03
Lees zijn reacties maar eens na.
ElAlamein
18-01-2005, 20:14
'het' was geen mooislim, 'het' was mooidom!
ElAlamein
18-01-2005, 20:16
een paar reactie::
Enkele uitspaken van die site:
"Grote schoonmaak in Amsterdam"
Die vrouw verdient een lintje!Wat een goed nieuws,na al die ellende in Rotterdam.Ze zal wel een zware douw krijgen,maar die geytenneuqer is tenminste terug geschopt naar allah.
Ga dood dan kut marokkaan, sterf etter, kankerlijer hahaha.
etc etc etc etc etc
tja, waarom zouden die reakties zo fel zijn? zou het iets te maken hebben met het feit dat IEDEREEN in Nederland klaar is met die kutjochies?
Carlitos
18-01-2005, 20:25
De reacties die LOUIZ aankaart zijn inderdaad onnozel. Waarschijnlijk waren er maar weinig dergelijke reacties geweest als de 'tasjesdief' een Nederlander was. Dat is inconsequent en hypocriet, maar ja, zo blijkt wederom maar weer dat fatsoenlijk nadenken en een objectief oordeel vellen een vak apart is.
Sensabillah
18-01-2005, 20:28
tja, waarom zouden die reakties zo fel zijn? zou het iets te maken hebben met het feit dat IEDEREEN in Nederland klaar is met die kutjochies?
Erg logisch inderdaad...... als je ''ergens'' klaar mee bent,
dan wens je iemand dood, dan ga je er naast staan
en roep je die persoon toe te sterven.
Ja inderdaad je moet van andermans spullen afblijven,
en ja die jongen (Allahiejar3moe) was fout bezig.
Vraag aan jou ElAlamein; welk nieuws zou voor jou schokkender
zijn ? De politie aan de deur die je komt melden dat je zoon
een tasjesroof heeft gepleegd, of de politie aan de deur die
je komt melden dat je zoon is ''vermoord'' en dat de dader
door is gereden ?
Lohengrin
18-01-2005, 20:31
Die reacties in de eerste post zijn triest, voor dat soort Nederlanders schaam ik me.
Van welk verdorven forum komen die reacties eigenlijk?
frankherbert
18-01-2005, 20:37
Erg logisch inderdaad...... als je ''ergens'' klaar mee bent,
dan wens je iemand dood, dan ga je er naast staan
en roep je die persoon toe te sterven.
Ja inderdaad je moet van andermans spullen afblijven,
en ja die jongen (Allahiejar3moe) was fout bezig.
Vraag aan jou ElAlamein; welk nieuws zou voor jou schokkender
zijn ? De politie aan de deur die je komt melden dat je zoon
een tasjesroof heeft gepleegd, of de politie aan de deur die
je komt melden dat je zoon is ''vermoord'' en dat de dader
door is gereden ?
In dit geval moest de politie beide mededelingen doen.
Sensabillah
18-01-2005, 20:47
In dit geval moest de politie beide mededelingen doen.
Dat moge duidelijk zijn Frank Herbert en dat is het ook.
Wat ook duidelijk moge zijn is dat mijn vraag niet was
welke mededeling de politie moest doen. Tja Baantjer
indien het een mysterie was, had je die bij deze opgelost.
ach ze doen maar.....het deert mij niet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.