Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagdvlies....

Pagina's : [1] 2 3

Liloesh
31-01-2003, 12:34

salaam, toen ik gisteren aan het studeren was voor biologie, las ik dat je zelfs ontmaagd wordt als je een tampon gebruikt, of een intense sport beoefent. Meteen op school vroeg ik het de leerkracht, zij zei me dat het zo is. Maar ik heb in vele boekjes gelezen dat het niet zo is,dus ook al gebruik je een tampon, je ontmaagt jezelf niet. Mijn vraag is dan, hoe dat het echt wel in mekaar zit.. :confused: :confused:

didi_1
31-01-2003, 12:40
Zekerrrrrrrrrrrr een Belg :D

Tnawie
31-01-2003, 12:41
ik studeer zelf bio medische wettenschapen en ja het is waar dat dat vliesje stuk gaat, door intensieve sport en door tempons. ontmaagd ben je tog pas als je met een jongen naar bed bent geweest.

wafa_armani
31-01-2003, 12:54
:maf2: :maf2: :maf2: :maf2:

Chaimaa
31-01-2003, 13:13

Origineel gepost door Junkie4Life Ohw meisje, maar zo bedoelde ik en de topic starter het ook niet volgens mij, niet gezien vanuit ons geloof! Maar bijv. je toekomstige man, stel dat je niet bloedt, er zijn al vele fouten daardoor gemaakt hoor, vooral in de dorpen in Marokko en Turkije, waarbij het meisje niet bloedt, terwijl ze gewoon maagd is, maar er zal wel iets gebeurd zijn tijdens t paardrijden of wat anders, snappie;) En Allah swt. ziet en weet alles, voor hem zal zo'n maagdenvlies niks uitmaken! Dit is voor de meisjes die hun zelf voor de gek houden, door hun maagdenvlies er weer aan te laten naaien! je bent wel intilligent :hihi:

DintelOx
31-01-2003, 13:18
MEID waarom die drang om een tampon te gebruiken? wat is er mis met maandverband? ik ben dan wel niet een meisje maar als ik gewoon logisch denk heeft het toch dezelfde functie als een maandverbandje toch?? dus neem gewoon die maandverband heb je tenminste het zekere voor het onzekere? of zit er toch een achterliggende gedachte bij die tampon? haha trilt ie toevallig hahaha grapje hoor ik loop maar te dollen dus niet serieus nemen oke doe wat je niet laten kunt haha doei doei en have fun

caultier
31-01-2003, 13:18
heee schatje van een butterfly, ik heb het ook gelezen in een biologische boek, daar stond ook in dat je met paardrijden ontmaagd kan worden.dus

Chaimaa
31-01-2003, 13:26
Origineel gepost door Junkie4Life :cool: Je weet toch :zwaai: kmoet naar school yeah ;) you crazy :D Veel plezier :zwaai:

Chatefemqemamu
31-01-2003, 15:08
Ga gewoon met niemand ***** en dan heb je niks om je zorgen over te maken.... finito

Liloesh
31-01-2003, 16:19
Origineel gepost door Tnawie ik studeer zelf bio medische wettenschapen en ja het is waar dat dat vliesje stuk gaat, door intensieve sport en door tempons. ontmaagd ben je tog pas als je met een jongen naar bed bent geweest. hoe noem je het dan wanneer het gebeurt door een tampon of een intense sport beofening? ik zie hier iedereen zeggen:"het slaagt op nix", maar zo is het gewoon

Kadiga
01-02-2003, 23:23
Waarom is dat maagdenvliesje zo belangrijk, ik begrijp niet dat vrouwen zich zo verlagen om toe te laten dat een ander beslist over ons lichaam: namelijjk wanneer we wat mogen doen en dan nog es bewijzen dat je geen sex hebt gehad voor het huwelijk. En wat als een vrouw niet wil trouwen moet ze dan levenslang maagd blijven? Wat denken jullie erover?

Sabrin16
01-02-2003, 23:28
Origineel gepost door Kadiga En wat als een vrouw niet wil trouwen moet ze dan levenslang maagd blijven? Wat denken jullie erover? Een vrouw moet maagd blijven tot haar huwelijk. Dus ja als de vrouw niet trouwt moet ze maagd blijven tot haar dood. Ik geloof dat het leven een test is, als je in je leven niet de kans hebt gehad om te trouwen is dat haar test.

minous21
02-02-2003, 18:03
Ik haat dit onderwerp........elke keer weer hetzelfde liedje.. Zolang je geen sexueel contact hebt gehad ben je MAAGD!

Liloesh
02-02-2003, 18:04
suggelbabe segt je hebt gelijk sabling..maal niet iedeleen ziet het in dat leven een test is :(

Liloesh
02-02-2003, 18:06

Origineel gepost door minous21 Ik haat dit onderwerp........elke keer weer hetzelfde liedje.. Zolang je geen sexueel contact hebt gehad ben je MAAGD! suggelbabe segt ik heb het maal gelezen, toen ik ant studele was..maal je hebt wel gelijk het is allemaal bijgeloof :(

Pagina's : [1] 2 3