Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagdvlies....

Pagina's : [1] 2 3

Liloesh
31-01-2003, 12:34

salaam, toen ik gisteren aan het studeren was voor biologie, las ik dat je zelfs ontmaagd wordt als je een tampon gebruikt, of een intense sport beoefent. Meteen op school vroeg ik het de leerkracht, zij zei me dat het zo is. Maar ik heb in vele boekjes gelezen dat het niet zo is,dus ook al gebruik je een tampon, je ontmaagt jezelf niet. Mijn vraag is dan, hoe dat het echt wel in mekaar zit.. :confused: :confused:

didi_1
31-01-2003, 12:40
Zekerrrrrrrrrrrr een Belg :D

Tnawie
31-01-2003, 12:41
ik studeer zelf bio medische wettenschapen en ja het is waar dat dat vliesje stuk gaat, door intensieve sport en door tempons. ontmaagd ben je tog pas als je met een jongen naar bed bent geweest.

wafa_armani
31-01-2003, 12:54
:maf2: :maf2: :maf2: :maf2:

Chaimaa
31-01-2003, 13:13

Origineel gepost door Junkie4Life Ohw meisje, maar zo bedoelde ik en de topic starter het ook niet volgens mij, niet gezien vanuit ons geloof! Maar bijv. je toekomstige man, stel dat je niet bloedt, er zijn al vele fouten daardoor gemaakt hoor, vooral in de dorpen in Marokko en Turkije, waarbij het meisje niet bloedt, terwijl ze gewoon maagd is, maar er zal wel iets gebeurd zijn tijdens t paardrijden of wat anders, snappie;) En Allah swt. ziet en weet alles, voor hem zal zo'n maagdenvlies niks uitmaken! Dit is voor de meisjes die hun zelf voor de gek houden, door hun maagdenvlies er weer aan te laten naaien! je bent wel intilligent :hihi:

DintelOx
31-01-2003, 13:18