Bekijk originele versie : Wat Kan Je Doen Als De Ware Is Uitgehuwlijkt
IK HEB EEN JAAR MET MIJN VRIENDING MAAR ZE IS AFGELOPEN MAAND UITGEHUWLIJKT! EN IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN, ZE BELDE MIJ EN ZE ZIJ IN TRANEN DAT ZE BINNENKORT MOET TROUWEN, MET EEN ANDERE JONGEN.........HEBBEN JULLIE MISSCHIEN RAAD VOOR MIJ.....REAGEER DAN SNEL VIA DIT OF E-MAIL MAAKT NIET UIT.
lynamina
31-01-2003, 11:29
Hallo soussy...
Zie jij jezelf een toekomst opbouwen met haar? Zo ja dan lijkt me de enige oplossing dat je ZELF naar haar thuis gaat... WAT DENK JE,?
Nou dat is ook al een probleem...want haar ouders hebben hem al geacepteerd snapje....En ik kan nog niet om haar hand vragen want ik ben nog met mijn opleinding bezig en ik moet nog van alles regelen en we zijn allebei dat we nog te jong zijn voor een huwlijk snap je....
Ik ben pas 20 en zij is net 19 geworden.. vandaar dat ik nog niet naar haar hand heb gevraagt aan haar ouders maar ik heb het al wel tegen haar gezegt, en ze moest huilen ik vond het echt erg dat ze in zo'n situatie is terecht gekomen.
beppie_truus
31-01-2003, 11:39
Origineel gepost door soussy
IK HEB EEN JAAR MET MIJN VRIENDING MAAR ZE IS AFGELOPEN MAAND UITGEHUWLIJKT! EN IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN, ZE BELDE MIJ EN ZE ZIJ IN TRANEN DAT ZE BINNENKORT MOET TROUWEN, MET EEN ANDERE JONGEN.........HEBBEN JULLIE MISSCHIEN RAAD VOOR MIJ.....REAGEER DAN SNEL VIA DIT OF E-MAIL MAAKT NIET UIT.
een andere ware zoeken :D
samira007
31-01-2003, 11:39
ik vind het erg voor je
maar als je echt van haar houdt moet
je om haar hand vragen en tegen haar ouders zeggen
dat uithuwelijken haram is
Origineel gepost door soussy
Als dit werkelijk is gebeurd dan vind ik jullie beide dom. Men heeft al een jaar met elkaar maar nooit langsgeweest bij haar ouders etc... Dit bevestigd weer dat een relatie voor het trouwen geen reslutaat leverd.
En Allah weet het beste...
Toufik19
31-01-2003, 11:51
als ze echt uitgehuwelijkt is,is ze VERPLICHT tegen haar ouders wil in te gaan.
Dit is haraam en als zij dit aanvaardt,zal zij hiervoor later gestraft worden net zoals de ouders.
De profeet zei: ""Er is geen gehoorzaamheid aan de schepping, als dat ongehoorzaamheid betekent aan de Schepper."
Het bevel van Allah swt staat hoger dan dat van haar ouders.
lynamina
31-01-2003, 11:53
Ja goed gesproken toufik...
Soussy je moet nu prioriteiten stellen zie jij jezelf zonder haar verder gaan? Of hou je zoveel van haar dat jij je leven wilt delen met de hare...
get over it... teken dat jullie niet voorbestemd waren, denk je echter van wel, get over there en vraag haar hand...en voeg daad bij woord
Als je echt, echt , echt van haar houdt moet je doorgaan tot het einde.. ze is nog niet getrouwd.. dus grijp nu je kans voor het te laat is en ga naar haar ouders.
Lady_Cazawia
01-02-2003, 14:17
zo zie je maar weer de resultaat van shaab!!! :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.