Bekijk originele versie : Het land uit potverdomme!
7 Afghanen zijn betrokken bij een vechtpartij. Een daarvan wordt het land uitgezet! Goede zaak vindt ik.
Ik vindt dat iedere allochtoon met strafblad, of die misdrijven begaat of mogelijk bij een terroristische biljard-vereniging zit het land moet worden uitgezet. Ook imams met haatverkondigen reken ik daar bij.
De goeie mogen blijven. :).
LadyBerkania
18-01-2005, 13:14
7 Afghanen zijn betrokken bij een vechtpartij. Een daarvan wordt het land uitgezet! Goede zaak vindt ik.
Ik vindt dat iedere allochtoon met strafblad, of die misdrijven begaat of mogelijk bij een terroristische biljard-vereniging zit het land moet worden uitgezet. Ook imams met haatverkondigen reken ik daar bij.
De goeie mogen blijven. :)
En wat doet men dan met Nederlandse burgers die zulke misdrijven plegen? :confused: ook 't land uitzetten?
Weet je wat ze zouden moeten doen.. net zulke wrede praktijken als in Marokkaanse of in thaise gevangenissen hier toe passen. :D.. Mot je kijken hoe snel men dan eerst gaat nadenken voordat ie een misdrijf pleegt ;)
fire_fighter
18-01-2005, 13:21
En wat doet men dan met Nederlandse burgers die zulke misdrijven plegen? :confused: ook 't land uitzetten?
Weet je wat ze zouden moeten doen.. net zulke wrede praktijken als in Marokkaanse of in thaise gevangenissen hier toe passen. :D.. Mot je kijken hoe snel men dan eerst gaat nadenken voordat ie een misdrijf pleegt ;)
Een criminele Nederlander kan (helaas) het land niet uitgezet worden. Maar voor allochtonen vind ik het wel een goed plan. Scheelt ook weer voor de allochtonen die zich goed gedragen die worden dan tenminste niet aangekeken op de misdaden van hun 'broeders'
LadyBerkania
19-01-2005, 13:30
Een criminele Nederlander kan (helaas) het land niet uitgezet worden. Maar voor allochtonen vind ik het wel een goed plan. Scheelt ook weer voor de allochtonen die zich goed gedragen die worden dan tenminste niet aangekeken op de misdaden van hun 'broeders'
Mmmm ok da is deels wel waar.. maar men zou ook die bekrompen gedachten dat elke 'allochtoon' een crimineel is laten varen. En beseffen dat er genoeg allochtonen zijn die wel wat van hun leven proberen te maken en wel eerlijk zijn en niet stelen.. :verdriet: 't word de allochtoon soms best moeilijk gemaakt...(Niet altijd!!!!!) Nederland heeft ook hele goede dingen voor allochtonen en zo hoort 't ook!
Berkania
emshoum19
19-01-2005, 13:47
Hoezo een allochtoon wel het land uit en een hollander niet, waarom altijd weer dat rangen van mensen. En zie maar de problemen op te lossen in plaats het van je af te schuiven en ze dan maar op een bootje het land uit laten varen. Als je de verantwoordelijkheid hebt om iemand het land toe te laten neem dan ook de verantwoordelijkheid om wanneer er zich problemen voor doen met een bepaalde groep die op te lossen. Dus als er telkens een soort van een probleem is die telkens terugkeerd bij een "allochtoon" moeten we die maar het land uitzetten. Lekker makkelijk.
Laten we dan maar gaan beginnen met de mensen waarvan hun ouders de taal niet kunnen spreken, de mensen die de overheid belazeren en zo jarenlang onrechtmatig een uitkering ontvangen en ga zo maar door. Denk dat we Nederland binnen een maand tijd heel schoon hebben gekregen :rolleyes:
een allochtoon is ook een Nederlander...ik ben hier toch ook geboren? NIet soms?
emshoum19
19-01-2005, 14:03
een allochtoon is ook een Nederlander...ik ben hier toch ook geboren? NIet soms?
Mensen vinden het tegenwoordig belangrijker omzichzelf te rangschikken en zo hoger te willen staan dan de rest wat een klein beetje anders is.
ben ik niet met je eens iedereen is hier gelijk als iemand steelt dan de gevangenis in of klappen maar het land uit dat kan je niet maken
SambalBij
19-01-2005, 14:28
dan ben je ook 'kaaskop' en geen allochtoon :)
dan ben je ook 'kaaskop' en geen allochtoon :)
dat zou best kunnen...en misschien wil ik dat ook wel? een islamitische Nederlandse marokaan...is daar wat mis mee?
nee maar, tog als 3e generatie word ik alsnog gezien als..allochtoon...wanneer kom je daarvan af? :confused:
als mensen eens niet dat verschil al maken van autochtoon allochtoon,en gewoon zeggen burgers van Nederland is al een hele stap. door constant dat slechte beeld over allochtonen(marokkanen) neer te zetten,gaan bepaalde jongeren er op den duur ook naar leven. de maatschappij heeft een bepaald beeld van hun en ze gaan daar dan naar leven.
iedere marokkaanse jongen denkt wel eens **** heel die kkmaatschappij, laat ze haten, ik ga er nu helemaal tegenin.schijt aan alles.
Lohengrin
19-01-2005, 14:53
dat zou best kunnen...en misschien wil ik dat ook wel? een islamitische Nederlandse marokaan...is daar wat mis mee?
nee maar, tog als 3e generatie word ik alsnog gezien als..allochtoon...wanneer kom je daarvan af? :confused:
Tja, als iedereen ophoudt met hokjesdenken, maar dat blijkt erg lastig. :(
Het is ook allemaal nogal tegenstrijdig. Om als voorbeeld te nemen: veel Marokkanen zeggen zich Marokkaan te voelen, niet Nederlander. Maar die vinden het vervolgens wel racistisch en discriminerend dat Nederlanders hen niet als Nederlanders zien.
Het is van tweeën één: of je wilt Nederlander zijn en dan moeten de Nederlanders je ook zo zien; of je wilt geen Nederlander zijn, maar dan moet je ook niet zeuren als de Nederlanders je niet als Nederlander zien.
Snappen we het nog, mensen? :)
SambalBij
20-01-2005, 00:56
Tja, als iedereen ophoudt met hokjesdenken, maar dat blijkt erg lastig. :(
Het is ook allemaal nogal tegenstrijdig. Om als voorbeeld te nemen: veel Marokkanen zeggen zich Marokkaan te voelen, niet Nederlander. Maar die vinden het vervolgens wel racistisch en discriminerend dat Nederlanders hen niet als Nederlanders zien.
Het is van tweeën één: of je wilt Nederlander zijn en dan moeten de Nederlanders je ook zo zien; of je wilt geen Nederlander zijn, maar dan moet je ook niet zeuren als de Nederlanders je niet als Nederlander zien.
Snappen we het nog, mensen? :)
in de zelfde lijn: op het moment dat het marokkaan zijn even belangrijk is als amsterdammer zijn of groninger of scholier. op dat moment zijn we ergens.
De goeie mogen blijven. :)
En ik vind dat jij eens hard genaaid moet worden door 10 negers.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.