Bekijk originele versie : Hbo Keuze???
NadorPrins
31-01-2003, 09:56
:( WIE KAN MIJ EEN GOEDE HBO KEUZE GEVEN??
IK WORD EGK VAN HET KIEZEN EN WAAR EN WELKE STAD IK ME GOED ZOU KUNNEN CONCENTREREN???ZONDER VERLEIDINGEN VAN MENSEN DIE SCHIJT HEBBEN AAN SCHOOL!! EEN SCHOOL WAAR IK ZEKERHEID HEB, OP GOEDE OPLEIDING EN TOEKOMST!! :confused:
NadorPrins
31-01-2003, 09:58
OPEN DAGEN TREKKEN EM NEIT ZO AAN!! WANT IK HEB ER GENOEG MEEGEMAAKT!! HET IS ALLEMAAL HET LEUKE LATEN ZIEN, EN ALS JE ER EINDELIJK KOMT IS ALLES ONGEREGELD!!!
NadorPrins
31-01-2003, 10:18
ik doe nu ICT.....maar het lijkt me echt een saaie toekomst!! terijl je vrowu in bed al in slaap gevallen is moet ik nog tijdschriften met ontwikkeling gaan leren en bijhouden!!
Dan ga je VWO doen ,ik doe nu havo5 en weet ook niet wat ik wil gaan doen,dus dan maar een jaartje vwo en daarna uni ofzo! xx
Ever heard of staatsexamen???
ehum sabah mocht je na vijf havo atheneum willen gaan doen , dan kom je terecht in 5 atheneum. kortom het is twee jaar en niet een;)
enneh mensen werk hard aan je toekomst!!!! hou onze eer hoog;)
Nadorprince ik wens je veel succes met het vinden van de juiste studie.
heb je trouwens al met de decaan of studieadviseur gesproken???
greetings rajae
greeneyed
31-01-2003, 11:03
Ik doe nu mbo+ marketing en communicatie,is een leuke opleiding.En hierna ga ik hbo-communicatie studeren.En ja,studeren in Rotterdam is leuk en er zijn goede scholen.En afleiding heb je overal,het ligt aan je zelf,of je makkelijk beinvloedbaar bent of niet.Succes verder
Lieverd, wat zeur je nou? Ik weet het toch,ik heb al geïnformeerd en ik kan na mn havo (2e fase)als ikervoor slaag naatuurlijk, alsnog vwo doen (staatsexamen oude stijl) in 1 JAAR!!! Ik heb me al ingeschreven! Het is harder werken maar het kan !
saloua_lopez
31-01-2003, 11:21
Nadorprins.... Ik doe Financial Services Management op Hbo niveau (Hogeschool Holland). Opleiding is echt leuk en je kan veel richtingen op. Je kan de beusrrichting op.. of bij een bank werken, consultant worden, accountant en noem maar op. Het is heel breed en je krijgt verschillende vakken. Op zich is het niet echt moeilijk.... dusse als jij het Financiele vlak in wilt.... dan moet je gaan Voor Financial Services Management...
Ik hoop dat je wat aan mijn korte samenvatting hebt gehad...
Veel liefs.... Saloua
Je kan ook de MER gaan doen, daar heb je ook verschillende afstudeerrichtingen.
het is maar net waar je interesses liggen, neem geen overhaaste beslissing, dat is niet goed. SUC6 :zwaai:
mimi_tangaouia
31-01-2003, 11:35
je kan ook zo een test maken waarin je interesses naar voren komen
vanaf zo ene test kan je ook advies krijgen volgens moet je voor zo een etst bij je decaan zijn maar volgens mij kan je die ook bij de CWI krijgen bij jou in je woonplaatst
succes
Ik weet het ook niet,het word MER of HJO
:maf2: ik weet niet wat ik ga doen!
Origineel gepost door Chaimaa
:maf2: ik weet niet wat ik ga doen!
join tha club :boogie: :D
Origineel gepost door sweet_nadia
join tha club :boogie: :D
:boogie:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.