Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Abdelkrim El Kthattabi, streed voor het geloof van Mohamed SWS,Rahmatoellahhoe Ghalai

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10

Awayigher_NaRiF
30-01-2005, 22:33

Ach het woord HYPOCRIETEN is volgens mij door de Arabieren uitgevonden! En het tweede woordje is: HUIGELAARS Derde woordje is: ZAKKEN VULLEN Vierde woordje is: ONTKENNING vijfde woordje is: ONDERDRUKKING Zesde woordje is:CORRUPTIE Zevende woordje is: PORSTITUTIE Achtste woordje is: Dictartor Negende woordje is:MACHTSMISBRUIK Tiende woordje is: KONTENLIKKERS vooral bij USA etc. etc. etc. Azul a tawmat, Je zou zo een boek kunnen vullen met hun achterlijkheden en waanideën, echt abnormaal. Deze beesten zijn blind voor hun daden en zien enkel de fouten van anderen, want stel je eens voor dat zij echt hun daden onder ogen zouden komen. Ze moeten het hebben van vingertje wijzen, echt een schande voor de moslims en voor de mensheid in het algemeen. Het gezwel zijn niet de joden of christenen of moslims, maar die voormalige stenen-aanbidders de arabieren! Maar god zij dank, zij hebben hun eigen ondergang bewerkstelligd en wat mij betreft kan deze niet hard genoeg gaan, immers wie wil er een gezwel behouden?! Azul.

Hamza_T
30-01-2005, 23:53
Het gezwel zijn niet de joden of christenen of moslims, maar die voormalige stenen-aanbidders de arabieren! Gaat je haat zo diep?

Fallujah
31-01-2005, 01:26
Ach het woord HYPOCRIETEN is volgens mij door de Arabieren uitgevonden! En het tweede woordje is: HUIGELAARS Derde woordje is: ZAKKEN VULLEN Vierde woordje is: ONTKENNING vijfde woordje is: ONDERDRUKKING Zesde woordje is:CORRUPTIE Zevende woordje is: PORSTITUTIE Achtste woordje is: Dictartor Negende woordje is:MACHTSMISBRUIK Tiende woordje is: KONTENLIKKERS vooral bij USA etc. etc. etc. Hiermee schiet je niets mee op, kbegon net wat Sympathie op te wekken voor je zaak..maar je gaat echt te ver JE HAAT EEN HEEL VOLK DAT IS PAS DOM En allah weet het beste

Fallujah
31-01-2005, 01:28
Azul a tawmat, Je zou zo een boek kunnen vullen met hun achterlijkheden en waanideën, echt abnormaal. Deze beesten zijn blind voor hun daden en zien enkel de fouten van anderen, want stel je eens voor dat zij echt hun daden onder ogen zouden komen. Ze moeten het hebben van vingertje wijzen, echt een schande voor de moslims en voor de mensheid in het algemeen. Het gezwel zijn niet de joden of christenen of moslims, maar die voormalige stenen-aanbidders de arabieren! Maar god zij dank, zij hebben hun eigen ondergang bewerkstelligd en wat mij betreft kan deze niet hard genoeg gaan, immers wie wil er een gezwel behouden?! Azul. ik sta echt paf vanje reactie je komt niet eens in de buurt van Abdelkrim al-Khattabi Rahimu Allah

Awayigher_NaRiF
31-01-2005, 02:25

ik sta echt paf vanje reactie je komt niet eens in de buurt van Abdelkrim al-Khattabi Rahimu Allah Hij is hij , ik ben ik !

Awayigher_NaRiF
31-01-2005, 02:32
Gaat je haat zo diep? De situatie creërde mij. In een omgeving van haat en vernedering, zal je vroeg of laat je gaan verharden in je haat jegens, zij die je vernederen en haten en bestrijden. Vraag een palestijn hoeveel hij van de joden houd, of denk je dat het anders zou zijn? Onder ons vele tientallen-duizenden doden en deportaties door de arabieren, vele mensen verkocht en verhandeld als koopwaar in arabia. Waaronder de meeste (jong)vrouwen en (jonge)mannen, ons land is afgepakt en als we geen arabisch spreken in mn eigen streek word ik met ''tfoe 3la dien ammoek'' naar buiten verwezen. Op de straten roven ze je zo maar omdat je een Rifijn bent en zij de superieure arabieren (of hen knechten). Gelden voor industrie en verbeteringen gaan nooit naar onze streken want wij zijn de buitenlanders in onze eigen land, volgens die arabieren(knechten). Niemand die daar enige omkijken naar heeft, de haat gaat gewoon door,, en zo ook mijn haat jegens de haters! Vernedering is de grootste voedingsbodem voor haat, wij zijn het allen eens met de palestijnen, word eens tijd dat het ging gelden voor alle vernedering en niet alleen als deze een arabier treft. Word wakker een arabier steeld niet alleen je grond en mensen, maar ook je eer en zelfs je geweten met hun waanideën! btw een rare opmerking van je , haat is haat, diep of niet het blijft haat!

Awayigher_NaRiF
31-01-2005, 02:47
Jeetje zeg, ik wist niet dat het zo erg daar was. Nu kan ik de standpunt van de Riffijnen en hun lotgenoten in Kabilye beter begrijpen. Ja beste dame, ze spreken maar weten niet waarover ze het hebben. Triest geval dat de arabieren verblind worden door hun neppe trots om hun wandaden toe te geven. Vele van mijn medemensen broeders/zusters vonden de dood in Darfoer en elders, waar de arabier de dader was, maar hoor je hen klagen of om een opstand vragen? Andwoord is nee, en waarom? HYPOCRIET en een walgelijke ras die nooit haar fouten zal toegeven. Zij richten vele malen meer schade, moord, vernedering, en andere onmenselijkheden aan de mensheid dan enige andere volk op aarde, hoe durven zij te spreken van een Sallam. De echte daden die zij ons tentoonstellen zijn die van haat, haat en nog eens haat. De profeet zou zich in zn graf omkeren van dit volkje, die haar geloof te koop bied aan niet gelovigen. Ik walg van hun simpel zat, altijd dat vingertje wijzen naar de joden en het westen, mijn god het is hun die de oorzaak zijn van hun ellende en van mij geen enkele medelijden, totdat mijn volk verlost is van hun, geeft ik niets om hun verlossing!

saladin_2de
31-01-2005, 03:17
Ja beste dame, ze spreken maar weten niet waarover ze het hebben. Triest geval dat de arabieren verblind worden door hun neppe trots om hun wandaden toe te geven. Vele van mijn medemensen broeders/zusters vonden de dood in Darfoer en elders, waar de arabier de dader was, maar hoor je hen klagen of om een opstand vragen? Andwoord is nee, en waarom? HYPOCRIET en een walgelijke ras die nooit haar fouten zal toegeven. Zij richten vele malen meer schade, moord, vernedering, en andere onmenselijkheden aan de mensheid dan enige andere volk op aarde, hoe durven zij te spreken van een Sallam. De echte daden die zij ons tentoonstellen zijn die van haat, haat en nog eens haat. De profeet zou zich in zn graf omkeren van dit volkje, die haar geloof te koop bied aan niet gelovigen. Ik walg van hun simpel zat, altijd dat vingertje wijzen naar de joden en het westen, mijn god het is hun die de oorzaak zijn van hun ellende en van mij geen enkele medelijden, totdat mijn volk verlost is van hun, geeft ik niets om hun verlossing! Kan jij jezelf wel moslim noemen?

Awayigher_NaRiF
31-01-2005, 03:28
Kan jij jezelf wel moslim noemen? Ja een moslim zonder een arabische sluier, en dus een die ook onrecht durft aan te kaarten ipv schijnheilig te doen. Een echte moslim bestrijd met alle mogelijkheden onrecht en misdaad, wie daar zich in afzijdig in houd is geen moslim maar een moezjriem. Ik stel jou de vraag, Hoe lang weet men dat er ons onrecht word aangedaan, en welke vervloekte arabier liep de straat op voor ons? Hoe vaak lopen wij voor de palestijnen, irakezen, koeweit etc op straat? Mensen moesten eens in de spiegel kijken, vooral als een hond hier op het forum lachend de vele duizenden doden prees onder mijn volk. Puur omdat zij gelijkwaardigheid nastreven, maar nee niemand die daar een ruk om geeft. Als de islam de arabische daden goedkeurd , ben ik geen moslim ik heb een andere islam geleerd. P.s die gene die mij via rep'' punten denkt te dreigen, kom laat je smoel zien! Smiecht ed sfaidegh tassiela en nennesh !

saladin_2de
31-01-2005, 03:53
Ja een moslim zonder een arabische sluier, en dus een die ook onrecht durft aan te kaarten ipv schijnheilig te doen. Een echte moslim bestrijd met alle mogelijkheden onrecht en misdaad, wie daar zich in afzijdig in houd is geen moslim maar een moezjriem. Ik stel jou de vraag, Hoe lang weet men dat er ons onrecht word aangedaan, en welke vervloekte arabier liep de straat op voor ons? Hoe vaak lopen wij voor de palestijnen, irakezen, koeweit etc op straat? Mensen moesten eens in de spiegel kijken, vooral als een hond hier op het forum lachend de vele duizenden doden prees onder mijn volk. Puur omdat zij gelijkwaardigheid nastreven, maar nee niemand die daar een ruk om geeft. Als de islam de arabische daden goedkeurd , ben ik geen moslim ik heb een andere islam geleerd. BTW: ik weet niet welke vlerk mij denkt te kunnen intimideren met een opmerking dat zij mij in de gaten houden, en deze plaatst als comment bij een reputatie punt. Pls kom prive want met dreigementen ben je bij mij aan het verkeerd adres! Je oordeel over arabieren is niet gerechtvaardigd, vanwege het feit dat je niet getuigen bent van alle daden van de arabieren. Dat oordeel komt alleen Allah toen, want alleen Hij is degene die alles ziet. En mensen beschuldigen van onrecht zonder bewijs, dat ze schuldig zijn is ook onrecht. Wij als moslim moeten alle soort onrecht af keuren, ook al is dat in het nadeel van je eigen broeder. Want dat is pas werkelijk rechtvaardig oordelen. Als je oordeelt moet je niet kijken naar het ras of geloof van die persoon, maar wat zijn daden zijn. Racisme is het haten van wat Allah swt, als schepsels heeft geschapen. Het lijkt net of je het niet eens bent met wat Allah swt als schepsels heeft geschapen. Er zijn natuurlijk ook moslim die zich schuldig maken aan wandaden. Daarom zegt Allah swt dat ieder mens verantwoordelijk is voor zijn eigen daden. Ik ben trouwens ook Rifi. ;)

Awayigher_NaRiF
31-01-2005, 04:06
Je oordeel over arabieren is niet gerechtvaardigd, vanwege het feit dat je niet getuigen bent van alle daden van de arabieren. Dat oordeel komt alleen Allah toen, want alleen Hij is degene die alles ziet. En mensen beschuldigen van onrecht zonder bewijs, dat ze schuldig zijn is ook onrecht. Wij als moslim moeten alle soort onrecht af keuren, ook al is dat in het nadeel van je eigen broeder. Want dat is pas werkelijk rechtvaardig oordelen. Als je oordeelt moet je niet kijken naar het ras of geloof van die persoon, maar wat zijn daden zijn. Racisme is het haten wat Allah swt, als schepsels heeft geschapen. Het lijkt net of je het niet eens bent met Allah swt schepping. Er zijn natuurlijk ook moslim die zich schuldig maken aan wandaden. Daarom zegt Allah swt dat ieder mens verantwoordelijk is voor zijn eigen daden Ik ben trouwens ook Rifi ;). Azul, Wat jij aangeeft mag dan wel zo zijn conform de koran, maar de praktijk is anders. Theoretisch heb je gelijk, maar in de praktijk heb je geen gelijk. Jij kan ook niet oordelen als leek, die geen inzage heeft in het leven en de beweegreden van iemand die een ander veroordeeld of haat, theoretisch gezien. Kijk de meerderheid vertegenwoordigd nu eenmaal de minderheid, en de meerderheid van hun is zonder enige twijfel een racist en nationalist. Als jij misdaden afkeurt, moet je ook iets tegen doen, want alleen je mening geven en dan lekker achterover leunen dien je ook allah niet mee, noch iemand anders dan god. Met de mond afkeuren is iets anders dan daadwerkelijk werk te maken van de afkeuring (opstand). We kunnen nog steeds niet zonder gezichtsverlies naar de marokaanse autoriteiten gaan en daar taal spreken. Nog steeds worden wij grootschalig achtergesteld en verwaarloost. Jongen als je een echte rifi bent hoef ik hier niet weer in herhaling te vallen met lappen text aan misdaden van deze arabische zwijnen. Ik zie geen enkele arabische opstand/demonstraties tegen onderdrukking en moorden, misdaden tegen hun moslim broeders en zuster, vind je dat niet vreemd? Sterker nog ze lachen om ons en zeggen te hopen dat geen enkele arifi in leven blijft, zelfs op een forum laat zo een joker zich zo uit ! Waar heb je het over met je nuances :kwaad: God oordeeld in het hiernamaals, ik heb van hem het vermogen gekregen om nu in het leven te oordelen, tussen wat fout en goed is etc. En dat is dus mijn oordeel over de lkoeffar uit het middenoosten die zich moslim noemen, maar lmoezjriemien in praktijk zijn! Hmm ben trouwens half arabisch ;)

saladin_2de
31-01-2005, 04:29
Azul, Wat jij aangeeft mag dan wel zo zijn conform de koran, maar de praktijk is anders. Theoretisch heb je gelijk, maar in de praktijk heb je geen gelijk. Jij kan oordelen als leek, die geen inzage heeft in het leven en de beweegreden van iemand die een ander veroordeeld of haat. Kijk de meerderheid vertegenwoordigd nu eenmaal de minderheid, en de meerderheid van hun is zonder enige twijfel een racist en nationalist. Als jij misdaden afkeurt, moet je ook iets tegen doen, want alleen je mening geven en dan lekker achterover leunen dien je ook allah niet mee, noch iemand anders dan god. Met de mond afkeuren is iets anders dan daadwerkelijk werk te maken van de afkeuring. Ik kan nog steeds niet zonder gezichtsverlies naar de marokaanse autoriteiten gaan en daar mijn tarifiet spreken. Nog steeds worden wij grootschalig achtergesteld en verwaarloost. Jongen als je een echte rifi bent hoef ik hier niet weer in herhaling te vallen met lappen text aan misdaden van deze arabische zwijnen. Ik zie geen enkele arabische opstand tegen onderdrukking en misdaden van hun broeders en zuster, vind je dat niet vreemd? Sterker nog ze lachen om ons en zeggen te hopen dat geen enkele arifi in leven blijft, zelfs op een forum laat zo een joker zich zo uit ! Waar heb je het over met je nuances :kwaad: God oordeeld in het hiernamaals, ik heb van hem het vermogen gekregen om nu in het leven te oordelen, tussen wat fout en goed is etc. En dat is dus mijn oordeel over de lkoeffar uit het middenoosten die zich moslim noemen, maar lmoezjriemien in praktijk zijn! Hmm ben trouwens half arabisch ;) Het past de moslim burger niet om eigen rechter te gaan spelen in een bepaalde samenleving, daar heb je de autoriteiten voor. De regeringen van landen dragen een grote verantwoordelijkheid om het land te besturen. Omdat zij de vrede en orde in een samenleving moeten handhaven. Als iedere burg eigen rechter gaat spelen, krijg je een behoorlijk instabiele en chaotische samenleving. En Allah swt houd niet van mensen die CHAOS in een samenleving creëren. Het maakt niet uit voor Allah tot welke ras je behoort. Want we zullen allen tot Allah swt terug worden gebracht. En wij worden allen geconfronteerd met ons eigen daden.

Fallujah
31-01-2005, 09:02

Ja beste dame, ze spreken maar weten niet waarover ze het hebben. Triest geval dat de arabieren verblind worden door hun neppe trots om hun wandaden toe te geven. Vele van mijn medemensen broeders/zusters vonden de dood in Darfoer en elders, waar de arabier de dader was, maar hoor je hen klagen of om een opstand vragen? Andwoord is nee, en waarom? HYPOCRIET en een walgelijke ras die nooit haar fouten zal toegeven. Zij richten vele malen meer schade, moord, vernedering, en andere onmenselijkheden aan de mensheid dan enige andere volk op aarde, hoe durven zij te spreken van een Sallam. De echte daden die zij ons tentoonstellen zijn die van haat, haat en nog eens haat. De profeet zou zich in zn graf omkeren van dit volkje, die haar geloof te koop bied aan niet gelovigen. Ik walg van hun simpel zat, altijd dat vingertje wijzen naar de joden en het westen, mijn god het is hun die de oorzaak zijn van hun ellende en van mij geen enkele medelijden, totdat mijn volk verlost is van hun, geeft ik niets om hun verlossing! Salaam beste broeder Ik kan begrijpen waarom je de situatie in marokko teleurstellend vind, dat vind ik namelijk ook. De regering is corrupt....en misschien onrechtvaardig voor bepaalde streken. MAar vriend, ga je hierdoor een haat opzaaien en kweken jegens de arme arabische sloeber...die vanuit Casa helemaal naar ons in de Rif komt in maand 6/7/8 om schoenen te poetsen voor mensen op zijn knieeen. Ik denk datje niet wilt erkennen dat het een probleem van de MArokanen onderling is....en dat vingertje waar je het over had....Het westen.....heeft ons altijd gekoloniseerd. We lopen daarom in zeer zekere zin achterstand. Vriend generaliseer niet....Dat is ontoepasbaar voor de marokaanse samenleving. En jah er zijn mallloten bij die je uitschelden als je het thamazigt praat in sommige streken, maar daartegennover hebje mensen die hetzelfde doen bij Arabisch sprekende gevallen in bijv. Al-Hoceima etc. Denk goed na over watje zegt, ga niet verkeerd denken M3a Sallama Fallujah

Melak
31-01-2005, 12:00
Vind het echt triest dat we zelfs als marokkanen onderling niet een groep vormen ,,schandalig gewoon..!! :jammer: MeLaK.........De Enige Echte......... :ego:

Mens
31-01-2005, 12:25
Is het familie van Ali el Kathabbi, die voetballer?

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10