Bekijk originele versie : Wat denk jij?
He mensjes op deze aarde....ben heel benieuwd wat JOUW gedachten zijn op dit moment!!!!!!!
Wie durft hieronder aan te geven waar hij of zij het afgelopen minuut aan dacht??????
Zelf zat ik denken hoe ik morgen in godsnaam mijn bed moet uitkomen zo vroeg!!!!! Het is nu namelijk al 24.00 uur!!!!!
Ben benieuwd....schroom niet om je gedachten hierop te zetten....het is vrijblijvend en tevens geheim!!!!
Beslama......:stout:
Soraya.
eerlijk gezegd zat ik denken aan het hiernamaals. komen we er of niet?
Maryam_Iglouzan
31-01-2003, 09:32
ik dacht effe aan de blonde elf van lord of the rings en dat ik echt eerder naar bed moest want ik ben moee
Mijn vriendin heeft een hele hoge BRUIDSSCHAT gevraagd...snik...snik...snik...
Dus jij komt ook uit Lelystad...hmmmm....
NadorPrins
31-01-2003, 09:51
waar ik aandenk??? ik denk momenteel aan mij geliefde, en ik denk aan valentijn wat ik ga doen met haar!! en aan het einde van dit jaar of ik het wel haal ofniet!! en wat als???...allerlei andere gevolgen in mij hoofd!! zal ik het overdoen of zal ik van school gaan!! zal ik leren van fouten van anderen of moet ik ze zelf meemaken!! ik raak eenbeetje gestressed van het denken!!
waar ik nu aan denk moet ik mijn spijkerbroek aantrekken............. mhhhhh............ of toch maar mijn zwarten broek..........mmmmm.......... ik weet het niet hoor ik zie zo wel even snel douchen en dan de trein pakken naar roterdam................ naar mijn vriendje.......................................... ...:love:
Origineel gepost door BaByCaKe
fiet fieuw!!!! :verliefd: have fun
thanx dat zal zeker gaan
denk nu aan de pijn die ik voel
nooit meer naar de kaakchirurg :kwaad:
weet je ik dacht aan deze oneerlijke wereld.....waarom worden wij als goede moslim mensen gehaat terwijl we niks verkeerds doen....Ik dacht aan mijn vriendin dat ze zit opgesloten thuis....en ik wordt er eigenlijk een beetje gek van. al dat denken is eigenlijk nergens goed voor......het enigste wat teld is denken aan mijn meisje en dat ik van haar hou.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.