Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : me moeder maakte net een opmerking joh

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Adela.
07-05-2013, 21:21

jaaaa okee zo bedoel ik het niet maar ik ben het gewoon zatt dat ze me broers zo geweldig vind en ons altijd als de h.oeren ziet die niks doen terwijl haar zonen juist niks doen en nietsnutten zijn die overal een beetje dealen wat zij overigens helemaal geen probleem vind! ik had het misschien niet zo moeten verwoorden maar op dit moment ben ik zo erg boos dat ik ff alles zeg wat ik denk dat maak jij ervan... je moeder is niet in deze topic aanwezig om haar zelf te verdedigen. Misschien had ze haar dagje niet, dat heeft iedereen wel eens. Erg respectloos hoe je over je moeder praat.... en dit nog wel op Marokko.nl grow up

Siraatun
07-05-2013, 21:21
Denk je echt dat ze klaagt dat je niets doet, zodat zij meer moet doen? Geloof me! dit is opvoeding, en de reden waarom je moeder dit zegt is om jou op te voeden. Ze weet goed genoeg dat je later veeeel zult moeten doen mocht je trouwen. Dat ze je aan het werk wilt zetten, is vast omdat ze je wilt voorbereiden. je bent wss nog jong, maar apprecieer wat ze voor je doet, en pas op met hoe jij omgaat met je moeder. Wallahi je zal hier ooit echt spijt van krijgen.

Diam0nds
07-05-2013, 21:23
Lieve dame, ik snap dat wanneer je boos bent je niet meer helder kunt nadenken. Maar jou ouders zijn zo belangrijk! Vooral jou mama, het paradijs ligt onder haar voeten. Ne3li shitan zuster. Klopt inderdaad wat je zegt OemSoumaya!! Ik heb vroeger ook soms een driftbui gehad als mijn moeder begon te zeuren dat ik thuis niets deed en dat de dochters van andere mensen beter waren dan mij en ga zo maar door... Maar dit is iets wat vaak voorkomt bij moeders. Je moet er gewoon niets van aantrekken en je moeder zodanig lief hebben ipv haten. Nu denk je heel slecht over haar.. maar geloof me, als je moeder er niet meer is.. zul je zoveel spijt krijgen over deze woorden dat je het jezelf kwalijk zult nemen. Je moeder heeft je 9 maanden met zich meegedragen.. jou opgevoed, liefde gegeven en insha Allah ook alles gegeven wat je hartje begeert.. Neem het haar niet kwalijk over hetgeen wat ze zegt. Zij beseffen achteraf dat zij fout zitten en ze willen alleen het beste voor hun geliefde kinderen. En weet je, trouwen is ook geen oplossing. Een huwelijk is niet altijd rozengeur en manenschijn... Voor je het weet kom je een man tegen waar je je toekomst mee deelt en blijkt het achteraf een klootzak te zijn ;) Dan zul je het liefste weer terug willen gaan naar je lieve mama.. N3al Shitan & heb je mama lief!! :o

Milky_
07-05-2013, 21:24
Jij bent 16 he? Leer je moeder waarderen, want zij heeft alles voor je over. Moge Allaah ons leiden.

SecretsMogoli
07-05-2013, 21:26

Klopt inderdaad wat je zegt OemSoumaya!! Ik heb vroeger ook soms een driftbui gehad als mijn moeder begon te zeuren dat ik thuis niets deed en dat de dochters van andere mensen beter waren dan mij en ga zo maar door... Maar dit is iets wat vaak voorkomt bij moeders. Je moet er gewoon niets van aantrekken en je moeder zodanig lief hebben ipv haten. Nu denk je heel slecht over haar.. maar geloof me, als je moeder er niet meer is.. zul je zoveel spijt krijgen over deze woorden dat je het jezelf kwalijk zult nemen. Je moeder heeft je 9 maanden met zich meegedragen.. jou opgevoed, liefde gegeven en insha Allah ook alles gegeven wat je hartje begeert.. Neem het haar niet kwalijk over hetgeen wat ze zegt. Zij beseffen achteraf dat zij fout zitten en ze willen alleen het beste voor hun geliefde kinderen. En weet je, trouwen is ook geen oplossing. Een huwelijk is niet altijd rozengeur en manenschijn... Voor je het weet kom je een man tegen waar je je toekomst mee deelt en blijkt het achteraf een klootzak te zijn ;) Dan zul je het liefste weer terug willen gaan naar je lieve mama.. N3al Shitan & heb je mama lief!! :o Jaa dat is ook bij mij dan loopt ze me te vergelijken met andere dochters die wel o zo veel doen voor hen mammies alsof ik nooit wat voor haar doe, en weet je wat et is ik heb haar eigenlijk een hele lange tijd nog niet eens als mijn moeder beschouwd omdat ze altijd mij broers opsteekt tegenover ons en wat is dat voor een moeder die jou een h.oer noemt ff serieus alleen ik heb haar dat dus al erg lang vergeven en probeer nu ook mij zelf anders op te stellen ik begon weer van haar te houden we waren goed voor elkaar na 16 jaar gaven we elkaar weer voor het eerst kusjes en knuffels en na deze opmerking van vandaag ben ik gewoon weer helemaal klaar met haar

MamaVanM
07-05-2013, 21:27
Je moeder slaan? echt ben je niet bang dat je nu ter plekke verlamd raakt door die opmerking? heb je geen vrees De dag dat jij een kind krijgt ga je nog aan dit denken met zware spijt

Diam0nds
07-05-2013, 21:30
Jaa dat is ook bij mij dan loopt ze me te vergelijken met andere dochters die wel o zo veel doen voor hen mammies alsof ik nooit wat voor haar doe, en weet je wat et is ik heb haar eigenlijk een hele lange tijd nog niet eens als mijn moeder beschouwd omdat ze altijd mij broers opsteekt tegenover ons en wat is dat voor een moeder die jou een h.oer noemt ff serieus alleen ik heb haar dat dus al erg lang vergeven en probeer nu ook mij zelf anders op te stellen ik begon weer van haar te houden we waren goed voor elkaar na 16 jaar gaven we elkaar weer voor het eerst kusjes en knuffels en na deze opmerking van vandaag ben ik gewoon weer helemaal klaar met haar Meid, je moet ook weten ''waarom'' je moeder je zo noemt. Je kunt niet zomaar een oordeel uitten over je moeder. Misschien heeft ze iets gehoord/gezien waardoor ze zo praat. Het beste wat je kunt doen is deze topic echt sluiten en met haar alleen gaan praten. Als zij niet weet hoe jij je voelt en hoe jij erover denkt dan kan zijn het ook uitleggen. Je moeder kan zich hier niet verdedigen, zoals iemand het net ook al zei, dus het is een beetje zinloos om van alles te zeggen. Je moeder is en blijft je moeder.. en zij kan jou aangeven waarom ze zo doet.

ben_serieus
07-05-2013, 21:30
kom op meid maak het goed !!je hebt maar 1 moeder vergeet dat niet!

OemSoumaya
07-05-2013, 21:35
16 jaar? aaah de pubertijd! Lieverd, je mag mij altijd pmen om je frustratie's te uiten inplaats van dat je die uit tegen je mama :hihi: Ik heb dit ook gehad maar dan met me vader en geloof me dat is nog harder dan je moeder.

SecretsMogoli
07-05-2013, 21:36
waarom doen jullie allemaal opeens zo schijnheilig en geschrokken ik weet niet hoor maar ik denk dat ieder kind wel eens zo over zijn of haar moeder denkt en soms haar uitscheld in je zelf,, sorry hoor maar bij mij in de buurt begrijpen ze me wel maar jullie doen echt alsof ik haar net echt heb in elkaar geslagen oke heb haar 1 x geslagen maar daar heb ik wel echt oprecht spijt van serieus maar ik kon me die dag echt niet meer inhouden daar zal ik ook voor gaan bidden om te vergeven worden door allah :jammer:

StreetChic
laat ze gewoon zeiken maar slaan effe serieus het is wel je moeder ; misschien zeg je dat omdat je boos bent ; soms heb ik ook van die momenten wanneer me moeder zeikt dat ik dan denk weet je wat f... this sh.t :o maar alleen in me hart nooit luidop :o kinderen kunnen ook moeders bloed vanonder de nagels halen hoor :hadj: uiteindelyk zyn wy diegene die nu moeten sbar zoals zy met ons sbar hadden toen we jong waren :hadj: verlies nooit hun positie uit het oog ook al zyn ze soms niet fair

chadia00
La hawla wala qawata illa billah. Meid hoe erg je moeder ook mag zijn het is en blijft je moeder. Heb geduld want het is erg belangrijk in de islam om goed voor je ouder te zijn ook al maken ze verkeerde opmerkingen. Er komt een tijd dat je dr echt gaat missen ondanks haar opmerkingen. Moge allah ons leiden en ons vergeven over de negatieve dingen die we denken of zeggen over onze ouders. AMIEEN.

Slim-Shady
07-05-2013, 21:37

Meid, je moet ook weten ''waarom'' je moeder je zo noemt. Je kunt niet zomaar een oordeel uitten over je moeder. Misschien heeft ze iets gehoord/gezien waardoor ze zo praat. Het beste wat je kunt doen is deze topic echt sluiten en met haar alleen gaan praten. Als zij niet weet hoe jij je voelt en hoe jij erover denkt dan kan zijn het ook uitleggen. Je moeder kan zich hier niet verdedigen, zoals iemand het net ook al zei, dus het is een beetje zinloos om van alles te zeggen. Je moeder is en blijft je moeder.. en zij kan jou aangeven waarom ze zo doet. Dit is wel heel erg kort door de bocht, vind je ook niet? Een moeder hoort haar dochter geen **** te noemen, ook al heeft ze ''iets gehoord''. @TS. Boosheid is geen excuus om op deze wijze over je moeder te spreken.. Praat met je moeder erover en geef haar aan dat jij als dochter respect en liefde van je moeder wilt. Ze heeft geen enkel recht om jou **** te noemen, net zoals jij geen enkel recht hebt om haar vies wijf en dergelijke te noemen. Blijkbaar zijn er veel dingen die tussen jullie instaan en de enige manier om daar wat aan te doen is door er over te praten. In alle eerlijkheid en als twee volwassen mensen.

Xaviera
07-05-2013, 21:38
Mensen de TS is een puber, hou daar rekening mee. We waren vroeger allemaal asociale snotneusjes. :rolleyes:

moslimaatjuh09
07-05-2013, 21:38
Vergeet niet dt er nog meer mensen meelezen.. Plaats hier niet teveel prive

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20