Bekijk originele versie : Wanneer Heb Jij Voor Het Laatst Gevochten?
nour_el_3oejoen
30-01-2003, 21:53
..effe denkuh...is wel een tijd terug.....volgens mij in de brugklas ofsjow...maar nu gebruik ik geen geweld ( daden) , maar woorden...:rolleyes:.........................:D
mijn laatste vechtpartij was de afgelopen zomervakantie in marokko in alhoceima met 2 jongens en wonder boven wonder heb ik die vechtpartij gewonnen, het leuk was dat het geburde in een drukke straat en op een onverwachte manier, opeens was ik heftig in actie, na 5 minuten werden we uit elkaar gehaald voor dat de politie erbij kwam :D
en in nederland heb ik maar 1 keer gevochten met een turk, was toen ik nog pas in nederland was,
het valt me op dat hier in nederland weinig wordt gevochten, want toen ik in marokko woonde was het elke week raak :D :D
alqadafi
30-01-2003, 22:00
Vorig week donderdag rond 1 uur s'nachts.
Bijna precies een week geleden. :kwaad:
Gentlemen
30-01-2003, 22:01
haha nee ik van mij was in 2001 zomer vakantie:D
wjeowwww ze raakte een vriendin van me en boem drie jong op die groep en sloppt ze en toen kwam ik me prullenbak en wejowwwww maar wel boeten zitten:( maar ja niemand raak me vrienden
ongeveer een jaar geleden. Een dronken man gaf mij een klap en dat had hij niet moeten doen
yeh nederlands??
hmm mn laatste keer vechten was in de 2de ,dus nu 4 jaar geleden, en dat was omdat ze een vriendin van me hadden lastig gevallen (een ander groep meiden) en die vriendin durfde niks terug te doen, en k wel, dus werd t vechten, en daarna had k met bijna de hele school ruzie omda t populaire meiden waren,ma ja t is allemaal nog goed gekomen. hihihihi :stout: :stout: .
Maar voor de rest heb k soms nog wel woordenwisselingen maar nooit nie echt vechten.
Missy
alqadafi
30-01-2003, 22:04
Origineel gepost door Junkie4Life
ej junkie, ik vraag je een ding, TYP RUSTIG, ik begrijp er echt helemaal niks van, behalve dat iemand je vriendin raakte??????????
haha ik dacht dat het aan mij lag.
maar nu weet ik dat het aan hem ligt :D
al_hamka
30-01-2003, 22:04
Wollah Nooit :confused:
:)
** SouSou **
Origineel gepost door Gentlemen
haha nee ik van mij was in 2001 zomer vakantie:D
wjeowwww ze raakte een vriendin van me en boem drie jong op die groep en sloppt ze en toen kwam ik me prullenbak en wejowwwww maar wel boeten zitten:( maar ja niemand raak me vrienden
wow.. opnieuw en hal dit keer rustig adem.. :D
het is al voorbij jongen.. het is al goed :D
kickboxgirl
30-01-2003, 22:06
:melig: nou wanneer ik voor hetlaatst heb gevochten dat was 3jaar geleden met een jonge.
reden was:hij had grote bek en had gare argumenten over me hoofdoek jah ik was daar de enige buitenlandse meid.
maar goed ik heb z'n hand gebroken.
en de laatste gevecht was 1jaar geleden ik zat op een islamitische school in rotterdam en ik had ruzie met een mocro ze had iets gezegt over me lippen en ze kon gewoon niet hebben dat ik niet met hun omging en alleen met andere meiden behalfe hun.
dus ze kwam aanlopen met grote b.k en ja ik d8 ik ga gewoon negeren maar nee ze wou me slaan dus ik sloeg haar en gaf een trap tegen haar buik
en dat was erg omdat ik bijna haar baarmoeder had beschadigd bleek van ziekenhuis rapporten en dus moest ik bij de rechter komen
maar hamdililah hoefte het niet want dei ouders waren ook bang omdat hun dochter looog dat ik haar dreigde met een mes en ikhad ooggetuigen en zij had altijd al een zwarte lijst bij de politie
dus grote kans dat ze niet won.
maar jah dat was het
beslama
camiliaa
30-01-2003, 22:06
Origineel gepost door Cina
En waarom? :hihi:
gisteravond nog........ waarom omdat m,n leraar zei dat i kdat moest doen :D
Origineel gepost door kickboxgirl
:melig: nou wanneer ik voor hetlaatst heb gevochten dat was 3jaar geleden met een jonge.
reden was:hij had grote bek en had gare argumenten over me hoofdoek jah ik was daar de enige buitenlandse meid.
en de laatste gevecht was 1jaar geleden ik zat op een islamitische school in rotterdam en ik had ruzie met een mocro ze had iets gezegt over me lippen en ze kon gewoon niet hebben dat ik niet met hun omging en alleen met andere meiden behalfe hun.
dus ze kwam aanlopen met grote b.k en ja ik d8 ik ga gewoon negeren maar nee ze wou me slaan dus ik sloeg haar en gaf een trap tegen haar buik
en dat was erg omdat ik bijna haar baarmoeder had beschadigd bleek van ziekenhuis rapporten en dus moest ik bij de rechter komen
maar hamdililah hoefte het niet want dei ouders waren ook bang omdat hun dochter looog dat ik haar dreigde met een mes en ikhad ooggetuigen en zij had altijd al een zwarte lijst bij de politie
maar jah dat was het
beslama
:eek: Serieus?
nour_el_3oejoen
30-01-2003, 22:08
Origineel gepost door kickboxgirl
maar jah dat was het
beslama
:eek: GEBROKEN HAND..........BESCHADIGDE BAARMOEDER... :eek: ...JE HEBT JEZELF DUS NIET VOOR NIETS KICKBOXGIRL GENOEMD ................. :D
Origineel gepost door Junkie4Life
ej junkie, ik vraag je een ding, TYP RUSTIG, ik begrijp er echt helemaal niks van, behalve dat iemand je vriendin raakte??????????
hahahahahaah wallah ik lig hier in een deuk wahahahahaahahahaha
die turk heeft echt droge opmerkingen mang
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.