Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Joden Joke

Pagina's : [1] 2

no_brains
17-01-2005, 00:08

Joden kunnen ook grappig zijn: Een joodse winkelier heeft een groot bord bij z'n winkel staan: DE GROOTSTE WINKEL IN DE HELE WERELD! Zijn buurman zag dat, en zag dat hij veel meer mensen trok, dus hij zette ook een groot bord met: DE GROOTSTE WINKEL IN DE HELE WERELD! Tussen de grootste winkels was er een piepklein winkeltje. Die wilde natuurlijk ook wel klanten aantrekken. Hij zette bedacht dat hij niet met dezelfde bord kon aankomen en bedacht een bord met de tekst: HOOFDINGANG ik vind het echt humor.....:D

no_brains
17-01-2005, 00:13
haha dit gaat me helaas punten kosten.... Als ik er Marokkanengrap erboven had gezet, hadden mensen zich kapot gelachen!

Bumper
17-01-2005, 00:17
Ik vind em leuk.

Braezy
17-01-2005, 00:20
Moet je eens een boekje kopen van Max Tailleur , hij heeft een een kaartsysteem met 50.000 moppen nagelaten allemaal in deze stijl. De man had een Theater "de Doofpot" op het Rembrandtplein in Amsterdam waar hij deze moppen vertelde.Zat altijd vol.

Huey
17-01-2005, 00:43

Joden kunnen ook grappig zijn: Een joodse winkelier heeft een groot bord bij z'n winkel staan: DE GROOTSTE WINKEL IN DE HELE WERELD! Zijn buurman zag dat, en zag dat hij veel meer mensen trok, dus hij zette ook een groot bord met: DE GROOTSTE WINKEL IN DE HELE WERELD! Tussen de grootste winkels was er een piepklein winkeltje. Die wilde natuurlijk ook wel klanten aantrekken. Hij zette bedacht dat hij niet met dezelfde bord kon aankomen en bedacht een bord met de tekst: HOOFDINGANG ik vind het echt humor.....:D Ik ook :D

Rachid2048
17-01-2005, 00:52
Ik vind m ook leuk :haha:

Hijaabje_19
17-01-2005, 01:25
hihihihihihihhiih...

lotfihaddi
17-01-2005, 01:29
Hij is goed, zo erg was ie nou ook weer niet!! Moet kunnen toch??

Hijaabje_19
17-01-2005, 01:30
inderdaad vind ik ook !!

Removed
17-01-2005, 01:47
Tijdens de les filosofie had een leerling een dicussie met de leraar over het bestaan van G-d. Deleraar had de volgende logische redenering: "Heeft iemand in deze klas G-d gehoord?" Niemand reageerde. '' Heeft iemand in deze klas G-d gesproken?''... Weer reageerde niemand... "Heeft iemand in deze klas G-d gezien?" Toen voor de derde maal niemand reageerde, verklaarde hijsimpelweg: "Dan is er ook geen G-d" (Verklaring van de meeste joden, ze zijn echt smart...NOT!) :maf: .. De student (Removed) vond deze redenering maar niks en vroeg het woord. De professor vond het goed en de student legde zijn klasgenoten de volgende vragen voor: "Heeft iemand in deze klas de hersens van onze leraar gehoord?" Stilte. "Heeft iemand in deze klas de hersens van onze leraar aangeraakt?" Absolute stilte. "Heeft iemand in deze klas de hersens van onze leraar gezien?" Toen niemand in de klas durfde te spreken, concludeerde de leerling: "Dan moet volgens de logica van onze leraar het waar zijn, dat onze leraar geen hersens heeft!" De leerling kreeg een 10 voor filosofie! :p Jewish Humur,?.. Speciaal voor Jonathan ILI!.

Hijaabje_19
17-01-2005, 01:49
hahahahhaahahh he's gooooddd

Jane77
17-01-2005, 02:28
Tijdens de les filosofie had een leerling een dicussie met de leraar over het bestaan van G-d. Deleraar had de volgende logische redenering: Jouw versie... De leerling kreeg een 10 voor filosofie! :p Jewish Humur,?.. Speciaal voor Jonathan ILI!. Ja die is leuk. Ik heb 'm alleen een keer gelezen in een andere plus langere versie (http://home.filternet.nl/~fn004456/WetenschapEnJezus.htm)

Hijaabje_19
17-01-2005, 02:30
hihihiihihihh

Removed
17-01-2005, 03:24
Ja die is leuk. Ik heb 'm alleen een keer gelezen in een andere plus langere versie (http://home.filternet.nl/~fn004456/WetenschapEnJezus.htm) Dat is inderdaad een soort gelijke story, wel grappig om te lezen. Er surft hier op m.nl ook een jonge man, genaamd ErIsGeenGod, - maak dat hem eens wijs dat zijn naam onzin is. Ik heb al kennis met hem gemaakt op het forum, jij ook?. ... ErIsGeenGod, het blijft een maffe naam, zou deze persoon ook maf zijn? - Hij zelf zegt natuurlijk van niet, ik hoor hem al schreuwen. :maf: Iemand die roept dat God niet bestaan, maf. En dan nog een kleuter-acht-ige, grijns in zijn onzin?-reacties; :D . te maf voor woorden... :maf:

Jane77
17-01-2005, 03:41

Dat is inderdaad een soort gelijke story, wel grappig om te lezen. Er surft hier op m.nl ook een jonge man, genaamd ErIsGeenGod, - maak dat hem eens wijs dat zijn naam onzin is. Ik heb al kennis met hem gemaakt op het forum, jij ook?. Ik ben niet zo bekend met de members van dit forum. Sommige blijven mij bij, sommige niet. Maar als ik het goed begijp is "ErIsGeenGod"dus de Friedrich Nietsche van het forum?

Pagina's : [1] 2