Bekijk originele versie : Vrouw (18) doodgestoken door broer
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
no_brains
16-01-2005, 22:21
bron (http://www.nu.nl/news.jsp?n=469052&c=14)
Uitgegeven: 16 januari 2005 20:35
CULEMBORG - Een 18-jarige vrouw uit Culemborg is zaterdagavond overleden, nadat zij in haar woning werd neergestoken door haar 21-jarige broer. De politie wist de man aan te houden. Na verhoor heeft hij zondagmiddag zijn daad bekend.
Op het moment van de steekpartij waren er nog meer personen in het huis. Deze getuigen zijn direct gehoord.
mohammedALI
16-01-2005, 22:23
Triest.
wie gaat er nu zijn zus vermoorden ?
Die zal zijn straf niet ontlopen
de zoveelste familiedrama in nl, dit is echt niet meer normaal, ook eentje in den haag gebeurd vandaag(of was het gister)
Rebel_1963
16-01-2005, 22:25
bron (http://www.nu.nl/news.jsp?n=469052&c=14)
Uitgegeven: 16 januari 2005 20:35
CULEMBORG - Een 18-jarige vrouw uit Culemborg is zaterdagavond overleden, nadat zij in haar woning werd neergestoken door haar 21-jarige broer. De politie wist de man aan te houden. Na verhoor heeft hij zondagmiddag zijn daad bekend.
Op het moment van de steekpartij waren er nog meer personen in het huis. Deze getuigen zijn direct gehoord.
Deze maand zijn al 5 mensen gedood, of door zelfmoord of door familie vermoord. Beangstigend vind je niet?
Dit zijn problemen in de maatschappij waar we niet om heen kunnen, immers het kan ons ook overkomen. Terwijl de regering zich druk maakt om zaken als wel of niet in Irak blijven, de terugkeer van Hirsi Ali, slachten mensen elkaar af in Nederland. Dat baart me echt zorgen. Lopen er nog meer van die gekken rond?
Op sbs6 bij hart van nl hebben ze het er zo meteen over,waarschijnlijk eerwraak.......:(
no_brains
16-01-2005, 23:11
het is een Irakees Kurdische familie. Het meisje was net bevallen, haar baby is nu ondergebracht bij haar familie. Die jongen wil niet vertellen waarom hij haar vermoord heeft.
Vreselijke eershit. De enige naar wie een vrouw de eer draagt is naar Allah..... ik word echt kotsziek van dit soort gasten....
BerKaNeLayD
16-01-2005, 23:42
ewa wereld gaat egt de verkeerde kant op
Rebel_1963
16-01-2005, 23:42
Even over het solliciteren ! Ik heb er ook veel mee te maken en ik draag niet eens een hoofdoek ! :kwaad:
Loubna, ben je verdwaald?
Rebel_1963
16-01-2005, 23:47
Eerwraak?
Het is gewoon een ordinaire moord, heeft niets met eer te maken. Was de eer geschonden dan is het wel door de moord. Je eigen zuster, als of je eer kan herstellen met een moord.
Het arme kind, de baby bedoel ik dan. Moet opgroeien zonder vader of moeder, om later er achter te komen dat oompje lief zijn/haar moeder van het leven heeft beroofd.
miss_tetouan425
16-01-2005, 23:52
Wat een laffe daad....hij gaat een hete toekomst tegemoet....
no_brains
16-01-2005, 23:59
hij zal het vast uit eer-ideologie hebben gedaan. Zieke ziel
Ben benieuwd wat die om zich heen stekende jongens uit alkmaar als achtergrond hebben.
Hopelijk zijn dat eens niet islamitische jongeren.
Alkmaar zei je toch, dat zullen wel kaaskoppen zijn ;)
mohammedALI
17-01-2005, 00:22
Op sbs6 bij hart van nl hebben ze het er zo meteen over,waarschijnlijk eerwraak.......:(
geef die maar levens lang dan , want dan is het met voorbedachte raade.
gelijk als voorbeeld stellen . max. gevangenis straf.
no mercy
Hoogervorst
17-01-2005, 00:23
Alkmaar zei je toch, dat zullen wel kaaskoppen zijn ;)
:haha: ik vond hem wel grappig
even een luchtige post door al deze ellende
mohammedALI
17-01-2005, 00:30
Wat een laffe daad....hij gaat een hete toekomst tegemoet....
Dat denk ik ook . ik kan me niet voorstellen dat ik een zus(je) van me zou vermoorden. Wat ga je dan tegen je ouders zeggen ?
Lijkt me als ouder ook erg om in een dag 2 kinderen kwijt te raken.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.