Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wij zijn altijd "buitenlanders"

Pagina's : [1] 2 3

RaZer
30-01-2003, 21:08

Is toch raar om het gevoel te hebben altijd een buitenlander te zijn. Hier in NL blijven ze ons zien als buitenlander. En zijn we in Marokko zijn we S7ab al Garisch.. Ofterwijl buitenlanders.. Hebben jullie dat gevoel ook? En hoe zou het gewoon zijn om op straat te lopen zonder als "buitenlander" te worden gezien? ben niet gefrustreerd ofzo.. mar denk er vaak over na.. is toch raar..?

Cina
30-01-2003, 21:09
Ja, maar je went eraan he... Als je niet anders bent gewend is het niet meer raar...

chicamaroquia
30-01-2003, 21:10
Origineel gepost door RaZer Is toch raar om het gevoel te hebben altijd een buitenlander te zijn. Hier in NL blijven ze ons zien als buitenlander. En zijn we in Marokko zijn we S7ab al Garisch.. Ofterwijl buitenlanders.. Hebben jullie dat gevoel ook? En hoe zou het gewoon zijn om op straat te lopen zonder als "buitenlander" te worden gezien? ben niet gefrustreerd ofzo.. mar denk er vaak over na.. is toch raar..? we moeten gewoon naar een andere planeet verhuizen, daar zijn we de enige en dan mogen we iedereen wegsturen die zich niet aanpast aan onze planeetcultuur :D

camiliaa
30-01-2003, 21:11
weet je wat het ergste is?? als je eigen tante aan je vraagt "ewa hoe is het daar fe BLEDEK" wat waar is mijn land>>>MAROC is mn root!!!!

piraat
30-01-2003, 21:11

so be it

minous21
30-01-2003, 21:12
Razer, Het is ook heel raar, we leven tussen twee werelden, en dan bedoel ik ook echt er tussen in. In beide werelden zijn we getolereerd maar worden we niet gerespecteerd! Het is Jammer...... Maar het went......... Liefs Me

Military_Minded
30-01-2003, 21:13
shietttttttttt who cares Ik ben in beide landen even lekker....en daar draait het om

Chaimaa
30-01-2003, 21:14
ik begrijp nou niet waarom wij buitenlanders genoemd worden..wij zijn allochtonen ik heb toch echt geleerd dat de betekenis van het woord ''buitenlander'' illigaal verblijfende buitenstaander betekend.ik word daar echt para van.

Hindaatje
30-01-2003, 21:14
Origineel gepost door RaZer Is toch raar om het gevoel te hebben altijd een buitenlander te zijn. Hier in NL blijven ze ons zien als buitenlander. En zijn we in Marokko zijn we S7ab al Garisch.. Ofterwijl buitenlanders.. Hebben jullie dat gevoel ook? En hoe zou het gewoon zijn om op straat te lopen zonder als "buitenlander" te worden gezien? ben niet gefrustreerd ofzo.. mar denk er vaak over na.. is toch raar..? ben je weer aan het 'denken' jongen.... :D

RaZer
30-01-2003, 21:20
Duh... het niet is niet dat ik nu zelfmoord ga plegen omdat het zo is.. Daarom me vraag hoe zou het zijn om te lopen en niet het geveol te hebben dat men je ziet als een "buitenlander" want wat je ook doet het valt op.. Voorbeeld... ik loop op straat en hier of in marokko en pak me portemonnee en die is aardig dik (is een voorbeeld he :D) In marok zeggen ze.. jahhh Gari7 ze hebben het echt goed daar. In nederland zal wel een crimineel zijn.. terwijl als er het een nederlander in nl zou zijn.. Niks aan de hand.. gewoon een jongen met veel geld.. volgende dag alweer vergeten Of een marokkaan.. een marokkaan met veel geld.. zal wel veel connecties hebbem :D.. zoon van de burgemeester ofzo.. :D.. Volgende dag weer vergeten... alles wat we doen blijft opvallen.. :)

RaZer
30-01-2003, 21:21
Origineel gepost door Hindaatje ben je weer aan het 'denken' jongen.... :D jahh en dit keer niet aan jou :Iluvu:... :D

chicamaroquia
30-01-2003, 21:22
Origineel gepost door RaZer Duh... het niet is niet dat ik nu zelfmoord ga plegen omdat het zo is.. Daarom me vraag hoe zou het zijn om te lopen en niet het geveol te hebben dat men je ziet als een "buitenlander" want wat je ook doet het valt op.. Voorbeeld... ik loop op straat en hier of in marokko en pak me portemonnee en die is aardig dik (is een voorbeeld he :D) In marok zeggen ze.. jahhh Gari7 ze hebben het echt goed daar. In nederland zal wel een crimineel zijn.. terwijl als er het een nederlander in nl zou zijn.. Niks aan de hand.. gewoon een jongen met veel geld.. volgende dag alweer vergeten Of een marokkaan.. een marokkaan met veel geld.. zal wel veel connecties hebbem :D.. zoon van de burgemeester ofzo.. :D.. Volgende dag weer vergeten... alles wat we doen blijft opvallen.. :) raZer, je bent vergeten je negeerstand uit te zetten :kwaad:

RaZer
30-01-2003, 21:23
Origineel gepost door Military Minded shietttttttttt who cares Ik ben in beide landen even lekker....en daar draait het om Denk toch in Marokko "lekkerder".... ;) je papieren doen daar meer dan een afgetrainde lichaam.. ;)

Military_Minded
30-01-2003, 21:24
Origineel gepost door RaZer Denk toch in Marokko "lekkerder".... ;) je papieren doen daar meer dan een afgetrainde lichaam.. ;) Maar mijn Nederlands is weer beter dan mij Arabisch.....dus het zit aardig in balans

RaZer
30-01-2003, 21:26

Origineel gepost door Military Minded Maar mijn Nederlands is weer beter dan mij Arabisch.....dus het zit aardig in balans je hoeft geen arabisch te kunnen.. Met je paspoort spreek je vloeiend arabisch..

Pagina's : [1] 2 3