Bekijk originele versie : yo vluchtelingen
yo vluchtelingen
oe ist nog me jullie?
:ego:.
''White powar''? White Prisoner of War?
Ga alsjeblieft ergens uit de vuilnisbak van de Burger King staan eten.
Patrick.
16-01-2005, 21:05
"Klik hier om terug te gaan naar de pagina waar je vandaan kwam."
dat krijg ik hier ergens
waarom nemen jullie daar geen voorbeeld uit en gaan ook terug naar waar jullie vandaan komen
Helaas voor jou, iedere Nederlander is gerechtigd hier te wonen, ook als ze een kleurtje hebben :p . So bye bye.
Carlitos
16-01-2005, 21:05
Ha ventje met een ongelofelijk infantiele topic/reactie en een nog infantielere nickname. Als je niet serieus kan doen, ga dan gewoon spelen. Dit zijn je eerste posts en ik weet al gelijk wat voor vlees we in de kuip hebben. Jij denkt aan je naam te zien dat alle 'allochtonen' 'slecht' zijn, maar in feite ben jij degene die slecht is. Je maakt onderscheid tussen mensen op basis van huidskleur en andere kenmerken die totaal irrelevant zijn. Dus beter ga je (indien aanwezig) die grijze massa van je gebruiken en komen met normale reacties en topics, anders kun je beter van deze site wegblijven.
Patrick.
16-01-2005, 21:15
ha rechten my ass
hollander en makkak zijn? lmao haha leerde je moeder nooit eens het begrip ego? (je ECHTE moeder dan, niet die die je adopteerde)
Mijn moeder heeft me vooral geleerd wat discriminatie is en wat de gevolgen daarvan kunnen zijn. Die taak heeft jou moeder blijkbaar even laten liggen :rolleyes:
Carlitos
16-01-2005, 21:16
OMG. Ik wil deze gefrustreerde jongen nomineren voor de titel 'Zielepiet van de Maand'.
och makkak doe da woordenboek da naast je ligt eens weg ( je hebt het wel nodig moja da geeft nie)
ha als jullie er nie zouden zijn zouden wij niet moeten klagen e over jullie
Honour,
That's what our ancestors fought for.
Pride and Glory for the strong.
Supremacy for those,
Of pure Heathen Blood.
Ga eerst eens in een woordenboek opzoeken hoe je ''power'' schrijft. Of is het een briljante Arische woordspeling?
Patrick.
16-01-2005, 21:21
ocharme zeg
ze heeft je zeker ook geleerd dat je moet delen met je medemensen en al die shit
shit zeg zwijg toch gewoon, miete :nerd:
Nee, wat ze me wel geleerd heeft, is dat figuren die denken enige suprieuriteit te bezitten (bijvoorbeeld denken dat een huidskleur een basis is voor enige vorm van suprieuriteit) vaak een IQ hebben van onder het vriespunt. Ik moet toegeven, ze heeft weer gelijk :D
Carlitos
16-01-2005, 21:23
De grijze massa die ik je vroeg te gebruiken is bij jou duidelijk niet aanwezig, of in ieder geval in mindere mate. Vind je nou zelf ook niet dat je ontzettend triest bezig bent? Kijk naar je reacties. Kom op zeg. Wordt een beetje volwassen. En als jij wel zo'n goede Nederlander bent, gedraag je daar dan ook naar. Houd je een beetje aan de algemene normen en waarden die in dit land van kracht zijn (niet discrimineren etc).
och makkak doe da woordenboek da naast je ligt eens weg ( je hebt het wel nodig moja da geeft nie)
ha als jullie er nie zouden zijn zouden wij niet moeten klagen e over jullie
Honour,
That's what our ancestors fought for.
Pride and Glory for the strong.
Supremacy for those,
Of pure Heathen Blood.
Hey,stupid white power,how is your father Adolf Hitler?! :D
Patrick.
16-01-2005, 21:26
het kan slechts in 1 geval dat je ma gelijk heeft
ALS HET EEN BLANKE IS
en dus niet je echte moeder
tenzij je weer zoeen domme blanke zijt die weer zoveel begrip heeft voor het gediscrimineerde ras
hahaaha eigenlijk: als jullie jezelf al gediscrimineerd voelen dan zijn jullie echt zielig
Hoe kan ik me nu door jou gediscrimineerd voelen. Dat zou echt teveel eer zijn voor je onnozel gezwets hier :D .
missy_saida
16-01-2005, 21:32
wat een sukkel ben jij toch en als je zegt dat ik moet terugkeren naar het land waar ik geboren ben dan ben ik dr al ned jammer he dat de tweede en derde generatie vaak hier is geboren kunnen ze ook niet terugkeren maar ja zulke mensen snappen dat niet
yo vluchtelingen
oe ist nog me jullie?
:ego:
Het is trouwens power, white power maar dat wist je zeker al :rolleyes:
Nadia(Black power)
Patrick.
16-01-2005, 21:36
lol nu maak je je jezelf echt wel belachelijk
ga eerst maar leren blokjes stapelen en kom dan pas eens terug
lol pagina 2 al :) d8 niet dat ik zolang unbanned zo blijve :)
Oh nee hoor. Ene witte kracht maakt zichzelf belachelijk. En weet je wat het grappige is, hij doet het geheel zelfstandig :p
hey ya fool
how is ya mother's name?
i mean your REAL mother's name :D
I don't know it but i know your mothers name.
She is called Eva Bruin{the mistress of your racist father Adolf Hitler} :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.