Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : domme marokaanse mannen!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

sexydame
16-01-2005, 11:53

ik hoor vaak van de marokaanse vrouwen ik wil een rijke vent!! En alle marokaanse mannen zijn zo dom om geld uittebesteden aan die vrouwen die geen liefde kennen maar die vrouwen willen wel graag geld ontvangen. Waar gaat de maatschappij naar toe?? Is er niemand die weet wat liefde betekend of gaan we elkaar voor de gek houden!!

maria
16-01-2005, 12:26
ik denk sowieso dat iedereen dat bijna wilt en de mannen weten het vaak ook zelf maar soms moet de man het ook zelf weten hoe ver een vrouw dan gaat

sexydame
16-01-2005, 12:40
maar de mannen klagen veel oevr de marokaanse vrouwen!!!!!! ZE moeten dan wat anders gaan zoeken!!!!

chaouki
16-01-2005, 13:04
ik hoor vaak van de marokaanse vrouwen ik wil een rijke vent!! En alle marokaanse mannen zijn zo dom om geld uittebesteden aan die vrouwen die geen liefde kennen maar die vrouwen willen wel graag geld ontvangen. Waar gaat de maatschappij naar toe?? Is er niemand die weet wat liefde betekend of gaan we elkaar voor de gek houden!! hoe bedoel je, marokkaanse vrouwen die met een rijke man willen trouwen of die goudzoeksters die van een rijke man naar een andere springen om geld en sieraden en geurtjes enz enz? als een vrouw met een rijke man wilt trouwen is toch niks mis mee, is haar keus, maar als het om die geldwolfjes gaat dan zijn die mannen inderdaad dom en achterlijk, maar jaa voor wat hoort wat,ze geven ze cado`s en geld en krijgen sex, zo zit dat in elkaar.... :confused:

sexydame
16-01-2005, 13:07

hoe bedoel je, marokkaanse vrouwen die met een rijke man willen trouwen of die goudzoeksters die van een rijke man naar een andere springen om geld en sieraden en geurtjes enz enz? als een vrouw met een rijke man wilt trouwen is toch niks mis mee, is haar keus, maar als het om die geldwolfjes gaat dan zijn die mannen inderdaad dom en achterlijk, maar jaa voor wat hoort wat,ze geven ze cado`s en geld en krijgen sex, zo zit dat in elkaar.... :confused: dat bedoel ik nou??? marokaanse mannen zijn dommmmmmmmmmmmm

ik_oke_is
16-01-2005, 14:15
ik hoor vaak van de marokaanse vrouwen ik wil een rijke vent!! En alle marokaanse mannen zijn zo dom om geld uittebesteden aan die vrouwen die geen liefde kennen maar die vrouwen willen wel graag geld ontvangen. Waar gaat de maatschappij naar toe?? Is er niemand die weet wat liefde betekend of gaan we elkaar voor de gek houden!! jij komt wel slim over moet ik zeggen :hihi: :maf:

sexydame
16-01-2005, 14:18
jij komt wel slim over moet ik zeggen :hihi: :maf: ik ben ook slim!

LiefdeEnLust
16-01-2005, 14:31
Ik geef de vrouwen die alleen maar op geld uit zijn geen ongelijk, want mannen met geld zijn meestal echt heel lelijk, vooral innerlijk… ze denken dat ze alles en iedereen met geld kunnen (om)kopen. Liefde is niet te koop.

sexydame
16-01-2005, 14:33
Ik geef de vrouwen die alleen maar op geld uit zijn geen ongelijk, want mannen met geld zijn meestal echt heel lelijk, vooral innerlijk… ze denken dat ze alles en iedereen met geld kunnen (om)kopen. Liefde is niet te koop. je hebt gelijk de meeste mannen van het internet zijn echt lelijk!!!!!

hamid007
16-01-2005, 14:45
hahahahahh. ze zijn allebei dom vind ik . want op den duur zijn die kado s oud en de parfum is op , de sieraden stuk of ze is ze kwijt .wat houdt ze over ze heeft zich laten gebruiken voor wat domme spulletjes . op den duur heeft die man genoeg van haar en neemt een keurige vrouw . dus wie is er dom . hahahahaah

sexydame
16-01-2005, 14:48
hahahahahh. ze zijn allebei dom vind ik . want op den duur zijn die kado s oud en de parfum is op , de sieraden stuk of ze is ze kwijt .wat houdt ze over ze heeft zich laten gebruiken voor wat domme spulletjes . op den duur heeft die man genoeg van haar en neemt een keurige vrouw . dus wie is er dom . hahahahaah zo kun je ook bekijken!!!!!! ik word gek van die wijven ik zoek een rijke vent!!! en die mannen die nemen zo'een vrouw ook nog!!!

hamid007
16-01-2005, 14:49
je hebt gelijk de meeste mannen van het internet zijn echt lelijk __________________________________________________ _________________________ nee jij bent knap . kom op msn en bewijs dan dat jij niet lelijk bent . zal je dit zeggen heb wat meiden van marokko.nl gezien maar geloof me de meeste zijn lelijk ben tot nu toe een tegen gekomen die knap is . dus klopt niet wat jij zegt .

hamid007
16-01-2005, 14:54
zo kun je ook bekijken!!!!!! ik word gek van die wijven ik zoek een rijke vent!!! en die mannen die nemen zo'een vrouw ook nog!!! __________________________________________________ ______________________ klopt ze nemen haar maar zetten haar ook zo aan de kant . geloof me maar . een vriend van mij is rijk en heeft alles . maar zal je zeggen dit . hij heeft maroc meiden gebruikt en weer aan de kant gezet . ze dachten allemaaal dat hij met ze zou trouwen maar nee hoor dat deed hij niet . biinen een jaar lagen ze bij hem in bed . hij bespeelde er 5tot 8 meiden . allemaal zaten ze hem achter na kocht leuek dingen voor ze . en deed leuke dingen met ze . dus wie gebruikt wie .

hamid007
16-01-2005, 14:55
ewa waar blijf j e . je mag mij zien op cam als je wil . kijken wat jij lelijk vind .

LiefdeEnLust
16-01-2005, 14:59

Keurige vrouwen, voor zover die nog bestaan, zijn bestemd voor keurige mannen… mannen met veel geld zullen nooit de honingzoete geur en smaak van de liefde proeven… en zullen uiteindelijk eenzaam en alleen sterven…

Pagina's : [1] 2 3 4 5