Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gedicht

Toufik19
30-01-2003, 17:37

Hirshi Ali (zucht,alweer dit onderwerp) was boos, en daarom viel ze van de trap wegens een fout geparkeerde doos. Wordt binnenkort verfilmd. Mooi,he?

Cina
30-01-2003, 17:40
Origineel gepost door Toufik19 Hirshi Ali (zucht,alweer dit onderwerp) was boos, en daarom viel ze van de trap wegens een fout geparkeerde doos. Wordt binnenkort verfilmd. Mooi,he? Ze had opeens een gat een haar hoofd Haar hersenen stroomden eruit Sindsdien praat ze zonder te denken En kraait ze volstrekte onzin uit :D

RaZer
30-01-2003, 17:42
Er is nu al genoeg over haar gezegd Terwijl er maar een is met dat recht Dus verder doe ik geen moeite voor haar ik kap ermee safi stop klaar

Toufik19
30-01-2003, 17:48
Origineel gepost door RaZer Er is nu al genoeg over haar gezegd Terwijl er maar een is met dat recht Dus verder doe ik geen moeite voor haar ik kap ermee safi stop klaar ik zeg toch niets over haar.ik DICHT enkel over haar.........

RaZer
30-01-2003, 17:50

Origineel gepost door Toufik19 ik zeg toch niets over haar.ik DICHT enkel over haar......... Doe die moeite liever voor je vriendin.. maar je weet heus wel wat je krijgt door zo'n topic te beginnen...

Toufik19
30-01-2003, 17:53
ayaan hirshi ali was eens triest omdat haar vader haar de dag voordien had uitgehuwelijkt aan José N'Kongo. José N'Kongo was een respectabele geitenboer die veel geiten tot zijn beschikking had.(exclusief ayaan hirshi ali) Toen Hij op een dag een geit wou verkopen,zag hij Ayaan hirshi ali,stapte naar haar en vroeg: "Gij Zwart wezen van de nacht,wat doet gij hier zo alleen"? Ayaan antwoordde; "Ik huil, o boer der geiten" Hierna was José dieptriest en huwde haar om zo haar te redden ui dit gruwelijk leven. En ze leefden nog lang en........euhm.........gelukkig in een illusie. Mééééé-Méééééé,zei de geit van José N'Kongo.

Toufik19
30-01-2003, 17:54
Origineel gepost door RaZer Doe die moeite liever voor je vriendin.. ... vriendin is zo een lelijk woord.zeg liever vrouw. ik sms trouwens elke dag een gedicht

RaZer
30-01-2003, 17:59
Origineel gepost door Toufik19 vriendin is zo een lelijk woord.zeg liever vrouw. ik sms trouwens elke dag een gedicht maar het is nog niet je vrouw dus zeg ik vriendin... maar als jij zegt vrouw dan is dat je goed recht.. en ga zo door zou ik zeggen... sms haar nu dan een sms extra in plaats van er nog een te verzinnen over Hirsi Ali..