Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jaloerse Partner

Allie
30-01-2003, 17:17

Hallo, :zwaai: Vraag aan een ieder om zijn/haar mening te geven over hoe om te gaan met een jaloerse partner. Met smart wacht ik uw reaktie af. :)

minous21
30-01-2003, 17:41
Het zijn gevaarlijke mensen, maar helaas kan je er niets aan doen...geloof me ik heb alles geprobeerd! Liefs Me

mimi_tangaouia
01-02-2003, 11:19
als iemand jaloers dan kan het betekene dat diegene heel veel om jou geeft maar dan moet het natuurlijk niet al te extreem zijn ja en dan vraag je natuurlijk af wta is nou extreem nou ieder persoon heeft zijn eigen grenzen die jaloezie kan je waarschijnlijk nooit bij je vriendin weg krijgen maar je kan he twel verminderen praat er met haar over en ga haar absoluut niet uitdagen want dan heb je echt een groot probleem praat erover en vraag haar waarom zij jaloers word misschien is het wel een heel klein iets maar door er met haar over te praten kan je het wel verminderen wa je ook moet doen is haar het gevoel geven dat zij nummer 1 is voor de enige voor jou dan zal het waarschijnlijk ook minder worden hoop ik insjallah voor je succes :zwaai:

Chatefemqemamu
02-02-2003, 00:40
heel erg simpel.... jaloezie zonder reden... WEG ERMEE!!! -valt toch niks aan te veranderen, je kan jezelf beter heel wat pijn en verdriet besparen

miss_jamile
04-02-2003, 12:36

sorry effe checke

Anya
04-02-2003, 15:46
ikzelf ben in een relatie niet jaloers, als ik echter met een jaloerse jongen ben dan ... ja zou die relatie niet echt lang stand houden. maar je hebt jaloers uit liefde en jaloers uit "that ***** is mine, so keep your eyes of her" dan zou ik zeggen sorry there you go