Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : veel marokanen hebben overgewicht

Pagina's : [1] 2

missysaloua01
30-01-2003, 16:41

Laatst was er op het nieuws toch dat nederlnders te dik zijn. 40% van de nederlandse bevolking heeft overgewicht ze gingen die 40% verdelen onder catogories en wat werd er natuurlijk weer genoemd ALLOCHTONEN bij alles wat negatief is worden we genoemd zelfs bij overgewicht

ferozkalloe34
30-01-2003, 20:14
haahah ik denk zelfs dat de vrouwen dikker zijn als de mannen .

missysaloua01
31-01-2003, 13:04
Origineel gepost door ferozkalloe34 haahah ik denk zelfs dat de vrouwen dikker zijn als de mannen . dat is ook zo marokaanse mannen zijn over het algemeen dun en de meeste vrouwen dik

missysaloua01
31-01-2003, 16:40
Origineel gepost door HeyoanTX Dames houden jullie van sporten :)? http://forums.marokko.nl/images/icons/icon14.gif zekerrrrrrrrrrrr

missysaloua01
31-01-2003, 16:53

mijn ouders zijn allebei normaal maar ik ken er heel veel die dik zijn dus het is vooral de eerste generatie

tonk
31-01-2003, 20:08
Als ik zo om mij heen kijk in mijn familie en vriendenkring dan klopt die 40% aardig. 4 van mijn vrienden hebben zich voorgenomen dit jaar te gaan afvallen, dus misschien dat het volgend jaar niet meer opgaat.

musiclover
31-01-2003, 21:23
vroeger was er hongersnood, er waren zelfs mensen overleden door een tekort aan voedsel, nu in tijden van overvloed zijn er mensen die teveel eten en daardoor overgewicht krijgen, ze krijgen niet alleen door een teveel aan voedsel overgewicht, maar ook door het eten van voedsel met een hoge percentage aan verzadigd vet. marokkanen hebben volgens mij geen besef van wat er in het voedsel aanwezig is en wat een overschot en/of verkeerd eten kan veroorzaken. ze weten natuurlijk wel dat dat je door teveel eten dik kan worden maar niet dat je er op latere leeftijd diabetes, hart- en vaatziektes van kunt krijgen! als iemand ze dat kan vertellen komen we al heel wat verder!!!

nuriya
01-02-2003, 18:52
soooo halloo en dan!!!!!!? people is that a crime!!!!

sahrawi1974
01-02-2003, 19:15
Dat mensen nu meer eten dan vroeger en dat daarom meer overgewicht is vergeleken met vroeger is pure onzin. We zijn juist minder gaan eten vergeleken met vroeger!! Overgewicht komt doordat mensen tegenwoordig veel minder lichaamsbeweging doen Vroeger: Zware arbeid in de fabrieken of op het land; geen machines of robots die het werk lichter maken! Boodschappen doen ging te voet, netzoals water halen uit de waterput... Paarden, koetsen en later auto's hadden alleen de allerrijksten Nu worden de kinderen met de auto naar school gebracht....

SowFunny
01-02-2003, 19:35
SowFunny zegt overwicht ligt aan de persoon zelf teveel eten en te weinig lichaamsbeweging SowFunny

Pacino
22-03-2012, 11:04
Laatst was er op het nieuws toch dat nederlnders te dik zijn. 40% van de nederlandse bevolking heeft overgewicht ze gingen die 40% verdelen onder catogories en wat werd er natuurlijk weer genoemd ALLOCHTONEN bij alles wat negatief is worden we genoemd zelfs bij overgewicht overgewicht is niet negatief! althans niet bij meiden, daar staat het mooi.

Opnieuw_V0.3
22-03-2012, 11:10
Brilliant, 9 jaar oud topic.

shoukria
22-03-2012, 11:15
Dat mensen nu meer eten dan vroeger en dat daarom meer overgewicht is vergeleken met vroeger is pure onzin. We zijn juist minder gaan eten vergeleken met vroeger!! Overgewicht komt doordat mensen tegenwoordig veel minder lichaamsbeweging doen Vroeger: Zware arbeid in de fabrieken of op het land; geen machines of robots die het werk lichter maken! Boodschappen doen ging te voet, netzoals water halen uit de waterput... Paarden, koetsen en later auto's hadden alleen de allerrijksten Nu worden de kinderen met de auto naar school gebracht.... dat is waar maar dat geldt voor de mensen die het goed hadden en zijn mensen die gwn echt honger hadden;)

shoukria
22-03-2012, 11:17
overgewicht is niet negatief! althans niet bij meiden, daar staat het mooi. hant ervan af hoeveel overgewicht:eek:

Pacino
22-03-2012, 11:27

hant ervan af hoeveel overgewicht:eek: Hoe dikker hoe mooier.

Pagina's : [1] 2