Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar is mijn vrouwtje kameel!!?

Pagina's : [1] 2 3

Overspel
30-01-2003, 15:51

Tfoeeee.... Ik heb de hele Woestijn uitgekamt, maar ik heb mijn kameeltje gevonden... Ik geef het maar op :jammer:

saloua_lopez
30-01-2003, 15:53
wie mimi3000....???????? Ik alleen mag haar kameel noemen :kwaad:

Overspel
30-01-2003, 15:55
Origineel gepost door saloua_lopez wie mimi3000....???????? Ik alleen mag haar kameel noemen :kwaad: Jaaaaaaaaah, waar is mijn vrouwtje.. :D :p mijn kameeltje... snik snik... :p we zouden nog samen een SEBSIE smoken... en jij mag lekker niet mee doen... lekkerpuh:

emsoem
30-01-2003, 15:55
:confused: ik volg het even niet hoor:D...leg eens uit :D =emsoem=

Overspel
30-01-2003, 15:58

Origineel gepost door emsoem :confused: ik volg het even niet hoor:D...leg eens uit :D =emsoem= ok! ga naar de sahara en zoek mijn kameeltje (mimi9000)... :D Ik heb een zware sebbsie geladen... als je haar vind dan mag jij ook mee smoken.. :) wat denk je ervan a yemmedoukker!!??

saloua_lopez
30-01-2003, 15:58
hahahahha.. jah ik begrijp het ook niet meer !!!!!!!!!

Overspel
30-01-2003, 16:01
Origineel gepost door saloua_lopez hahahahha.. jah ik begrijp het ook niet meer !!!!!!!!! wat begrijp je niet meer :confused: je bent toch geen blonde vrouwtjes EZel.. :hihi: ik zoek mijn kameeltje klaar.. :D

mimi3000
30-01-2003, 16:02
psssssssssssssssst zocht je mij toevallig?????????????

Overspel
30-01-2003, 16:05
Origineel gepost door mimi3000 psssssssssssssssst zocht je mij toevallig????????????? Eindelijk... :kwaad: waar was je!!! nou heb ik die SEBBSIE lekker in m'n eentje gesmookt... ik zwaar in de wolken... :p

saloua_lopez
30-01-2003, 16:05
hahahhaha aaaaaaaay moeilijk mimi hahahhahahahha

emsoem
30-01-2003, 16:06
Origineel gepost door Overspel ok! ga naar de sahara en zoek mijn kameeltje (mimi9000)... :D Ik heb een zware sebbsie geladen... als je haar vind dan mag jij ook mee smoken.. :) wat denk je ervan a yemmedoukker!!?? oei joei joei :D zekers een heeeel goed ideetje van jouw....:D:D:D emsoem in de sahara..... mimiiiiiiii.....mimiiiiii....ah heks waar ben jij....MIMIIiIiIiIiIIiIiIiIiIiI.....WOLLAH ALS IK JOUW EENS IN MIJN HANDEN KRIJG HE :boos:....naa uuren zoeken...welloeeee :( damnzzz die heeft zich erg goed verstop sjeg :kwaad: onee daar is ze al:D =emsoem=

Overspel
30-01-2003, 16:07
Origineel gepost door saloua_lopez hahahhaha aaaaaaaay moeilijk mimi hahahhahahahha :D jaaaah he! das nou mijn kameeltje he.. :Iluvu:

Overspel
30-01-2003, 16:10
Origineel gepost door emsoem oei joei joei :D zekers een heeeel goed ideetje van jouw....:D:D:D emsoem in de sahara..... mimiiiiiiii.....mimiiiiii....ah heks waar ben jij....MIMIIiIiIiIiIIiIiIiIiIiI.....WOLLAH ALS IK JOUW EENS IN MIJN HANDEN KRIJG HE :boos:....naa uuren zoeken...welloeeee :( damnzzz die heeft zich erg goed verstop sjeg :kwaad: onee daar is ze al:D =emsoem= Shoukran a yemmedoukker inno... zonder jou hulp was zij niet terug gekomen.. :D je weet he.. als je me hulp nodig hebt dan sta ik ook paraat.. jij en ik zwaar in krijt.. :bril:

beppie_truus
30-01-2003, 16:11
Origineel gepost door Overspel Tfoeeee.... Ik heb de hele Woestijn uitgekamt, maar ik heb mijn kameeltje gevonden... Ik geef het maar op :jammer: heb je ook al bij de palmboom gekeken :D

Overspel
30-01-2003, 16:13

Origineel gepost door beppie_truus heb je ook al bij de palmboom gekeken :D Ga jij maar lekker terug naar je Weiland geit...:D palmboom.. dadelijk een boom op je hoofd.. :D

Pagina's : [1] 2 3