Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dansen met je partner op je bruiloft

Nala
15-01-2005, 10:41

Salaam, ik vroeg me af of jullie leuke romantische nummers weten waarop je na afloop in je bruidsjurk met je man kan dansen? Hebben jullie enig idee? Het moeten wel sarqi nummers zijn en de tekst moet ook wel romantisch zijn. ik hoor nog wel van jullie :)

Mouny
15-01-2005, 11:11
Ya Rayeb kweet niet wie t zingt maar dat wordt in ieder geval ons nummertje

Nala
15-01-2005, 12:05
Ik zal op kazaa kijken, maar wat leuk dat jullie er al een hebben.....wij hebben ook wel speciale nummers alleen niet waar ik met mijn bruidsjurk met hem samen mee kan dansen

Meknesiaaaaaaaa
15-01-2005, 12:53
Ya Rayeb kweet niet wie t zingt maar dat wordt in ieder geval ons nummertje van fadel shaker ;)

Hanane
15-01-2005, 13:24

Ik heb vaak op bruiloften meegemaakt dat het bruidspaar op het nummer 'lila' danst...rustig en mooi nummer. De zanger heet; Abdel rab Edriss. En 'ya ghayeb' van Fadel Shaker ja

romaisagirl
15-01-2005, 15:06
jaaah.."lila" is een bekende en Ya gayeb ook en ook tetragga feya van Ehab Tawfiq die is ook prachtigggg kan niet wachten op mijn bruiloft Insha'Allah....

Nala
15-01-2005, 16:09
Ik geef jullie absoluut gelijk dat Ya gayeb en tetragga feya prachtige nummers zijn, maar de tekst van allebei de nummers zijn niet toepasselijk voor de gelegenheid. Het zijn trieste nummers. Als je de tekst inhoud kent dan kun je daar absoluut niet romatisch op dansen.

Mouny
15-01-2005, 16:16
Ya Rayebs tekst valt wel mee.. tragafia moet ik zeggen dat ik ie zeker niet toepasselijk is lila is indd ook erg mooi

Hanane
15-01-2005, 16:33
'tetraka3 fieya' vind ik ook niet toepasselijk. 'lila' wordt bijna op elke bruiloft gespeeld...prachtig nummer vind ik:) 'ya ghayeb'....laatst op een bruiloft werd dat nummer gespeeld, waarop het bruidspaar ging dansen. Op een gegeven moment pakte de jongen de microfoon over van de zanger en ging het nummer verder zingen voor zijn vrouw, terwijl hij haar hand vasthield....echt zo mooi en lief:)

Meknesiaaaaaaaa
15-01-2005, 20:40
'tetraka3 fieya' vind ik ook niet toepasselijk. 'lila' wordt bijna op elke bruiloft gespeeld...prachtig nummer vind ik:) 'ya ghayeb'....laatst op een bruiloft werd dat nummer gespeeld, waarop het bruidspaar ging dansen. Op een gegeven moment pakte de jongen de microfoon over van de zanger en ging het nummer verder zingen voor zijn vrouw, terwijl hij haar hand vasthield....echt zo mooi en lief:) aaaaah prachtig:Iluvu: