Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ouders of schoonouders in huis...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

nadia01
30-01-2003, 13:37

Wat zou je doen als je net getrouwd bent en je moeder of schoonmoeder kondigt aan dat ze bij je gaat wonen..... Ik zou het niet willen... sterker nog, ik word helemaal gek als ze het zou doen...

nadiaaa
30-01-2003, 13:42
Hangt er vanaf hoe groot het huis is. Wellicht als er meerdere verdiepingen zijn en ieder zijn eigen stekje heeft is het redelijk te doen. Zeker als je werkt of naar school gaat en niet de hele dag op elkaars lip zit. Maar het lijkt me zo onwennig om met je vrouw of man te slapen terwijl je schoonmoeder/moeder een kamer naast of boven je slaapt. Vreemde gedachte. Net of je dan geen respect hebt....lijkt mij. Maar soms is de situatie zo dat je wellicht geen andere keus hebt. Dan is het inschikken..

MAROCGIRRLLY
30-01-2003, 13:45
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ik wil alleen met me man wonen,ik wil echt geen schoonmoeder/vader in mijn huis wonen. Dan heb ik het gevoel dat ik geen privacy heb...toch groetjes nadia

minous21
30-01-2003, 13:45
Het lijkt mij ook drie keer niets....maar het heeft ook weer te maken met de samenloop van omstandigheden. Want stel je voor dat de man van je (schoon) moeder dus je (schoon) vader net is overleden en dat je moeder of schoonmoeder er helemaal alleen voorstaat dan is ze natuurlijk van harte welkom!Maar als ze gewoon voor de "gezelligheid" Aka bemoeizucht bij in komt trekken.....hmmm .....dan liever niet! Liefs Me

didi_1
30-01-2003, 13:46

Origineel gepost door nadia01 Wat zou je doen als je net getrouwd bent en je moeder of schoonmoeder kondigt aan dat ze bij je gaat wonen..... Ik zou het niet willen... sterker nog, ik word helemaal gek als ze het zou doen... Jij zou ze zeker in een verzorgings tehuis zetten. En al die jaren dat jij een last voor haar was .( opvoeding ) Dat noemen we hier STANK VOOR DANK :kwaad: :kwaad:

Hamida
30-01-2003, 13:47
Het ligt natuurlijk aan de reden waarom ze bij je komt wonen maar is er geen reden dan zou ik nu al gek worden ik wil niet te dicht bij mijn eigen moeder wonen en ook niet bij mijn schoonmoeder wanneer ik ga trouwen wil ik dat ik zelfstandig ben en niet dat er iemand meekijkt met alles wat ik doe en wat nadiaaa zegt dat is natuurlijk ook wel een beetje vreemd dat betekent apart slapen en geen kinderen voor kinderen krijgen moet je iets doen en dat is een beetje genant om kinderen te maken terwijl je moeder/schoonmoeder een kamer langs je ligt bousa

didi_1
30-01-2003, 13:47
Myn mama is altijd welkom en die van myn vrouw ook . ;)

nadia01
30-01-2003, 13:50
gelukkig... ik ben niet de enige die er zo over denkt... Ik ken een vrouw en die zegt dat ze bij haar schoondochter gaat wonen en dat die meid niet weg mag zonder haar, zowel winkelen als op visite.... Wallah.. ik zou echt zorgen dat ze weg zou gaan of dat mijn man gaat kiezen.. zij er uit of ik eruit... of nee... zij eruit of hun allebei eruit hahahahaha

didi_1
30-01-2003, 13:52
ya masgot el walidien zijn jullie :kwaad:

nadiaaa
30-01-2003, 13:53
Origineel gepost door Hamida Het ligt natuurlijk aan de reden waarom ze bij je komt wonen maar is er geen reden dan zou ik nu al gek worden ik wil niet te dicht bij mijn eigen moeder wonen en ook niet bij mijn schoonmoeder wanneer ik ga trouwen wil ik dat ik zelfstandig ben en niet dat er iemand meekijkt met alles wat ik doe en wat nadiaaa zegt dat is natuurlijk ook wel een beetje vreemd dat betekent apart slapen en geen kinderen voor kinderen krijgen moet je iets doen en dat is een beetje genant om kinderen te maken terwijl je moeder/schoonmoeder een kamer langs je ligt bousa Wellicht vreemd maar ik beschreef een gevoelskwestie niet dat het zo is of dat men zo moet denken. Persoonlijk zou het genant vinden om met mijn man te slapen terwijl mijn moeder/schoonmoeder een kamer naast ligt te slapen. Maar ja soms zijn de omstandigheden zo dat je samen in 1 huis moet wonen en dan ja is het inschikken. Met dat inschikken bedoelde ik niet dat je niet samen mag slapen. Welnee in tegendeel. Ik doelde met inschikken op het feit dat je met elkaar moet wonen in het algemeen en er geen keuze is tussen wel of niet samenwonen met je (schoon)moeder.

didi_1
30-01-2003, 13:55
Origineel gepost door schatje17 en trouwens wij vrouwen hebben daar helemaal niets over te zegegn denken jullie nou echt dat je man zijn moeder niet bij hem laat wonen omdat wij dat niet willen...... dusssssssssssssssss nietttttttttttttttttttt juisttttttttttttttttttt

soumaya1
30-01-2003, 13:56
Origineel gepost door nadia01 Wat zou je doen als je net getrouwd bent en je moeder of schoonmoeder kondigt aan dat ze bij je gaat wonen..... Ik zou het niet willen... sterker nog, ik word helemaal gek als ze het zou doen... :eek: :eek: oh neee..geen schoonmoeder in mijn huis......alleen als ik echt een goeie band met dr zou hebben misschien....maar ik denk dat ik daar niet tegen zou kunnen een schoonmoeder in mn huis...die dan overal mee gaat bemoeien met alles!

RaZer
30-01-2003, 13:56
Haha.. zerma als me moeder bij me wil wonen en me vrouw zeg dat ze privacy wil luister ik naar haar... laat me niet lachen.. ga dan gelijk scheidings papieren halen en vragen om haarhandtekening.. Daarna ga ik wat koffers van haar pakken en vragen of zie die wil inpakken.. Daarna ga ik de koffers van me moeder halen en ze krijgt meteen de grootste kamer. ze mag van mij net zoveel en lang logeren als ze maar wil... Dat geld ook voor mijn toekomstige schoonmoeder.. als er een goede reden is of een weekje voor gezelligheid waarom niet..

nadia01
30-01-2003, 13:58
Origineel gepost door didi_1 Jij zou ze zeker in een verzorgings tehuis zetten. En al die jaren dat jij een last voor haar was .( opvoeding ) Dat noemen we hier STANK VOOR DANK :kwaad: :kwaad: Lieve schat... ik ken mijn moeder... en geloof me, ik weet hoe ze is... Die verwacht van me dat ik elke zaterdag brood ga bakken en nog veel meer..En als ik met mijn mannetje privacy wil dan gaat dat ook niet helemaal lukken... Ik zou haar niet in een tehuis stoppen, ik zou iemand regelen die bij haar in huis gaat of ze mag bij 1 van mijn andere zussen of broers..

nadiaaa
30-01-2003, 13:58

Origineel gepost door schatje17 en trouwens wij vrouwen hebben daar helemaal niets over te zegegn denken jullie nou echt dat je man zijn moeder niet bij hem laat wonen omdat wij dat niet willen...... dusssssssssssssssss nietttttttttttttttttttt Ben ik het absoluut niet mee eens. In een relatie is het toch compromissen sluiten. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik niks te vertellen had. Bah zo'n man zou ik niet eens willen. Het is geven en nemen en compromissen sluiten. Zo'n belangrijke issue als een schoonmoeder in huis daar moet over worden gepraat alvorens er een beslissing valt die door beide word genomen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9