Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraagje aan de jongens??

DOUNIA22
30-01-2003, 13:09

Hoi, Ik had eigenlijk een vraag voor jullie omdat ik jullie niet begrijp.Leg mij eens uit waarom jullie (NIET IEDEREEN) een meisje versieren op straat of waar dan ook en als je zelf geen blik terug krijgt van dat meisje gelijk gaan schelden met lelijke woorden (je weet welke woorden ik bedoel) ??Ik maak dat veel mee omdat ik ook niemand tijd geef op straat of waar dan ook maar eerst is het van zine zine,of volgen ze je achterna tot huis of komen ze uit de auto en vragen je nr. of doen teken om je nr. te geven enz enz ...maar ik negeer ze echt maar dan 5 min. later krijg ik dan heel mooie woorden te horen,ik vind het spijtig dat sommige zo reageren. Niet dat ik ermee in zit hoor maar begrijp die houding niet en waarom zo reageren indien een meisje je geen tijd geeft.Weten jullie of kunnen jullie me eerlijk zeggen waarom sommige zo reageren. PS:Het zijn meestal diegene met die hele mooie dure wagens die zo reageren,ze denken misschien van ik heb een mooie wagen dus die zal zeker wel op mijn versier truc ingaan maar sorry hoor ik ben slimmer dan dat,die soort bekijk ik niet eens maar ja dat is mijn manier van doen.Ik begrijp dat er meisjes zijn die dat wel leuk vinden al die aandacht maar ik moet soms walgen van onze marokkaanse jongens.(NOGMAALS NIET OP IEDEREEN BEDOELD) Allé laat alle reacties maar komen en wie weet weet ik straks meer over dit soort gedrag. Aub hier niet gaan uitschelden ofzo is niet mijn bedoeling van dit topic, reageer als volwassene mensen of ga gewoon naar een ander topic. DOEI Knuffels dounia :zwaai: :zwaai: :zwaai:

RaZer
30-01-2003, 13:10
je zei een vraag niet een verhaal.. Ik heb het niet gelezen...

Death
30-01-2003, 13:14
hehehehe ik begrijp percies wat je bedoelt hehehehe als een meisje niet wilt is ze een hoe r hahah domme marokkanen, dat zijn die sukkels die je snel in bed willen hebben en denken van tzz schijt aan haar, geen normen en waarden, en waarschijnlijk ooit een keiharde scot gekregen van een meisje. Het is natuurlijk ook stoer doen want het beschadigt zijn ego als een meisje geen interesse toont en moet daarom voor zijn vrienden of wat dan ook bewijzen dat hij rough is. hahahahahaha yah als je maar niet denkt dat het players zijn want die gaan heel anders te werk;)

DOUNIA22
30-01-2003, 13:16
Misschien heb je wel gelijk maar in mijn ogen zijn het players hoor??

Toufik19
30-01-2003, 13:18

dat zijn verdorven zielen.zij dwalen rond op deze wereld zonder dat ze het zelf beseffen.ze handelen in onwetendheid.

DOUNIA22
30-01-2003, 13:20
Dat is goed gesproken kort maar bondig xxx

AdamX
30-01-2003, 13:24
ik vind dat wanneer een meisje nee zegt dat de jongen het gewoon moet accpeteren en niet gaan schelden of lastigvallen en versieren doe je niet met auto of dure dingen(loverboys), maar met je hart

DOUNIA22
30-01-2003, 13:27
Ja dat is een feit adamx maar wil jij het uitleggen aan die sukkels,maar de vraag is nog of ze hersenen hebben dus I DON'T THINK SO... xxxxx

nadia01
30-01-2003, 13:31
Origineel gepost door RaZer je zei een vraag niet een verhaal.. Ik heb het niet gelezen... hahahahahahahahahaha... dat dacht ik ook ja....Ik heb het ook niet gelezen... samenvatting alsjeblieft..

AdamX
30-01-2003, 13:31
Origineel gepost door DOUNIA22 Ja dat is een feit adamx maar wil jij het uitleggen aan die sukkels,maar de vraag is nog of ze hersenen hebben dus I DON'T THINK SO... xxxxx ik hoef ze niks uit te leggen, want ze begrijpen je wel, alleen ze willen het niet begrijpen :zwaai:

MisterOujda
30-01-2003, 13:32
He mooie naam heb je trouwens, DOUNIA whoooooooo Je wilt niet weten wat voor meid ik mij daarbij voorstel!!!!!!!! MAar wat die jongens betreft, laat ze lekker doen wat ze niet laten kunnen, ik bedoel je moet wat met je leven doen!!!!

Death
30-01-2003, 13:47
nog zo een verhalen verteller ps doenia een player scheld niet want die weet dat je vriendinnen hebt waarvoor je het ooit voor hem kan verpesten ;)

Riady
30-01-2003, 14:02
Het antwoord daarop is eigenlijk heel simpel; Die jongens voelen zich gekrengt in hun ego en daarom gaan ze schelden! (inderdaad het is achterlijk maarja helaas achterlijke mensen genoeg op deze wereld) Bye:zwaai:

Sjakie
30-01-2003, 14:21
Origineel gepost door MrCharme Zulke jongens verschijnen meestal niet in het openbaar..als ze verschijnen dan... ...zijn ze ONLINE!!! :D Al3afriet Ps. kan me nieh voorstellen dat ik aandacht zou krijgen op straat :cool: