Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Prins Harry Weigert Verdere Publieke Excuses!!!

Pagina's : [1] 2

ImeneBella
14-01-2005, 22:01

Prins Harry weigert verdere publieke excuses De Britse prins Harry zal zich niet nogmaals excuseren voor het dragen van een nazipak tijdens een feestje. Volledig genoeg Hoewel is opgeroepen tot nog meer verontschuldigingen, zitten die er niet in, zo blijkt uit een verklaring van het koningshuis. "We menen dat Harry zich volledig en publiekelijk heeft verontschuldigd.'' Protesten De 20-jarige Harry had zich vorige week op een verjaardagsfeest van een vriend verkleed als een nazi en droeg om zijn arm een band met een swastika. Nadat daarvan foto's werden gepubliceerd en uit veel geledingen protesten kwamen, bood Harry zijn excuses aan. "Het was een raar kostuum en dat spijt me'', zei hij. Niet ver genoeg Dat vond onder meer oppositieleider Michael Howard niet ver genoeg gaan en hij eiste dat Harry publiekelijk en in persoon boete zou doen. Ook de Duitse pers reageerde geschokt op de foto. De krant Bild vroeg zich af wat Harry's moeder, wijlen prinses Diana, ervan zou hebben gevonden. Joodse gemeenschap De foto van de verklede Harry bracht tevens de joodse gemeenschap in rep en roer. De Israëlische minister Shalom van Buitenlandse Zaken verklaarde dat de jonge Brit nog een hoop heeft te leren. Ook Britse politici en anti-fascistische organisaties stelden dat Harry over de schreef was gegaan. Bron: www.rtlnieuws.nl En groot gelijk heeft ie!!! Wat is dit een bullshit zeg! Het wordt zo opblazen. Ze moeten hun aandacht (of eerder gezegd, hun onzin) aan wat anders gaan nuttigen! :kwaad: Een jongen heeft zich gekleden als Nazi, SO WHAT???????? :zwaai:

Kurahat
14-01-2005, 22:53
Prins Harry weigert verdere publieke excuses De Britse prins Harry zal zich niet nogmaals excuseren voor het dragen van een nazipak tijdens een feestje. Volledig genoeg Hoewel is opgeroepen tot nog meer verontschuldigingen, zitten die er niet in, zo blijkt uit een verklaring van het koningshuis. "We menen dat Harry zich volledig en publiekelijk heeft verontschuldigd.'' Protesten De 20-jarige Harry had zich vorige week op een verjaardagsfeest van een vriend verkleed als een nazi en droeg om zijn arm een band met een swastika. Nadat daarvan foto's werden gepubliceerd en uit veel geledingen protesten kwamen, bood Harry zijn excuses aan. "Het was een raar kostuum en dat spijt me'', zei hij. Niet ver genoeg Dat vond onder meer oppositieleider Michael Howard niet ver genoeg gaan en hij eiste dat Harry publiekelijk en in persoon boete zou doen. Ook de Duitse pers reageerde geschokt op de foto. De krant Bild vroeg zich af wat Harry's moeder, wijlen prinses Diana, ervan zou hebben gevonden. Joodse gemeenschap De foto van de verklede Harry bracht tevens de joodse gemeenschap in rep en roer. De Israëlische minister Shalom van Buitenlandse Zaken verklaarde dat de jonge Brit nog een hoop heeft te leren. Ook Britse politici en anti-fascistische organisaties stelden dat Harry over de schreef was gegaan. Bron: www.rtlnieuws.nl En groot gelijk heeft ie!!! Wat is dit een bullshit zeg! Het wordt zo opblazen. Ze moeten hun aandacht (of eerder gezegd, hun onzin) aan wat anders gaan nuttigen! :kwaad: Een jongen heeft zich gekleden als Nazi, SO WHAT???????? :zwaai: als je dat niet begriijpt zit er een steekje bij je los

mohammedALI
14-01-2005, 22:58
Ik wil het niet goed praten , maar er komt een dag dat het wel geacepteerd wordt. Maar nu zijn er nog mensen die de oorlog hebben meegemaakt. Voor hem is dat allemaal lang geleden. laat die joden maar janken , die hopen alleen op schade vergoeding. ik blijf er bij , was een domme zet van hem , hij had het niet moeten doen.

Rebel_1963
14-01-2005, 23:10
Zo zie je maar weer, iemand met blauw bloed laat ondanks zijn uitstekende opleiding ook weleens steekjes vallen. Stom, of dom zou Maxima zeggen. Goed, kan gebeuren. Zelf denk ik dat hij gewoon wil provoceren, die jongen zit in een keurslijf (zo noemen ze dat toch) en wil zo af en toe uit de band springen. De keuze voor een hitler-pak is niet kies. Maar had hij een pak van Stalin aangetrokken dan had iedereen zich rot gelachen. Dom maar het leven gaat gewoon weer verder hoor.

Huey
14-01-2005, 23:13

Ik heb hierover geen mening, daarom zal ik me weerhouden om verder nog iets te posten. :)

mohammedALI
14-01-2005, 23:17
Zo zie je maar weer, iemand met blauw bloed laat ondanks zijn uitstekende opleiding ook weleens steekjes vallen. Stom, of dom zou Maxima zeggen. Goed, kan gebeuren. Zelf denk ik dat hij gewoon wil provoceren, die jongen zit in een keurslijf (zo noemen ze dat toch) en wil zo af en toe uit de band springen. De keuze voor een hitler-pak is niet kies. Maar had hij een pak van Stalin aangetrokken dan had iedereen zich rot gelachen. Dom maar het leven gaat gewoon weer verder hoor. maxima heeft geen blauw bloed

Rebel_1963
14-01-2005, 23:18
maxima heeft geen blauw bloed Nee, maxima niet, maar haar man wel. En die deed ook een beetje dom volgens haar, snappie?

Rebel_1963
14-01-2005, 23:19
Ik heb hierover geen mening, daarom zal ik me weerhouden om verder nog iets te posten. :) Schijterd, over het algemeen heb jij geen moeite met je mening hier te verkondingen, waarom nu wel?

Huey
14-01-2005, 23:26
Schijterd, over het algemeen heb jij geen moeite met je mening hier te verkondingen, waarom nu wel? Rustig Meisje Rustig. Mag ik ook een keer over een onderwerp geen mening hebben? Sheeesh. :D

Rebel_1963
14-01-2005, 23:28
Rustig Meisje Rustig. Mag ik ook een keer over een onderwerp geen mening hebben? Sheeesh. :D Ik ben kalm hoor, wees gerust. 'tuurlijk mag dat, ik geloof je alleen niet, mag dat? ships.

mohammedALI
14-01-2005, 23:28
Nee, maxima niet, maar haar man wel. En die deed ook een beetje dom volgens haar, snappie? LOL ja snap um ;)

Huey
14-01-2005, 23:30
Ik ben kalm hoor, wees gerust. 'tuurlijk mag dat, ik geloof je alleen niet, mag dat? ships. Je hebt gelijk, ik heb wel een mening. I don't give a f|_|ck. Ja, dat is mijn mening.

Rebel_1963
14-01-2005, 23:31
MO A. ik zie dat jij ook je negeerlijst als ondertiteling hebt staan. Lijkt wel een trend hier. Ben ik de trendsetter? :cool:

Pista
14-01-2005, 23:42
MO A. ik zie dat jij ook je negeerlijst als ondertiteling hebt staan. Lijkt wel een trend hier. Ben ik de trendsetter? :cool: Ja hoor, coooolllll. Samen met mohammedALI. De trend der dommen. :D Nu effe serieus..wat prins Harry deed was alle behalve doordacht en hij had kunnen weten dat hij als publiek figuur in discrediet kon gebracht worden door zulk een uniform te dragen. Maar wie deed als ie jong was al eens niet dom en dwaas? En hij heeft zich ondertussen verontschuldigd. En daarmee moet de kous af zijn, de rest is muggenzifterij. Hehi, hehi.

Cicatrice
14-01-2005, 23:44

Die Prins Harry moet gewoon een keer een goede schop onder zijn reet krijgen en wat meer in aanraking komen met het Brrrrrrritish system of discipline. En uiteraard niet toegelaten worden meer tot de officiersopleiding, want domme officieren is welhet laatste wat we nodig hebben..... sociaal gemankeeerde officieren helemaal, stel je voor dat op dit moment een amerikaanse officier in Irak met de confederate flag zou gaan wapperen of wat dan ook. Dat soort onsmakelijkheden zijn er al genoeg in het leger (Abu Ghraib bewijst dat maar weer eens) dus het laatste wat het britse leger nodig hebt is zo een gigantisch etterbakkie.

Pagina's : [1] 2