Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doorzichtige Plaatjesbeugel...!!

soussgirl
14-01-2005, 20:14

hallo allemaal ik vroeg me af of deze werkelijk bestaan :rolleyes: die ezel wil geld aan me gaan verdienen, dus gaat ie me zo'n ding aansmeren maar goed :o ik heb er zelf natuurlijk ook profijt van. :maf: aangezien de CZ alles voor een groot deel gaat betalen hahaha. Hij zei me dat hij er eentje wilde laten zetten met van die witte dingetjes erin :confused: (in plaats van die gekleurde shit) een meisje vertelde me dat er ook DOORZICHTIGE beugels zijn..mijn vraag is eigenlijk of deze meer kost?en of ie werkelijk verkrijgbaar is? mocht er iemand wat van gehoord hebben:D alle dingetjes helpen, want ik krijg m dinsdag :( en dat alleen omdat hij denkt dat later mn gebit verkeerd gaat groeien vuile oplichter :kwaad: maar goed, laat het me even weten alvast bedankt :zwaai:

missy_magrebia
14-01-2005, 20:27
Jaa.. die bestaan...

SWEET_ANISSA
14-01-2005, 21:38
me spaanse juffie had em ..eerst wist ik het geen eens dat ze een beugel heeft maar ik zag tog iets in der mond zeg maar ....(dat op een beugel lijkt :D)

Casaouia_Style
14-01-2005, 22:34
ja collega van me heeft doorzichtige plaatjes maarja je ziet wel draad ofcourse :p daarvoor is het een beugel je kan niet alles wegtoveren je blijft IETS op je tanden zien :D

sol_y_mar
14-01-2005, 22:48

Klopt dat zijn witte keramische brackets, je kan het haast niet zien. Ik zou het doen :)

Lady_Yas
14-01-2005, 23:44
Ik heb zo een ondoorzichtige beugel, meid geloof me is beter dan die metalen hek in je mond, ht valt niet op niemand heeft er ooit opmerking over gemaakt tot ik een big smile geef en dan zeggen oooh je hebt een beugel. Nou het is de moeite waard als je mooie rechte tanden wilt. ik weet het niet hoe het bij jullie zit maar hier in belgie betaalt ziekenfonds mee tot 14 jaar en vanaf dan moet je er zelf voor betalen het heeft me 1800 euro gekost

soussgirl
14-01-2005, 23:46
me spaanse juffie had em ..eerst wist ik het geen eens dat ze een beugel heeft maar ik zag tog iets in der mond zeg maar ....(dat op een beugel lijkt :D) het zijn dus gewoon die voorste dingetjes die wit zijn in plaats van bijvoorbeeld groen, of blauw TOCH?:rolleyes:

SWEET_ANISSA
16-01-2005, 01:11
het zijn dus gewoon die voorste dingetjes die wit zijn in plaats van bijvoorbeeld groen, of blauw TOCH?:rolleyes: Hou die rolleyes maar voor je . het is een beugel helemaal in het wit..en geen dingetjes ofso wat jij zegt..dus een beugel (maar dan niet die grijze die je bij iedereen bijna ziet) maar een witte..dus ik bedoel geen elastiekjes. bye

mina_M
16-01-2005, 13:37
ik zou je een ding seggen,,als ik jou was,,sou ik grijse plaatjes of iets anders,,maar vooral niet doorsichtig plaatjes pakken,,ik raad je aan die verkleuren snel,,en dan kun je seggen poetsen het helpt tog niet,,egt waar,,ik wilde het eerst ook,maar had me weer bed8t,,mijn vriendin heft doorsichtige platjes gepakt,,boh ja dta is egt niet mooi, het verkleurt ik sweer het,,sei had er spijt van gekregen,,seg dat mmaar tegen je dokter