Bekijk originele versie : Ik wil wat zeggen
Miss. Poes
14-01-2005, 19:50
Ik wil zeggen dat het nu eens afgelopen moet zijn. De marocs zoeken nega nieuws en de kaasjes zoeken nega nieuws. Alles om elkaar maar zwart te maken.
Ik ben niet goed met woorden. Ik heb ze in mijn hoofd maar krijg ze niet op papier. Heb je een naam voor maar daar gaat het niet om.
Ik wil gewoon simpel zeggen dat wij allen Hollanders zijn en we het met elkaar moeten doen.
Kaasjes zijn pedofielen en Marokkanen zijn allemaal terroristen. Is dat zo?
Denk allen eens heel goed na..................
Ja hier op marokko.nl wel krijg ik de indruk maar als je heel diep vanbinnen kijkt is die haat er helemaal niet. Ieder heeft wel een buitenlander als buur en we groeten elkaar even goed wel.
Er zitten hier rotte kaasjes en kut marokkanen maar vertegenwoordigen zij allen Nederland? Ja het lijkt er wel op intussen. Wij tegen zij...het is afschuwelijk.
Ik stel voor dat wie die rotte kaasjes en die rotte Marokkanen gaan negeren. Dus mocht er weer iets negatiefs worden gezegt dan negeren.
Ik zal nu vast negatieve reakties krijgen daar ben ik me van bewust maar wat ik nu ga doen is mijn armen openhouden en iedereen hier op Marokko.nl in mijn armen houden. Ik ga hier iedereen een hele dikke knuffel geven of je het nou wilt of niet.
Ik geloof in geen god maar ik geloof in elkaar. We hebben maar één aardbol en daar moeten we het mee doen. Sámen moeten we er iets van maken.
Stop alle oorlogen en geef elkaar een knuffie. Dat is mijn motto.
Je kan me naïef noemen.......sow be it maar was iedereen maar zo..........
Heb elkander lief.............
Carlitos
14-01-2005, 20:16
Goed gesproken. Dacht iedereen maar zo. Maar zoals in iedere gemeenschap zijn er enkele 'rotte appels' die het voor elkaar vergallen. In plaats van elkaar zwart te maken zou er es geluisterd moeten worden naar elkaars verhalen, problemen etc. etc. Zolang er niet naar elkaar geluisterd wordt, zullen de onenigheden tussen Nederlanders en 'niet-Nederlanders' ook niet opgelost worden en zal door vooroordelen en wantrouwen de 'haat' alleen maar aangewakkerd worden.
appelsap
14-01-2005, 20:18
Ik wil zeggen dat het nu eens afgelopen moet zijn. De marocs zoeken nega nieuws en de kaasjes zoeken nega nieuws. Alles om elkaar maar zwart te maken.
Ik ben niet goed met woorden. Ik heb ze in mijn hoofd maar krijg ze niet op papier. Heb je een naam voor maar daar gaat het niet om.
Ik wil gewoon simpel zeggen dat wij allen Hollanders zijn en we het met elkaar moeten doen.
Kaasjes zijn pedofielen en Marokkanen zijn allemaal terroristen. Is dat zo?
Denk allen eens heel goed na..................
Ja hier op marokko.nl wel krijg ik de indruk maar als je heel diep vanbinnen kijkt is die haat er helemaal niet. Ieder heeft wel een buitenlander als buur en we groeten elkaar even goed wel.
Er zitten hier rotte kaasjes en kut marokkanen maar vertegenwoordigen zij allen Nederland? Ja het lijkt er wel op intussen. Wij tegen zij...het is afschuwelijk.
Ik stel voor dat wie die rotte kaasjes en die rotte Marokkanen gaan negeren. Dus mocht er weer iets negatiefs worden gezegt dan negeren.
Ik zal nu vast negatieve reakties krijgen daar ben ik me van bewust maar wat ik nu ga doen is mijn armen openhouden en iedereen hier op Marokko.nl in mijn armen houden. Ik ga hier iedereen een hele dikke knuffel geven of je het nou wilt of niet.
Ik geloof in geen god maar ik geloof in elkaar. We hebben maar één aardbol en daar moeten we het mee doen. Sámen moeten we er iets van maken.
Stop alle oorlogen en geef elkaar een knuffie. Dat is mijn motto.
Je kan me naïef noemen.......sow be it maar was iedereen maar zo..........
Heb elkander lief.............
als ik al jou woorden zou opeten..zou het mijn honger stillen :D
Miss. Poes
14-01-2005, 20:20
Goed gesproken. Dacht iedereen maar zo. Maar zoals in iedere gemeenschap zijn er enkele 'rotte appels' die het voor elkaar vergallen. In plaats van elkaar zwart te maken zou er es geluisterd moeten worden naar elkaars verhalen, problemen etc. etc. Zolang er niet naar elkaar geluisterd wordt, zullen de onenigheden tussen Nederlanders en 'niet-Nederlanders' ook niet opgelost worden en zal door vooroordelen en wantrouwen de 'haat' alleen maar aangewakkerd worden.
Dat is alvast een knuf :goedzo:
Op naar de volgende ;)
Het begint iderdaad op een wedstrijdje te lijken. Als een Marokkaanse opa een paard sexueel gebruikt, gaat de Nederlandse vlag uit. Is er een Nederlander die zijn vrouw en kinderen mishandeld, gaat de Marokkaanse vlag uit.
De politie, de media, de hulpverlenig, integratie, alles en iedereen krijgt de schuld, en er is niemand die eens bij zichzelf te rade gaat.
Hoe was dat reclame spotje ook al weer...."de maatschappij, dat ben jij".
Miss. Poes
14-01-2005, 20:21
als ik al jou woorden zou opeten..zou het mijn honger stillen :D
Vreten kreng! :D
Miss. Poes
14-01-2005, 20:22
Je bent een lieverd en idealist. Helaas geen realist.
Laten we toch hopen dat er meer komen met jouw gedachtengang.
( Ik kan het niet...)
Probeer eens drentje....echt probeer eens :)
appelsap
14-01-2005, 20:23
Vreten kreng! :D
ik heb liever dat je me bitch noemt:hihi:
Soms vraag ik me af of die zgn haat wel "echt" is of alleen maar stoer doen achter een pc-tje
appelsap
14-01-2005, 20:26
Soms vraag ik me af of die zgn haat wel "echt" is of alleen maar stoer doen achter een pc-tje
ik ben 99 procent onzin :p
:stout:
Miss. Poes
14-01-2005, 20:26
Het begint iderdaad op een wedstrijdje te lijken. Als een Marokkaanse opa een paard sexueel gebruikt, gaat de Nederlandse vlag uit. Is er een Nederlander die zijn vrouw en kinderen mishandeld, gaat de Marokkaanse vlag uit.
De politie, de media, de hulpverlenig, integratie, alles en iedereen krijgt de schuld, en er is niemand die eens bij zichzelf te rade gaat.
Hoe was dat reclame spotje ook al weer...."de maatschappij, dat ben jij".
Precies meis.
Het is nu aan ons. Wat er ook gepost word van na af aan we reageren gewoon als mensen. Of het nou over Marocos gaan of Kazen. We sporen allemaal niet en toch proberen we het beste. Geloof in jezelf en wat je verder ook wilt geloven. Kan alleen maar goed gaan...en dát geloof ik :D
Bij deze!
Miss. Poes
14-01-2005, 20:28
ik heb liever dat je me bitch noemt:hihi:
Neem me niet kwalijk Mister Bitch :o :D
Pleeborstel
14-01-2005, 20:29
Mensen wijzen graag naar elkaar, in de spiegel kijken vindt men nooit leuk omdat de eigen tekortkomingen dan duidelijk worden. In Nederland zijn de mensen o zo goed met elkaar te beoordelen en in hokjes te stoppen, ook al kennen ze elkaar niet. Niemand wil even stilstaan en nadenken, liever leeft men verder in zijn eigen wereld en praat men de massa na, dat is zo lekker simpel he. Het is ook de reden dat iederen grotendeels langs elkaar heen leeft in dit land: velen tonen geen interesse in elkaar, het lijkt wel alsof het gros zit opgesloten in zijn eigen wereldje waar alles wat anders is als slecht wordt gezien.
Ik vind dat niet normaal maar velen kennelijk wel: als je de tv aanzet of de krant openslaat zie je telkens weer vooroordelen, verdachtmakingen en discriminatie. Daar maakt elke bevolkingsgroep zich schuldig hier, al willen sommigen ons doen geloven dat bijvoorbeeld alleen de Nederlanders zouden discrimineren.
Dat is niet goed: mensen moeten eens ophouden met zeuren en zwartmakerij jegens elkaar en openstaan voor anderen. Dan pas zullen er veel minder problemen zijn omdat men elkaar gaat kennen en accepteren. Gebeurt dat niet, dan zie ik het somber in en op een dergelijke situatie sta ik niet te wachten. We hebben er als samenleving immers niks aan.
Miss. Poes
14-01-2005, 20:29
Precies ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.