Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Perverse Nigeriaan...

Diyai
14-01-2005, 18:33

Seks met een kameel Een rechtbank in het noorden van Saudi Arabie heeft een Nigeriaanse jongeman veroordeeld tot 6 maanden gevangenschap en 240 (wat een sm genot grijns)zweepslagen wegens het feit dat hij seks had met een kameel. :traan1: Wat goor zeg! En dan te bedenken dat in Nederland seks met dieren niet strafbaar is...Wat vinden jullie daarvan?

Diyai
14-01-2005, 18:57
echt goor ya!!!

grendel
14-01-2005, 19:01
Voor straf zou hij eigenlijk genaaid moeten worden door dat arme kameel.

nourrif
14-01-2005, 19:08
Voor straf zou hij eigenlijk genaaid moeten worden door dat arme kameel. hahaha echt wel hahaha Toen ik dit las dacht ik aan dat olifant die ieder keer na het schijten een konijn gebruikte om zijn achterste schoon te vegen. (lekker zachte vacht) De konijn was dit misbruik zat en stapte naar de leeuw (koning van de jungle). De leeuw vond de olifant schuldig en de vonnis was: De Olifant moest twee jaar lang na het schijten met een EGEL zijn achterste schoon te vegen. peace

Rebel_1963
14-01-2005, 19:52

hahaha echt wel hahaha Toen ik dit las dacht ik aan dat olifant die ieder keer na het schijten een konijn gebruikte om zijn achterste schoon te vegen. (lekker zachte vacht) De konijn was dit misbruik zat en stapte naar de leeuw (koning van de jungle). De leeuw vond de olifant schuldig en de vonnis was: De Olifant moest twee jaar lang na het schijten met een EGEL zijn achterste schoon te vegen. peace Hahaha, eigen schuld dikke bult!