Bekijk originele versie : Wie en wat??????
Hallo, ben benieuwd wie er verliefd, verloofd, getrouwd of gescheiden is! En hoe je diegene hebt leren kennen of juist bent kwijtgeraakt.
En hoe oud je bent. Ben gewoon nieuwsgierig. :zwaai:
So tell me..............
chicamaroquia
30-01-2003, 11:09
ik ben 20 jaar, heb 2 jaar een relatie (we doen niks verkeerd, willen echt trouwen en el halal doen!), heb trouwplannen, maar we moeten van onze ouders eerst de opleidingen afronden.
hij was eerst mijn beste vriend en van het een kwam het ander :Iluvu:
en meer vertel ik lekker niet :D
chicamaroquia
30-01-2003, 11:15
Origineel gepost door NurDounia
Ik ben 21 en heb 2,5 een vriend en we gaan insha~allah binnenkort verloven. Hij is trouwens 29. Doe ook niets verkeerd. Nou ja, niet echt dan. En meer vertel ik lekker ook niet. ;)
mijn schatje is 21 :koppel:
chicamaroquia
30-01-2003, 11:23
Aah wat lief. En ben je nou ook nog zo verliefd als in het begin?? Ikke lekker wel en soms wat meer dan de andere keer. Maar ja that's life, of moet ik zeggen: That's LOVE :Iluvu:
erg he :o
maar soms, als ie iets zegt of op een bepaalde manier kijkt, dan voel ik de grond onder mijn voeten wegzakken! :verliefd:
maar we kibbelen ook wel eens, maar ja, dat hoort er bij. we lijken nu al getrouwd :haha:
hij is echt heel lief en we hebben echt voor elkaar moeten vechten (zijn we soms nog steeds mee bezig) maar dat heeft onze band alleen maar versterkt... :romance:
ik ben verloofd en gescheiden... ik hoop dat ik met mijn huidige verloofde voor altijd samen zal zijn......ik hoef die ellende niet meer....
ellende van een scheiding bedoel ik
Mocro4eva
30-01-2003, 11:33
Hallo, ben benieuwd wie er verliefd, verloofd, getrouwd of gescheiden is! En hoe je diegene hebt leren kennen of juist bent kwijtgeraakt.
So tell me.............
waarom staat er niet "of geen van alle" bij :D
chicamaroquia
30-01-2003, 11:36
Ja, dat hebben we allemaal en anders komt het nog wel. En jaloezie maakt veel relaties kapot. Ik kan het zelf bijvoorbeeld niet uit kon staan is als ik naast mijn vriend liep en hij overdreven naar een andere meid keek. Niet uit jaloezie, maar om het feit dat ik zelf zoiets heb van: "een beetje respect"! En als ik naar een gozer kijkt wordt ie helemaal geflipt. Je hebt natuurlijk kijken en KIJKEN! Ben blij dat we dat gedeelte achter de rug hebben. Nou ja, bijna.....
dat probleem hebben wij gelukkig niet, hij kijkt netjes voor zich uit! :)
bij ons was/is het probleem dat hij geen marokkaan is. dat is echt moeilijk, je moet eerst beide families overtuigen en dan ook nog de omgeving! helaas zijn wij hierin nog niet geslaagd :(
Dank je wel Nurdounia..
Ik hoop ook voor jou dat je het nooit hoeft mee te maken..
ik ben helemaaaaaaaaaaaaaal aaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeen :(
Je hebt helemaal gelijk, alleen het voordeel van deze jongen is dat ik hem zelf heb uitgekozen en echt verliefd op hem ben... En mijn ex kende ik niet en ik voelde niks voor hem behalve afschuw..
soumaya1
30-01-2003, 12:09
So tell me.............
zo zijn we weer nieuwsgierig aan het doen??? :D ;)
maar van mij weet je het!!! :zwaai: :zwaai:
Wat niet is kan nog komen. Hoop dat je als het jouw tijd is een goede man trouwt... :Iluvu:
ja?? choeklan..echt waal :kusgrijs: :blauwkus:
hahahah Nurdounia.. ja, je hebt weer gelijk, ik kan niet anders zeggen.. maar alhamdoulillah... het is voorbij en ik ga een nieuw leven in inschallah...
soumaya1
30-01-2003, 12:19
Hee Sis, ja je kent me toch??? ;) En ik weet toch ALLES van jou...??? :zwaai:
heyyyy zusje!!!! het is zeker niet druk daarzo..dat je zo lekker achter je pc zit?? haha en of je alles weet......................... :o :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.