Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie gaat er vandaag naar de demonstratie in Den-Haag?

LZN
30-01-2003, 09:45

Ik ben benieuwd wie er allemaal komen! Ik zal insha Allah ook aanwezig zijn! Liefs, Oogje :zwaai:.

saidaaatje
30-01-2003, 09:50
wilde ook gaan maar ik d8 dat t pas over 2 weken zou zijn!ik kwam er pas gisteravond achter en toen was t al te laat om met iemand af te spreken die ook zou gaan

MarocStar
30-01-2003, 10:02
Ik kom InshaAllah ook :zwaai:

Tnawie
30-01-2003, 10:04
ze beldigt de profeet nie omdat hij slecht was, maar omdat zij populair wilde worden en aandacht krijgen. een demonstratie helpt maakt haar alleenmaar populairder, zij krijgt dan haar zin

MarocStar
30-01-2003, 10:06

Origineel gepost door Tnawie ze beldigt de profeet nie omdat hij slecht was, maar omdat zij populair wilde worden en aandacht krijgen. een demonstratie helpt maakt haar alleenmaar populairder, zij krijgt dan haar zin Tnawie het gaat erom dat wij het niet pikken dat er zo'n iemand in de regering komt. We moeten laten zien aan Den Haag dat er niet zo maar gesold kan worden.

Tnawie
30-01-2003, 10:14
Origineel gepost door ********* Tnawie het gaat erom dat wij het niet pikken dat er zo'n iemand in de regering komt. We moeten laten zien aan Den Haag dat er niet zo maar gesold kan worden. k wil haar juist een kans geveh en geen martelaar van haar makeh. dat mens is dom, geef haar gewoon tijd en ze struikelt zelf in de tweede kamer. komt zij er nie in door de demonstratie, dan zal zij een legend worden (net pim fortuin) die al maatschapelijke problemen had kunnen oplossen als zij een kans had gekregen.

berbersroosje
30-01-2003, 10:14
Origineel gepost door ********* Ik kom InshaAllah ook :zwaai: inshallah kom ik ook !

chicamaroquia
30-01-2003, 10:54
ik kan niet:kwaad: k*ttentamens, verzieken echt je leven! :boos:

Mocro4eva
30-01-2003, 11:00
ik wilde ook graag gaan maar er geldt een verplichte aanwezigheid bij deze wg of anders wordt ik uitgesloten van het tt :(

berbersroosje
30-01-2003, 11:03
Origineel gepost door MissOogappeltje Kom je helemaal uit Breda? sjucht... ja maar heb het ervoor over en jij meid?

berbersroosje
30-01-2003, 11:13
Origineel gepost door berbersroosje sjucht... ja maar heb het ervoor over en jij meid? ben trouwens vandaag al in breda sinds gisteren bij familie dus komt mooi uit !

berbersroosje
30-01-2003, 11:15
Origineel gepost door berbersroosje ben trouwens vandaag al in breda sinds gisteren bij familie dus komt mooi uit ! :o ik bedoel.... DENHAAG !