Bekijk originele versie : Handtekeningen verzamelen voor chador/nigaab?!?!?!
lellaDina
30-01-2003, 09:40
Slaat nergens op man. Echt zielig en die mensen willen echt aand8!!!!
En de aan8 die ze willen krijgen ze ook!!!!!!!!
Wat vinden jullie???????????
lellaDina
30-01-2003, 09:48
ja dat wel maar om de pers erbij te halen is gewoon pefetic!!!!!!!
Ik vind het geen belachelijk verbod...
Ik vind het belachelijk dat er mensen zijn die er als een spook bij willen lopen.. Ik snap wel dat het niet mag... Je kan toch ook gewoon Hijaab dragen...
Ik ben het met Corrie eens..
waarom moeilijk doen.. waarom alleen je ogen laten zien en niet je hele gezicht? Bij Chador zie je de ogen ook iet geloof ik.. Die meiden willen gewoon aandacht ( de gene die er zelf voor kiezen) kijk worden ze ertoe verplicht door de ouders en kunnen ze niet anders.. tja dat is een ander verhaal.
Origineel gepost door ITHRANE
Ik begrijp waarom dat ze verbod op de niqaab willen!!!!
Maar dat jij dan zulke mensen spook noemt kan ik echt dus niet begrijpen.
Deze meiden doen niks verkeerd, willen volgens de sounna leven!!!!!!! Dat het niet past in deze maatschappij hier in nederland daar is iedereen bewust van. Maar je hart zal volgen waar die voor leeft!!!!!
Een Hijaab waar je je gezicht mee kan zien is ook gewoon soenna..
Ik neem terug wat ik zei over spook zijn, dat had ik niet mogen doen. mijn excuses
Maar ik vind het belachelijk dat ze het op die manier doen.,
Origineel gepost door fardou
Bla bla bla.
En wie ben jij dan wel niet.
Gelukkig denkt niet iedereen zo bekrompen.
Bekrompen????????????? Iemand die er zo bij wil lopen die is pas bekrompen... en jij ook als je denkt dat het normaal is om er zo bij te lopen..
Ik hou me ook bezig met belangrijkere dingen op deze wereld... En je zal mij nooit horen zeggen dat die vrouw bekrompen is. Ik snap trouwens niet wat je bedoeld met moeilijk doen.. Ik heb gewoon niks te doen nu.. jij blijft reageren, dus als jij nou eens eerst gaat bezig houden met belangrijkere dingen dan doe ik het ook....
Lieve schat.... het zal mij een worst wezen hoe iemand er bij loopt....
Zoals ik al eerder zei.. ik heb geen moer te doen ( alweer niet )
Ik ben aan het werk en ik heb geen werk op het moment omdat alle managers op pad zijn en aangezien ik werk voor hun doe heb ik niks te doen nu. Ik had gewoon zin in een discussie.. maar jammer genoeg gaat het er hier altijd best hard aan toe.... Ik vind het raar dat iemand er zo bij wil lopen maar verder lig ik er niet wakker van zolang ik maar niet zo een ding op hoef..
Thalla
Dat snap ik ook wel... Ik zou hetzelfde hebben gedaan als jij dat had gezegd... Maar als ik heel eerlijk moet zijn kan je hier nergens een discussie aangaan..
Oem_AbdulNoor
30-01-2003, 12:26
Asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe
Astarfiruallah..........mensen pas op jullie woorden!!!! Ik begin echt ziek te worden van deze topics met alleen maar negatieve reacties. Laat deze mensen in hun waarde!!! En ga ze vooral niet beledigen!!! Respect!!!! Respect!!!! En ga vooral niet oordelen zo van die meiden doen het alleen om zich af te zetten!!!! Niemand van ons weet wat er in het hart en hoofd van een ander speelt!! De enige die over ons kan oordelen is Allah swt en niet wij!!!!!
wa asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe
Origineel gepost door Oem_AbdulNoor
Asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe
Astarfiruallah..........mensen pas op jullie woorden!!!! Ik begin echt ziek te worden van deze topics met alleen maar negatieve reacties. Laat deze mensen in hun waarde!!! En ga ze vooral niet beledigen!!! Respect!!!! Respect!!!! En ga vooral niet oordelen zo van die meiden doen het alleen om zich af te zetten!!!! Niemand van ons weet wat er in het hart en hoofd van een ander speelt!! De enige die over ons kan oordelen is Allah swt en niet wij!!!!!
wa asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe
Daar heb je gelijk in. Maar ik vind niet dat we daarom maar de dialoog moeten stoppen en ons mening niet moeten laten horen.
Origineel gepost door pista
Geloof en Godsvrucht zit in het hart en niet in de kleding.
De belangrijkste factor in het hele verhaal is de dominantie van de man die meent zich alles te kunnen permiteren maar zijn eigen vrouw liefst verbergt. Om dezelfde reden worden vrouwen lichamelijk en sexueel verminkt. Heeft niks te maken met religie, maar mannelijke dominantie.
mvg
Een grote :goedzo: voor jou!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.