Bekijk originele versie : Mishandelingen door moslims .
:maf:
DEN HAAG - De Bosnische Servier Nedeljko Radic (53) heeft vrijdag voor het Joegoslavie-Tribunaal getuigd over de gruwelijke mishandelingen door moslims die hij in september 1992 moest ondergaan in het politiebureau van Srebrenica.
Met een roestige tang trok een moslim tanden uit Radic' mond. Vervolgens urineerde een moslim in de mond om die te 'desinfecteren'. Voorzittend VN-rechter Agius (Malta) wilde weten of Radic dat 'ironisch' bedoelde, maar de getuige ontkende dat.
Radic getuigt in het proces tegen Naser Oric, de legendarische leider van de moslims van Srebrenica tot de val van de enclave in juli 1995..
moslim82
14-01-2005, 15:52
nou ennnnnnnnnnnn dat zijn vroegerrrrrrrrrrr en ze zijn geen moslims hou nu op met over moslims schuld gevenn
baby_selly
14-01-2005, 16:02
wat een eenzig verhaal je lijkt de story wel roddel de roddel de roddel. Ooi eens afgevraagd dat mede door Nederlanders (blauw helmen) duizenden moslimmannen zijn vermoord. Praat jezelf en het Nedelrnadse volk maar schuldgevoelens aan.
KohiNoor
14-01-2005, 16:06
Wat een gekke reactie's allemaal :confused: Ik zie hier een stukje staan van een man die gruwelijk is mishandeld en meteen komen mensen erop af als vliegen op jeweetwel en komen met gare reacties, terwijl ik geen mening zie van topicstarter.
Wat een gekke reactie's allemaal :confused: Ik zie hier een stukje staan van een man die gruwelijk is mishandeld en meteen komen mensen erop af als vliegen op jeweetwel en komen met gare reacties, terwijl ik geen mening zie van topicstarter.
Ja, bizar is het wel. Maar dat zijn we wel gewend van dit forum.
wat een eenzig verhaal je lijkt de story wel roddel de roddel de roddel. Ooi eens afgevraagd dat mede door Nederlanders (blauw helmen) duizenden moslimmannen zijn vermoord. Praat jezelf en het Nedelrnadse volk maar schuldgevoelens aan.
Ja, het was wel weer wachten totdat die kwam :maf:
Maar goed ontopic: als dit waar is wat meneer Stormfront beweert moet dit natuurlijk onderzocht worden ;)
Wat de moslims in ex-Joegoslaviƫ werd aangedaan was vreselijk. Maar wat moslims sommige anderen aandeden was niet vreselijk??
Tja, van een moslim geen kwaad vertellen..moordenaar of niet, het is een moslim.
En dan mag het.
Cicatrice
14-01-2005, 17:57
Gek he, als het mensen uitkomen zijn ze ineens allemaal Oost Europadeskundige.
:maf:
DEN HAAG - De Bosnische Servier Nedeljko Radic (53) heeft vrijdag voor het Joegoslavie-Tribunaal getuigd over de gruwelijke mishandelingen door moslims die hij in september 1992 moest ondergaan in het politiebureau van Srebrenica.
Met een roestige tang trok een moslim tanden uit Radic' mond. Vervolgens urineerde een moslim in de mond om die te 'desinfecteren'. Voorzittend VN-rechter Agius (Malta) wilde weten of Radic dat 'ironisch' bedoelde, maar de getuige ontkende dat.
Radic getuigt in het proces tegen Naser Oric, de legendarische leider van de moslims van Srebrenica tot de val van de enclave in juli 1995.
Misschien klink ik nu een beetje raar(ik doe ff alsof het waar is, want waar zijn je bronnen?), maar misschien heeft hij het wel verdient. Je moet vergeten dat ze daar ruim 5000 moslimmannen hebben vermoord om het feit dat ze leven en moslim zijn. :traan1:
Nadia
is toch echt raar he deze titel. Moslims........
ik heb nooit een bericht gezien waar christen in staat. Hebben deze moslims geen nationaliteit ofzo?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.