Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke meisje herkent dit!!

Pagina's : [1] 2

kerimaa
30-01-2003, 09:22

Welke meisje heeft ooit van een jongen gehouden echt gehouden,en en daarna is gedumpt,gewoon zomaar??En hoe ben je van het verdriet afgekomen???

MarocStar
30-01-2003, 09:26
Origineel gepost door kerimaa Welke meisje heeft ooit van een jongen gehouden echt gehouden,en en daarna is gedumpt,gewoon zomaar??En hoe ben je van het verdriet afgekomen??? Het zit niet mee met jou he!

niama
30-01-2003, 09:27
Zo meid dus je had een vriend weet je gewoon met je leven doorgaan en gaat het zelf wel over hoop ik voor je ga leuke dingen door hem te vergeten . :boogie: :boogie: :boogie:

Sweet_Chic
30-01-2003, 10:58
Het lijkt me zlef heel erg om mee te maken, Al hamdoe lilah is het mij nooit overkomen, maar het kan een ieder overkomen, man. Blijf hopen, alleen dat kan ik zeggen. Sweet_Chic

Toufik19
30-01-2003, 11:02

Origineel gepost door NurDounia "tijd heelt de wonden".... tijd heelt geen wonden,maar jijzelf doet dit

charifa_cherrie
30-01-2003, 11:43
meissie, je komt er heus wel overheen!!!! ik leef met je mee!!! Ga leuke dingen doen met je vriendinnen en leer van je fouten zou ik zeggen!!! het leven gaat gewoon door!!! Met de tijd vergeet je m wel!! en voor je t weet zeg je: he, wie was dat nou ook al weer??? groetjes moi

Qamar
30-01-2003, 12:52
Jezus man, gewoon geen vriend nemen. Het is haram!!!!!!! Jullie praten hierover alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Weten jullie nog, we zijn moslim en geen koefar. Als je je houdt aan Gods regels, word je ook niet gekwetst. Waar gaat het toch heen met ons.

Qamar
30-01-2003, 13:14
Ik spring niet laag of hoog. Waarom zou ik. Ik ben inmiddels bijna 4 jaar heel gelukkig getrouwd. Ik ben getrouwd op ouderwetse wijze, zoals onze voorouders dat deden. Ik ben absoluut niet uitgehuwelijkt. Daar ben ik tegen. Ik heb mij godzijdank niet laten gebruiken door een jongen. Het is niet het een of het ander hoor. Maar ja, ieder zijn graf straks. Meisje, verboden is verboden. Klaar. Of je nou wilt of niet. Die regel heb ik niet gemaakt, maar God. Jij wilt niet inzien dat dat zo is. Maar God is groot, mits je berouw toont.

Narimane
30-01-2003, 13:20
Origineel gepost door NurDounia Je kan hoog en laag springen en wil het misschien niet zien. Maar het feit is dat het tegenwoordig inderdaad de gewoonste zaak van de wereld is. En jij wou zeggen dat jij je zeker uit laat huwelijken??? Ik vind het zo hatelijk dat iemand zo bekrompen kan zijn als jij op dit moment. Dus als je zogenaamd modern bent en dus met de tijd meegaat en dus jezelf in de vernieling helpt, dan ben je dom bezig???? Ieder mag zn leven toch indelen zoals die persoon dat zelf wil? Allah swt heeft ons niet gezegd dat iedereen maar uitgehuwelijkt moet worden. Dat geroep van domme dingen...vind je het gek dat er een negatief en totaal verdraaid beeld van ons is!!

Noena
30-01-2003, 15:29
Origineel gepost door Qamar Jezus man, gewoon geen vriend nemen. Het is haram!!!!!!! Jullie praten hierover alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Weten jullie nog, we zijn moslim en geen koefar. Als je je houdt aan Gods regels, word je ook niet gekwetst. Waar gaat het toch heen met ons. Jezus??..Jezus wie?? Ben jij zo heillig??...Je praat alsof je precies weet waar je het over hebt! Mag ik je dan een wijs advies geven ik ken geen jezus!! Ik ken alleen allah swt!

Hamida
30-01-2003, 15:41
ik denk dat iedereen dit kent jongen en meisje je kan hier helemaal niets aan doen behalve proberen hem of haar te vergeten bousa

kerimaa
30-01-2003, 22:19
Bedankt mensen het heeft me echt geholpen die reacties van jullie.Maar meiden pas aub op met jongens,als hij van je houd en andersom ook,en je kent elkaar goed.Dan moet je m laten komen,als je een smoes heeft van laten we wachten of zo,niet doen!!of sterker nog probeer niet echt van iemand te houden!!Vertrouw geen enkele jongen.goeie gozers zijn er wel maar moeilijk te vinden

Pagina's : [1] 2