Bekijk originele versie : waarom straft god slechte mensen niet??
Waarom straft god slechte mensen niet?
Hoi mensen ik ben een goede moslima in hart en nieren,maar alles gaat verkeerd bij mij,mensen hebben mij ziek gemaakt echt letterlijk ziek,ik bid elke dag tot god dat ik beter word,maar ben nog steeds ziek,heb die mensen niks gedaan.maar zij leven wel gelukkig. ik begrijf het echt niet ben geestelijk moe terwijl ik maar 20 ben.
Origineel gepost door kerimaa
Hoi mensen ik ben een goede moslima in hart en nieren,maar alles gaat verkeerd bij mij,mensen hebben mij ziek gemaakt echt letterlijk ziek,ik bid elke dag tot god dat ik beter word,maar ben nog steeds ziek,heb die mensen niks gedaan.maar zij leven wel gelukkig. ik begrijf het echt niet ben geestelijk moe terwijl ik maar 20 ben.
ina allah joemhil wa laa joehmil.
wees blij dat je nu jou straf uitzet, wat je hier heb uitgezet hoef je later nie te doen in t hiernamaals.
ps: een goede moslim klaagt nooit over zijn slecht leven, hij respecteert de wil van god
khadoeja
30-01-2003, 09:41
ER KOMT EEN DAG DAT JE ZULT ZIEN OF ZIJ ECHT ZO GELUKIG HEBBEN GELEEFD!!!!!!!! :o :zwaai:
Origineel gepost door ITHRANE
Zeg altijd ALHAMDOELLILAH
ja inderdaad gewoon alhamdoelilah blijven zeggeh en de wil van allah accepteren.
Een grote voordeel hier van is dat je een goed karakter aan overhoudt en dat je optermijn gelukkig zult worden.
Veel mensen worden ongelukkig en raken hun zelfvertrouwen kwijt omdat wanneer zij t slecht hebben altijd gaan zeggeh waarom ik.
Als je vaak genoeg heb gezegd waarom ik, dan ga je aan jezelf twijfelen, en zeggeh het ligt gewoon aan mij, nu komt erbij dat je je minderwaardig gaat voelen.
Terwijl makkelijk kunt voorkomen, door steeds alhamdoe lilah te zeggeh en de wil van allah te accepteren.
IK kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt, maar meissie.. begrijp wel dat het niet goed is om je af te vragen waarom Allah (subhannu wa ta3ala) jou het een geeft en een ander iets anders.
Verder ben ik het helemaal met de rest eens, dat dit werelds leventje niet voor ons bedoeld is, maar een grote test is om Inscha Allah het Paradijs te betreden
Meid ik wens je veel sterkte met alles en Moge Allah je beschermen tegen slechte mensen
Liefs Safia
Toufik19
30-01-2003, 10:19
De profeet (vzmh) heeft gezegd: "Geen moslim lijdt aan iets, een prik van een doorn of erger, of God wist daardoor zonden van hem uit, en zijn zonden vallen van hem af zoals de bladeren van de bomen vallen". (Al-Bukhari en Moeslim)
Bedankt mensen jullie zijn echt top
yasminne
30-01-2003, 22:35
Ach meid blijf door gaan met bidden.
En een ding moet je weten alle mensen worden gestaft om hun slechte dingen.
Als het nu niet is dan is het later.
Yasminne
De aarde is voor ongelovigen een paradijs, en voor de gelovigen een gevangenis.
missriffia03
31-01-2003, 12:13
komt nog wel, later .........................................
Origineel gepost door piraat
De aarde is voor ongelovigen een paradijs, en voor de gelovigen een gevangenis.
ben het er nie mee eens, met deze uitspraak.
in de koraan staat dat het geluk op aarde schijn is.
een moslim gelooft dus nie in t geluk op aarde. Ongelovigen zijn lipen de heel tijd het aardse geluk achterna, zij zijn slaafen van iets dat schijn is.
Terwijl de moslim bevrijdt zijn van die slaafse neigingen.
Dag meissie,
Ik vind dat je niet naar andere mensen moet kijken hoe ze leven, dit leven is slechts een test, en geloof me moslims die in deze rare wereld leven en hun plichten doen zullen zeker beloont worden in hun volgende leven, inshallah komt het wel goed met jou! dit leven is slechts een test! BLijf een goede moslim, ik weet dat het moeilijk is maar vergeet niet wie je bent ondanks alles want dat is dus de test.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.