Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : homo?normaal? lesbie?normaal? broer&ook normaal!

Pagina's : [1] 2 3 4

thalia20
13-01-2005, 21:14

tjah waarom niet????oooh mensen waar gaat dit naartoe? ik dacht dat het adam en eva was en blijkt het adam en evert te zijn...! dit kan niet de wereld is er slecht aan toe echt waar! er was ook ooit een aflevering van gtst tussen milan en daantje.ze waren daar broer en zus..bleek hij verliefd te zijn op haar..maar wist niet hoe die dat moest zeggen.....kom op..dit zijn toch gewoon de gevoelens die kunnen onststaan door jezelf! en jullie denken dan dat het normaal is..maar dat is niet zo..jekan het tgenn houden...maar ze doen het niet en bedenken er een naam voor homo''s lesbie''s ben beniuewd hoe ze broers en zussen relatie zullen noemen gatver damme....schande in de wereld....slechte voorbeelden vooral in NL..................................

Diyai
13-01-2005, 21:17
ga effe een leven downloaden stomme tuttahola. :loser:

atropos
13-01-2005, 21:20
tjah waarom niet????oooh mensen waar gaat dit naartoe? ik dacht dat het adam en eva was en blijkt het adam en evert te zijn...! dit kan niet de wereld is er slecht aan toe echt waar! er was ook ooit een aflevering van gtst tussen milan en daantje.ze waren daar broer en zus..bleek hij verliefd te zijn op haar..maar wist niet hoe die dat moest zeggen.....kom op..dit zijn toch gewoon de gevoelens die kunnen onststaan door jezelf! en jullie denken dan dat het normaal is..maar dat is niet zo..jekan het tgenn houden...maar ze doen het niet en bedenken er een naam voor homo''s lesbie''s ben beniuewd hoe ze broers en zussen relatie zullen noemen gatver damme....schande in de wereld....slechte voorbeelden vooral in NL.................................. kijk dan ook niet naar die rotzooi...en maak je niet druk om complexere dingen dan die 6 regels die je uit de koran hebt onthouden...dat snap je toch niet.

Ulysses
13-01-2005, 21:24
tjah waarom niet????oooh mensen waar gaat dit naartoe? ik dacht dat het adam en eva was en blijkt het adam en evert te zijn...! dit kan niet de wereld is er slecht aan toe echt waar! De wereld zou er een stuk beter aan toe zijn als iedereen zich met zijn eigen zaken zou bemoeien, om eens een knoeperd van een waarheid te gebruiken. er was ook ooit een aflevering van gtst tussen milan en daantje.ze waren daar broer en zus..bleek hij verliefd te zijn op haar..maar wist niet hoe die dat moest zeggen.....kom op..dit zijn toch gewoon de gevoelens die kunnen onststaan door jezelf! Wist je dat Katja in het echt nooit bij meneer Harmsen heeft gewoond? :maf: . maar ze doen het niet en bedenken er een naam voor homo''s lesbie''s Wie zijn ''ze'' ? ben beniuewd hoe ze broers en zussen relatie zullen noemen gatver damme....schande in de wereld....slechte voorbeelden vooral in NL.................................. Dat heet incest. Onder andere populair onder de farao's.

thalia20
13-01-2005, 21:30

ja degene die met die rotzooi komen zijn ZE!....EN DOMME NURD DAT JE BENT je vat het verkeerd op...katja heeft in de serie wel bij meneer harmsen gewoont hoor...in echt niet nee wie weet dat nou niet.....je bent dom sukkel...ik heb het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrr over de slechte voorbeeld die gtst heeft gezonden!!! begrijp je??? stel nou dat kinderen het hadden gezien en ze weten dat ze broer en zus spelen in de serie...??? klopt niet he? ze gaan denken dat het normaal is...en nee ik ben niet ouderwets ik ben natuural en houd de wereld gewoon normaal! mag het..ik bn echt blij met de islam hoor want jullie nlers?? zijn echt ongelovelijk!

thalia20
13-01-2005, 21:32
en oh kijk eens aan ze hebben er ookal een naam voor....eerlijk gezegd wist ik het niet eens...maar goed jullie zijn duidelijk allemaal incesten homo''s en lesbies? is er uberhaupt nog iets normaals in holland? nee dus.

Ulysses
13-01-2005, 21:38
ja degene die met die rotzooi komen zijn ZE!.... :maf: . Maar wie zijn ze dan? EN DOMME NURD DAT JE BENT je vat het verkeerd op...katja heeft in de serie wel bij meneer harmsen gewoont hoor...in echt niet nee wie weet dat nou niet.....je bent dom sukkel...ik heb het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrr over de slechte voorbeeld die gtst heeft gezonden!!! Dank je voor de complimenten. Maar je begrijpt het punt niet, vrees ik. begrijp je??? stel nou dat kinderen het hadden gezien en ze weten dat ze broer en zus spelen in de serie...??? klopt niet he? ze gaan denken dat het normaal is Ik neem aan van niet, hoor. Heb je wel eens een Grieks treurspel gezien? en nee ik ben niet ouderwets ik ben natuural en houd de wereld gewoon normaal! mag het..ik bn echt blij met de islam hoor want jullie nlers?? zijn echt ongelovelijk! Met de verplichte sneer naar de Nederlanders en een rare opvatting van normaliteit.

thalia20
13-01-2005, 21:40
sorry corrie....maar zo zje dus hoe mensen zelf te werk gaan zonder maar 1 keer aan god te denken! ik durf te wedden dat een paar honder jaar geleden homo"s ook niet normaal was en bestond! het zijn echt de mensen zelf geloof me

Ulysses
13-01-2005, 21:41
en oh kijk eens aan ze hebben er ookal een naam voor....eerlijk gezegd wist ik het niet eens... Eerlijk gezegd verbaast dat mij niet. Maar, zoals gezegd, het is met name ook bekend van het Egyptische koningshuis. maar goed jullie zijn duidelijk allemaal incesten ''Jullie zijn duidelijk allemaal incesten?'' Is er een dokter in de zaal? homo''s en lesbies? is er uberhaupt nog iets normaals in holland? nee dus. In Nederland heerst de doodnormale tolerantie dat ieder op zijn eigen manier zalig kan worden, zonder op de vingers te worden gekeken door fanatici van welke soort dan ook.

Ulysses
13-01-2005, 21:42
sorry corrie....maar zo zje dus hoe mensen zelf te werk gaan zonder maar 1 keer aan god te denken! ik durf te wedden dat een paar honder jaar geleden homo"s ook niet normaal was en bestond! het zijn echt de mensen zelf geloof me Bedoel je nou dat je niet gelooft dat homosexualiteit een paar eeuwen geleden niet bestond?

thalia20
13-01-2005, 21:42
en ga me aub niet zeggen dat het aangeboren is.want dat is het niet..denk zelf na en je zult het merken..!

thalia20
13-01-2005, 21:43
nee ik geloof het echt niet sorry...het zijn de mensen die het laten bestaan daar geloof ik in..hoelang wat bestond weet ik niet precies allah is de alwetende

Ulysses
13-01-2005, 21:44
en ga me aub niet zeggen dat het aangeboren is.want dat is het niet.. Kijk, dat is nog eens bewijsvoering. denk zelf na en je zult het merken..! Ik denk zelf na en ik meen dat het aangeboren is. Welke djinn heeft mij in zijn macht?

Ulysses
13-01-2005, 21:45
nee ik geloof het echt niet sorry...het zijn de mensen die het laten bestaan daar geloof ik in..hoelang wat bestond weet ik niet precies allah is de alwetende Homosexualiteit kwam al voor bij de oude Babyloniers en Assyriers.

thalia20
13-01-2005, 21:48

joh? en dan? ik zei net...het zijn de mensen...lekker boeiend wat jij zegt ik geloof het toch niet

Pagina's : [1] 2 3 4