Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geen zin.

Narzis
13-01-2005, 18:01

Ik heb geen zin, zin in niks. Alles ziet er zo somber uit. Heeft iemand dat ook? Alles gaat mis enzo. Ik ben volgens mij depri aan het worden ofzo :(

aloi
13-01-2005, 18:03
Ik heb geen zin, zin in niks. Alles ziet er zo somber uit. Heeft iemand dat ook? Alles gaat mis enzo. Ik ben volgens mij depri aan het worden ofzo :( Zal je mijn foto opsturen, knap je zeker weer op. ;)

Narzis
13-01-2005, 18:13
Ik wou dat dat zo makkelijk was. Als ik daarvan zou opknappen dan zou ik je erg dankbaar zijn. Maar ik heb het gevoel dat ik nu van niks kan opknappen ik weet ook nie wat ik heb.

misstomaatje
13-01-2005, 18:15
Ik heb geen zin, zin in niks. Alles ziet er zo somber uit. Heeft iemand dat ook? Alles gaat mis enzo. Ik ben volgens mij depri aan het worden ofzo :( mag ik me bij jou aansluiten :( ben namelijk ook zo'n iemand

aloi
13-01-2005, 18:15

Ik wou dat dat zo makkelijk was. Als ik daarvan zou opkanppen dan zou ik je erg dankbaar zijn. Maar ik heb het gevoel dat ik nu van niks kan opknappen ik weet ook nie wat ik heb. wil je er over praten via pm ? :)

Narzis
13-01-2005, 18:26
mag ik me bij jou aansluiten :( ben namelijk ook zo'n iemand En weet je bij jou waardoor het komt meid?

Narzis
13-01-2005, 18:28
wil je er over praten via pm ? :) Oke ;) Maar je moet me wel antwoorden.

Ghizlane_mocro
15-01-2005, 00:41
join tha club Ik dacht dat ik de einge was, wat ik ook doe ik denk altijd van op een gegeven moment word et toch eentonig dus waarom heeft het leven zin?

Ataqwa_wa_Tauba
16-01-2005, 19:32
Salaamu 3aleikom, Stress? Zit je misschien ergens mee?

Lella_Roosje
16-01-2005, 20:07
Denk aan leuke dingen die je in leven heb meegemaakt. Denk aan de leuke minder dingen die je ook heb meegemaakt en put hier kracht en lering uit. Wanneer je iets hebt om naar te leven, zal je je daarvoor echt inzetten en zal je probleem incha`Allah snel verholpen worden. Bv, studie, werk of de Islaam...