Bekijk originele versie : natuurlijke (marokaanse) producten voor je haar
Hee mensen. Ik wilde weten of er ook marokaanse producten zijn voor je haar en hoofdhuid, want marokkanen en hindoestanen enz. hebben ander soort haar dan nederlanders veel dikker en voller enzo. En in marokko gebruiken ze toch ook geen nederlandse producten en er zit echt heel veel troep hierin. Het liefst zou ik willen weten of jullie goede natuurlijke producten kennen zonder alchohol, sodium laureth sulfate, zeep enz. Zelfs in babyshampoo zit troep zoals parfum, alcohol en sodium laureth sulfate. En wisten jullie dat sodium laureth 1 van de slechste dingen is voor je hoofdhuid en haar, want dat is datgene dat ervoor zorgt dat je shampoo zo schuimt, terwijl het gemaakt is van benzine resten of zoiets dit heb ik gelezen op natuurlijkergewijs.com of .nl en nog op een paar andere sites. En zeep zorgt ervoor dat de natuurlijke vetlaag veel minder wordt en alcohol droogt uit vandaar dat het kan dat je last krijgt van roos of allergien. Nou als er mensen zijn die ervaring hebben met goede natuurlijke producten of zelf shampoo kunnen maken reageer dan ff aub.
marocgirl3253
13-01-2005, 18:31
Nou meid wist dat vroeger ze hun haren wasten met Tide! Maar weet je wat ook slecht is voor je haar het water in Nederland is anders dan die Marokko, ze zeggen dat water van Marokko beter is en zachter voor het haar. wat je ook kan gebruiken voor je haar is Al-ghassoel een soort sten moet je water bij doen en wordt soort modder en in je haren laten en dan wassen
Ik hoop dat je wat heb aan deze info
Nou meid wist dat vroeger ze hun haren wasten met Tide! Maar weet je wat ook slecht is voor je haar het water in Nederland is anders dan die Marokko, ze zeggen dat water van Marokko beter is en zachter voor het haar. wat je ook kan gebruiken voor je haar is Al-ghassoel een soort sten moet je water bij doen en wordt soort modder en in je haren laten en dan wassen
Ik hoop dat je wat heb aan deze info
Ja je hebt gelijk nederlandse water is niet zo goed, want het veroorzaakt toch ook kalkaanslag op bijv. wasmachines dus kan het ook niet zo goed voor je haar zijn, maarja waarmee moet je anders je haar nat maken. En waar kan je Al-ghassoel hier in nederland kopen en het liefst in rotterdam + waar is dat spul goed voor?
tatouzient_lady
13-01-2005, 19:39
He meid henna is goed voor je haar :) het geeft je een mooie gloed ,het glanst..en tis ook gezond :)
He meid henna is goed voor je haar :) het geeft je een mooie gloed ,het glanst..en tis ook gezond :)
Ja ik heb wel eens henna in mijn haren gedaan, laatst nog de rode. Maar ik wil iets hebben voor mijn hoofdhuid, want ik heb last van schilfers en de meeste shampoos zijn agressief en ik wil iets voor nat het wassen erop smeren zodat het niet droog is en niet jeukt. Leuke plaatje trouwens. Greetings from me. Oeps nog een vraagje hebben ze ook henna zodat je haar bruin wordt, maar geen rood-bruin maar zachtbruin en dit dan op zwart haar.
Ja je hebt gelijk nederlandse water is niet zo goed, want het veroorzaakt toch ook kalkaanslag op bijv. wasmachines dus kan het ook niet zo goed voor je haar zijn, maarja waarmee moet je anders je haar nat maken. En waar kan je Al-ghassoel hier in nederland kopen en het liefst in rotterdam + waar is dat spul goed voor?
al-ghasoell kan je kopen op de Beijerlandselaan bij islamitische winkel Nour in Rotterdam zuid
tatouzient_lady
14-01-2005, 13:12
Henna is niet alleen voor dat het haar een kleur krijgt ,maar ook dat je haar er gezonder uit ziet .Je hebt het maar een keer gebruikt,en na een keer zie je het het niet ,maar als je het vaker gebruikt dan wel dus ik raad het je aan :) en ja hoor je ken allerlei kleuren kopen zelfs blond :D..thx meid ..:)
Henna is niet alleen voor dat het haar een kleur krijgt ,maar ook dat je haar er gezonder uit ziet .Je hebt het maar een keer gebruikt,en na een keer zie je het het niet ,maar als je het vaker gebruikt dan wel dus ik raad het je aan :) en ja hoor je ken allerlei kleuren kopen zelfs blond :D..thx meid ..:)
Okidoki
al-ghasoell kan je kopen op de Beijerlandselaan bij islamitische winkel Nour in Rotterdam zuid
Oke, ik zal kijken of ik het kan vinden.Doei.
tatouzient_lady
14-01-2005, 13:36
Veel succes meid ..:)
O nog ff een vraagje, waar kopen ze verschillende kleurtjes, want bij sommige verkopen ze allen rood of naturel. Ikzelf woon in rotterdam. En hebben jullie ander marokkanse producten, ik dacht altijd van wel, omdat marokkanen ook mooi dik haar hebben net als hindustanen. En ik dacht dat jullie misschien hier producten uit marokko hebben, want de surinaamse toko verkopen soms wel hindustaanse producten, maar niet veel. Dus wilde ik graag marokkaanse producten gebruiken, en is het niet zo dat in marokko alles natuurlijker is dan de producten van hier of heb ik het mis,hihi.
tatouzient_lady
14-01-2005, 13:42
O nog ff een vraagje, waar kopen ze verschillende kleurtjes, want bij sommige verkopen ze allen rood of naturel. Ikzelf woon in rotterdam. En hebben jullie ander marokkanse producten, ik dacht altijd van wel, omdat marokkanen ook mooi dik haar hebben net als hindustanen. En ik dacht dat jullie misschien hier producten uit marokko hebben, want de surinaamse toko verkopen soms wel hindustaanse producten, maar niet veel. Dus wilde ik graag marokkaanse producten gebruiken, en is het niet zo dat in marokko alles natuurlijker is dan de producten van hier of heb ik het mis,hihi.
ahah ,hier in utrecht (kanaalstraat).of amsterdamsestraatweg ..:)
Hebben jullie daar geen marokkaanse winkeltjes ..? :)
Ik ken wel turkse winkels, maar volgens mij nog geen marokkaanse. O jawel eentje, maar daar verkopen ze noten enzo en die man is ook ijsboer, hihi. We krijgen soms gratis ijs in onze buurt, omdat wij zijn kleinkind kennen.
Over utrecht gesproken ik zou daar ook wel willen wonen ik ben rotterdam namelijk zat en ook veel te druk hierzo. En ik wil graag ver weg, weg van sommige mensen teveel kapsones mensen hierzo die ik ken en ze roddelen ook teveel. Maar ja hoe kan je van rotterdam naar utrecht verhuizen of omgeving utrecht, weet jij dat misschien of ken je mensen die dat weten, graag advies aub.
tatouzient_lady
14-01-2005, 16:28
Over utrecht gesproken ik zou daar ook wel willen wonen ik ben rotterdam namelijk zat en ook veel te druk hierzo. En ik wil graag ver weg, weg van sommige mensen teveel kapsones mensen hierzo die ik ken en ze roddelen ook teveel. Maar ja hoe kan je van rotterdam naar utrecht verhuizen of omgeving utrecht, weet jij dat misschien of ken je mensen die dat weten, graag advies aub.
ja tis wel leuk hier :) ..maar volgensmij moet je naar de gemeente gaan ofzo :confused: :maf:
ik weet er ook niet veel van hoor :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.